Afstudie: Imago Indonesie als toeristische bestemming

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesiλ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geλxecuteerd in Indonesiλ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesiλ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lukashuiskes
Gebruiker
spacer line

Beste meneer/mevrouw,

Mijn naam is Lukas Huiskes en ik ben een vierdejaars student Toeristisch Management aan de hogeschool Inholland te Diemen. Op dit moment ben ik aan het afstuderen en hiervoor heb ik heel kort uw hulp nodig. Ik waardeer het zeer als u mij wilt helpen door deze enquκte te beantwoorden en naar mij toe te mailen.
Mijn afstudeeronderzoek gaat over het vinden van de identiteit en imago van Indonesiλ als toeristische bestemming in Nederland, waarbij deze enquκte zich voornamelijk richt op het imago.

Vriendelijk bedankt, Lukas

1. Naam:………………………………………………………………………….

2. Leeftijd:……………………………………………………………………….

3. Sexe:…………………………………………………………………………..

4. Op welke manieren staat u in relatie met Indonesiλ? (meerdere antwoorden mogelijk)

• Door afkomst
• Door familie en/of vrienden
• Door werk
• Door vakantie
• Ik ben Batak
• Anders, namelijk:……………………………………………………………..

5. Noem de eerste drie woorden die bij u opkomen als u aan Indonesiλ denkt.

...

6. Noem de eerste 3 Indonesische toeristische bestemmingen die bij u opkomen:

...

7. Kruis vijf woorden aan die u vindt passen bij Indonesiλ als toeristische bestemming:

Zon Vriendelijkheid Uitgaan
Eten Strand Corruptie
Goedkoop Traditioneel Uitdagend
Ambitieus Uniek Jungle