vlucht Singapore of KL - Manado of Makassar

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen,
Kan iemand mij vertellen of je je ticket vanuit Singapore of Kuala Lumpur naar Manado (of Makassar) best op voorhand boekt of kun je dat in de luchthaven bij aankomst ook nog kopen? bvb bij Air Asia. Als je een stopover hebt in Singapore of KL van een dag of 2 bvb. Welke dagen vliegt Air Asia naar Sulawesi? Het is natuurlijk niet de bedoeling van daar dan een week op te moeten wachten als die vluchten altijd allemaal propvol zitten (wat ik betwijfel) maar ik heb er geen ervaring mee.
Dank.

leomanado
Gebruiker
spacer line

Airasia vliegt 3 keer per week KL-Manado vv maar sluit niet aan op de vlucht vanuit Amsterdam, want de vlucht naar Manado vertrekt ongeveer op het tijdstip dat je aankomt in KL vanuit Adam.
Silk Air, een dochter van Singapore airlines, vliegt 4 keer per week Singapore-Manado vv en sluit wel aan.
Enkeltjes zijn altijd erg duur internationaal. We hebben pas nog Manado-Singapore voor een collega geboekt voor bijna 400 US dollar. Probeer dat dus vanuit Nederland in 1 keer te boeken. De vluchten naar Makassar weet ik niet en ik betwijfel of er wel een vlucht is vanuit KL of Singapore. Naar Balikpapan wel in ieder geval. De vluchten Sgp-Manado zijn vaak vol, zeker in de vakantie periode. Ik weet niet wanneer je plannen hebt, maar 10-15 mei is het WOC in Manado en kun je waarschijnlijk een ticket wel vergeten. Er worden 3000 deelnemers in Manado verwacht.

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

On 15-04-2009 18:14 rijstetertje wrote:
Welke dagen vliegt Air Asia naar Sulawesi?

Voor dit soort vragen heb je tegenwoordig websites, o zo makkelijk.

http://www.airasia.com

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik heb de gok niet genomen, maar vlieg dan ook in het hoogseizoen met 4 kinderen. Ik heb eerst gekeken op de site van Singapore airlines en vervolgens geboekt bij Van Verre (stuk goedkoper dan rechtstreeks bij Singapore Airlines, toen ik in december boekte, nu weer wat goedkoper). Ik kom op maandochtend om 6.00 in Singapore aan en vlieg woensdag om 12.30 door naar Manado, met Silk air. Het is dus ťťn ticket Amsterdam-Singapore-Manado heen, Denpasar -Amsterdam terug, met volgens mij een perfecte stop van 2 dagen in Singapore. Bij Van Verre is de prijs, afhankelijk van de maand ergens tussen 1090 en 1290. Als ik mijn vluchtdagen nu intyp bij Singapore airlines is er geen mogelijkheid meer,(half juli) dus ik zou toch maar opschieten..

Veel succes.

groet Elsbeth

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Bij AirAsia werkt de ticketing erg simpel, tot 7 dagen voor vertrek zijn tickets vaak (spot)goedkoop, daarna worden tickets opeens erg duur, zeker als je op de dag van vertrek zelf boekt. Gewoon even kijken op hun site. Als je een vlucht voor over enkele weken boekt moet het je wel lukken een enkele reis SIN-Manado te kopen voor 50 euro per persoon

Gracias. Sama sama

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,178 pageviews Een website van indahnesia.com