Import van bruiden met 37% gedaald

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

"Het aantal importhuwelijken is met 37% gedaald sinds de regering de eisen heeft verscherpt. Vooral mensen uit Turkije, Marokko en Suriname kregen minder vaak een verblijfsvergunning voor hun partner. Sinds 2004 moet iemand die de partner laat overkomen minstens 120% van het minimumloon verdienen. Ook moeten beiden minstens 21 jaar zijn"

Over het algemeen een hele goede zaak lijkt me, zeker diegenen die hun echtgenotes uit de zandbak halen, deze analfabetische vrouwen met middeleeuwse gebruiken leiden over het algemeen niet tot een verrijking van onze samenleving.

Gracias. Sama sama

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Voor dat soort gevallen wel, voor de Nederlanders die een Indonesische partner hebben is het zaak goed aan te tonen dat het een serieuze relatie is en het financieel allemaal wel snor zit.

From Dayeuhkolot with love

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja daar kan ik mij ook wel iets bij voorstellen, maar toch heeft het met een groot verschil te maken.
Juist daardoor zijn die gekke maatregelingen gekomen waardoor je niet beschaafd een vrouw van je wensen naar Nederland kan laten komen.
Ayaan Hirsi Ali had in een interviewer iets van vermeld, in Nova TV.
Door de verkeerde daad kracht van de heden generatie politiekers is het juist dat men steeds meer te maken krijgen, met beperkingen, zowel in vrijheid als in meningen.
En dat is een slechte zaak.
OOk zie je maar weer in de topic http://forum.indonesiepagina.n(...)refilm_i_muslima.php
Hoe een Indische Moslim gezeteld in het westen nog steeds denkt dat je als Moslama door het leven kan gaan, gesluierd en al, nog steeds aan die primitieve levens opvatingen vast houd.
Hadden de Nonnen vroeger hun sluiers niet afgedaan, om als je gelijkenen te beschouwen, en je niet als iemand apart te willen zijn..................
De Problemen die rijzen is, dat ze hier op onze sociale stelsel komen te verkeren.
En juist Ayaan Hirsi Ali had het er over het verschil in Amerika, je kan geen inkomen van de staat daar verwachten, (je bent afhankelijk van Familie), en in Nederland wel,het gelijk een inkomen krijg,en dat heet aanrechtuitkering, dat krijgen iedere vrouw, als ze in Nederland komt.......... Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Hoe zit het eigenlijk met de export van bruidegoms? Zijn daar gegevens van beschikbaar? Emoticon: Party!

http://www.UE4all.org Gratis les in ontvangen en geven van Universele Energie. Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Die noodzakelijke 120% is wel moeilijk uit te leggen aan gewone mensen die van 100% of minder moeten rondkomen.

Eigenlijk zegt de regering hiermee: het minimumloon is te laag om fatsoenlijk te kunnen leven.

Ik denk dat er betere manieren zijn om de inportbruiden uit marokko/turkije te weren, zoals:

Elke Nederlander met 2 paspoorten die trouwt met iemand uit het land waarvan hij/zij ook een paspoort heeft wordt geacht zich in dat land te vestigen. Logisch, je hebt dan zelf ook al een band met dat land en de persoon met wie je getrouwd bent heeft alleen maar een band met dat land, dus wat moet dat koppel dan nog in Nederland. Emoticon: Bye bye

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nemesis je slaat spijker op zijn kop

Het is jammer dat alles over een kam word beoordeelt, want juist de mensen die misbruik maken, zouden aan moeten pakken, maar dat kost te veel moeite.

daarom zullen de goeden met de slechten gelijk gesteld worden.
Het is niet anders, we zitten nu in een tijd die probeert de menselijkheid voorop te stellen, en daardoor lopen er zo veel met oor en oog kleppen op.

Als men dat had gedaan vroeger, hadden we het nooit zo ver geschopt.
Soms moet je hard zijn in het beoordelen, en de mens nooit vertrouwen van haar/zijn goede uitingen, maar oordelen op hen gedrag van het verleden.
Zelfopschonend vermogen want het risico durven ze niet te nemen
Het advies is wel om het milieuvriendelijk te zijn, en met een leuk mannier erbij.
Dus niet tegen een boom pissen,en aanrijden, want bastbeschadiging kan ook dodelijk zijn.
Neen we zijn door geslagen met deze overdreven menselijkheid.
Over 20 tot 50 jaar zeggen ze, toen was die tijd zo, je kunt,en kon niet anders doen, anders werd je belachelijk gemaakt.
Nou er komt nu een tijd aan, dat de mens belachelijk gemaakt zal worden, voor hun daden. Emoticon: Stupid Emoticon: So funny Emoticon: Eerie Emoticon: Clown

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Export?Wou je nederlandse koeien gaan exporteren dan? Emoticon: Stupid

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 19-04-2009 10:50 Veer01 wrote:
Export?Wou je nederlandse koeien gaan exporteren dan? Emoticon: Stupid

Ik ben dan wel geen Boer, maar naar mijn mening is een koe nog altijd van het vrouwelijk geslacht. Emoticon: Yes!

http://www.UE4all.org Gratis les in ontvangen en geven van Universele Energie. Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

nona_L
Gebruiker
spacer line

Lang leve de Belgiëroute!! Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,702,209 pageviews Een website van indahnesia.com