Binnenlandse (vlieg)reizen, veilig?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
burung
Gebruiker
User icon of burung
spacer line

Op 03-05-2009 22:29 schreef elsbeth:
He jasses, ik heb net 6 tickets met Lion air van Manado naar Makassar geboekt....Dat stinken en als voetveeg behandeld worden, daar ben ik met 4 pubers om me heen wel redelijk immuun voor geworden, maar een happy landing, daar teken ik toch wel voor. Hangt het ook niet samen met de landingsbaan? Sommige zijn nou eenmaal wat bobbelig en wat aan de korte kant (zoals die in Palembang).

Hoi Elsbeth, zelf in maart nog met LionAir gevlogen, Manado - Denpasar via Makassar (heen en terug). Nieuwe vliegtuigen en klantvriendelijk, professioneel personeel. Althans onze zeer positieve ervaring. Ook niets vreemds met de landing meegemaakt Emoticon: Shiny

Waar ik me wel aan heb geergerd: heel veel mensen zetten gelijk hun mobiel aan als het vliegtuig geland is maar nog taxied (terwijl expliciet wordt omgeroepen dit niet te doen). Emoticon: Nooo
Stewardess kwam dit zelfs nog controleren en moest mensen bijna dwingen om hun mobiel weer uit te zetten.

Volgens mijn vriend, zijn veel indonesiers (maar was ik zelf ook al wel achter gekomen) erg 'keras kepala' (koppig, op z'n minst...)

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Heb deze week 3 enkeltjes geboekt bij Mandala Air.
Ik denk dat wij vorig jaar 400.000 Rp hebben betaald, (wat ik niet meer zeker weet), nu is het 600.000 Rp per persoon, enkeltje Jakarta-Denpasar, 23 juli 2009 om 9.35 uur.
Aan boord kost een bamisoep of watertje ongeveer 80 cent.
Wij waren vorig jaar tevreden over de reis.
Ons is gemeld dat de vlucht fixed is, wat zou moeten betekenen dat het ook door gaat.
Vorig jaar ging hij ook door dus ik maak me vooralsnog geen zorgen.
Ik lig dus 23 juli om 16.00 uur in het zwembad van Adirama, naar alle waarschijnlijkheid met een Bintang.
Overigens wat burung zegt, zien wij op alle binnenlandse vluchten. Men gaat direkt staan en blijft dus soms 15 minuten staan, en zet meteen het mobieltje aan wat niet mag. Leuk als er een persoon naast mij zit welke dan gaat staan terwijl ik blijf zitten. Dat is dan jammer want ik sta pas op als het zin heeft.
Groet, Wim

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,766,290 pageviews Een website van indahnesia.com