Pinnenvrouw Syaidah uit Samarinda

Subforum Geloof in Indonesië 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Voor u dit artikel verder leest, wil ik u er op wijzen dat ik dit niet geschreven heb uit oogpunt van sensatie, maar om duidelijk weer te geven dat we niet zomaar kunnen voorbij gaan aan allerlei vreemde gebeurtenissen die er in ons persoonlijk leven of dat van anderen kunnen plaatsvinden. Dit geval staat niet op zichzelf. In Indonesië lijden duizenden mensen, die aanvankelijk gezond waren, plotseling aan een geheimzinnige aandoening. Hieronder staat een dergelijk geheimzinnig geval.

Syaidah is een veertigjarige vrouw uit Samarinda (O-Kalimantan). Sinds 1991 lijdt ze aan een heel vreemde aandoening.
Op een dag stond ze op en voelde pijnlijke steken in haar bovenlichaam. Toen ontdekte ze tot haar schrik en afschuw dat er metalen pinnen van een gemiddelde lengte van 10 – 20 cm en een dikte van ongeveer die van een koperen kern in elektrische kabels. uit haar buik en borst staken. Deze pinnen veroorzaakten bloederige en etterende wonden.
Hoewel dit fenomeen nogal traumatisch voor haar was, hield ze dit geheim voor zichzelf en vertelde het zelfs haar familieleden niet.
Dag aan dag onderging ze in haar eentje deze pijnlijke folteringen en hoewel ze er langzaamaan gewend aan raakte verbitterde het haar. Ze berustte er echter in, althans ze probeert het.
Alleen door haar overgave aan Allah(God) werd ze geestelijk sterk om dit dagelijks lijden te dragen. Ze was (en is) er heilig van overtuigd dat deze beproeving van God komt, met als doel haar in dit leven geduld te leren oefenen.

Gemiddeld blijven de pinnen 1 – 2 weken uit haar lichaam steken, maar wanneer ze er precies uit vallen weet ze niet exact te zeggen. Soms na een bad en soms na gebed.
Ze verzamelt de pinnen tot ze er een hoop van heeft en verbrandt ze dan.

“Tot nu toe zijn deze pinnen (vreemd genoeg) v.w.b. de samenstelling ervan nog nooit onderzocht.”, zo beweert ze.
De pijn culmineert vooral naarmate het tijdstip van één van de dagelijkse 5 Islamitische gebeden nadert. Maar het weerhoudt haar er tot nu niet van om de sholat te houden. Ze wil van geen overgave weten om toe te geven haar godsvruchtig leven op te geven. Hoe meer pijn ze heeft des temeer bidt ze met vastberadenheid.

Haar zus Safiansyah met wie ze in Sengata (Kutai Timur) samenwoont was de eerste aan wie ze haar bizarre geheim onthulde. Waarschijnlijk omdat haar zus de oudste is uit een gezin van 6 kinderen.
Sinds 11 juli 2008 was ze bereid om zich medisch te laten onderzoeken in het ziekenhuis RS Abdul Wahab Sjahranie te Samarinda. De doktoren van dit ziekenhuis onderzoeken dit ‘medisch fenomeen’ maar kunnen tot op dit moment, volgens de geneesheer-directeur er nog niets over vertellen.
Toen het nieuws over Syaidah’s aandoening wereldkundig werd gemaakt was de burgervader van Samarinda de eerste die haar met een bezoek vereerde.

Het artikel wat in het damesmaandblad “Kartini” d.d. 24-7-2008 stond rept verder niet over mogelijke insinuaties ten aanzien van de aard en oorzaak van deze nogal bizarre aandoening. Maar duidelijk is wel in welke hoek de oorzaak er van gezocht moet worden.
Het damesblad vertelde ook niet of Syaidah ooit een liefdesverhouding of een geheime aanbidder heeft gehad, die ze aan de dijk zou hebben gezet.
In veel van gevallen waarbij vooral vrouwen dergelijke geheimzinnige ziekten oplopen, is er sprake van ‘occulte bewerking’ door een afgewezen minnaar, via een dukun (doekoen).
In mijn buren- en kennissenkring en in de familie van mijn echtgenote kwamen voorvallen van geheimzinnige lichamelijke en geestelijke aandoeningen voor.
De stille kracht in Indonesië schijnt nog vrij sterk aanwezig te zijn. Zelfs in tv-films worden deze gevallen van occulte bewerking via een dukun (zowel mannelijk als vrouwelijk) geëtaleerd en zonder uitzondering hebben deze “bewerkingen” op korte of lange termijn een uitermate destructieve afloop.
Een Ulama uit de onmiddellijke nabijheid van Syaidah, die waarschijnlijk ook een ‘orang Ilmu (ingewijde in de kennis van het bovennatuurlijke) heeft haar alleen de raad gegeven om te blijven bidden en zo gezond mogelijk te eten. Er bestaan in Indonesië wel Islamitische teams van ingewijden, die zich gezamenlijk in de strijd tegen bijvoorbeeld de aanwezigheid van negatieve bovennatuurlijke krachten werpen en als een soort ghost-busters zelfs in staat zijn om bijvoorbeeld een geest in een fles te stoppen. Er zijn ook Islamitische ulama’s of Ustats die van Allah bovennatuurlijke kracht hebben gekregen om dergelijke occulte bewerkingen een halt toe te roepen of teniet te doen. Maar ook daarover meldt het blad Kartini niet. Voor de redactie van dit blad telt waarschijnlijk alleen de bevrediging van de sensatiezucht onder haar lezerspubliek.

Van christelijke zijde heeft nog niemand gereageerd, tenminste ook dat werd in het damesdagblad niet vermeld.
Jezus Christus leerde zijn volgelingen hoe zij op doeltreffende manier, zonder allerlei ingewikkelde rituelen met dergelijke demonische activiteiten kunnen afrekenen en hoe allerlei vloeken te kunnen verbreken. Dat staat bijvoorbeeld te lezen in het Evangelie van Marcus hoofdstuk 16 de versgedeelten 17 en 18 en uiteraard geven de talloze genezingen en bevrijdingen van demonen, die Jezus Christus verrichtte een vrij duidelijk beeld op welke manier er gehandeld moet worden. Voorop staat natuurlijk dat iemand die anderen wil “bevrijden” of genezen dient te behoren tot de groep mensen die het offer van Jezus Christus persoonlijk en bij volle bewustzijn hebben aangenomen. Pas daarna is men in staat om de aanwijzingen van de Heilige Geest per bevrijdings- en/of genezingsgeval te ontvangen. Want uit de verslagen over Jezus Christus blijkt overduidelijk dat de Here zelf aanwijzingen ontving van Zijn Vader en dat elk bevrijdings- of genezingswonder op zich zelf staat en dus niet zomaar “gekopieerd” kan worden.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tja wat moet je daar op zeggen,ik had dit al eens gelezen een paar maanden terug en weer nog niet wat ik er van denken moet.

Geloof niet in een God of een Allah maar aan de andere kant zal ik niet bestrijden dat er op deze aardbol mensen zijn met,in de ogen van mensen die dat niet hebben,min of meer bijzondere gaven.Deze gaven hebben zij misschien zelf ontwikkeld omdat zij wellicht hun hersenen beter benutten dan de gemiddelde mens,het is bekend dat mensen slechts een klein deel van de hersencapaciteit gebruiken.

Maar wat betreft dit specifieke geval het lijkt mij niet kunnen.Maar bizar,als het waar is, is het zeker,en dat het een opgelegde beproeving zou zijn?? Nee,ik denk toch dat het nep is...

hati hati, pelan pelan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 02-04-2009 01:22 [url=http://forum.indahnesia.com/profile/4851/]
Maar bizar,als het waar is, is het zeker,en dat het een opgelegde beproeving zou zijn?? Nee,ik denk toch dat het nep is...

Bijna iedereen geloofd dat wij niet de enigen zijn in het Heelal,
Bijna iedereen geloofd in andere wezens zoals Engelen, of Jezus.
Velen geloven dat het laatste hoofdstuk in de bijbel (openbaringen) gaat over Armagedon of het Koningkrijk Gods op aarde.
Toch bijna niemand geloofd niemand, dat wanneer iemand UFO's heeft gezien dat dat werkelijk zo is.
Toch geloofd bijna niemand je, wanneer je zegt dat je een Engel of Maria hebt gezien.
Tevens geloven de meesten niet dat het laatste Bijbel hoofdstuk zich nu aan het afspelen is en niet over 1000 jaar.

De een is zeker van Guna2 of een Dukun of Voodoo. De ander zegt dat het onzin is. Totdat hij het zelf onder vindt.

Dus is het verhaal van die vrouw onzin of waarheid? Emoticon: Confused

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Duidelijk is mij dat jij wel geneigd bent om dit voorval te geloven en daar ben ik niet op tegen,een ieder mag geloven wat hij of zij wil. Het vreemde is wel dat de samenstelling van de pinnen tot op heden niet zou zijn onderzocht.Meestal staan de medici te trappelen om te verkondigen dat zij weten wat het is en hoe het komt....

Het laatste hoofdstuk van de bijbel ken ik niet,heb ook nog nooit iets gelezen uit dat boekje,en zal dat ook nooit lezen.Engelen of Jezus? Helaas, geloof ik ook niet in.

Maria? Mooie ouderwetse naam,ken wel een paar vrouwen met die naam dus kan ik zeggen dat ik Maria wel eens heb gezien...

Of we alleen zijn in het heelal? Wie het weet mag het zeggen...

En weer terug naar deze vrouw: sommigen zullen het geloven en anderen zullen dus zeggen dat het onzin is.

hati hati, pelan pelan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 03-04-2009 16:29 senior wrote:
Duidelijk is mij dat jij wel geneigd bent om dit voorval te geloven en daar ben ik niet op tegen,een ieder mag geloven wat hij of zij wil.

Geloven ja, maar zeggen dat dit verhaal waar is? Dat moet ik je schuldig blijven.

Of we alleen zijn in het heelal? Wie het weet mag het zeggen...

Obama geloofd er anders wel in, na even googlen kom je dit tegen. Emoticon: Wink
www.allnewsweb.com/page6676674.php Emoticon: Party!

Jantje
Gebruiker
spacer line

Kleine correctie: Geen UFO'S Maar UFP's Emoticon: Yes!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Laten we voorop stellen dat het menselijk lichaam dergelijke voorwerpen niet zelf produceert, waaruit kan worden vastgesteld dat deze "lichamen" van buiten komen.

Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 04-04-2009 16:10 oyibo wrote:
Laten we voorop stellen dat het menselijk lichaam dergelijke voorwerpen niet zelf produceert

Klopt als een bus en daardoor is er een andere bron die dat wel kan.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Die bron heeft een naam en heet gewoon "mens"?

It's only kinky the first time.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 04-04-2009 17:57 oyibo wrote:
Die bron heeft een naam en heet gewoon "mens"?

De verstuurder is gewoon een mens ja.
Doch de energie welke het veroorzaakt niet.

Jantje
Gebruiker
spacer line

Ik ga jou niet proberen te begrijpen. Kasihan sama Mei ya...

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 05-04-2009 20:40 Jantje wrote:
Ik ga jou niet proberen te begrijpen. Kasihan sama Mei ya...

Hoeft ook niet, want je zou het (misschien) toch niet geloven, als nuchtere Hollander. Tisss ook niet het juiste forum voor, om in details te treden hierover.

A nice love story.
www.youtube.com/watch?v=HyTN7tNt7tQ deel 1 van ....

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Wat vertel je je kinderen of kleinkinderen op 5 december ?
Wat is het juiste moment om te vertellen dat het bullshit is ?
De teleurstelling is dan groot, net als in dit geval.
Met de huidige wetenschap kan je toch gewoon niet meer zo naief zijn ?
Of toch wel ? Dream on.
Groet, Wim.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 05-04-2009 22:30 [url=http://forum.indahnesia.com/profile/5167/]
Met de huidige wetenschap kan je toch gewoon niet meer zo naief zijn ?
Of toch wel ? Dream on.

De wetenschap, praat mij er niet over. Volgens hen is zoveel niet mogelijk. Doch in de praktijk kan het wel degelijk.

Om maar een klein voorbeeld te noemen. Ik heb vroeger veel met pyramides (exacte verhouding) geexperimenteerd.
Kun jij mij vertellen waarom;
Als ik een glas met water in de pyramide plaats een week of een maand lang en een zelfde glas met water er naast. Dat het water buiten de pyramide bedorven is. Doch erin is nog zo vers als de dag van gisteren.

Of een scheermesje welke weer scherp wordt in de pyramide.

Etc.
Ik heb er zelf mee geexperimenteerd. Nu jij weer met je 5 december.

De nadelige invloed van UMTS masten is zeker ook onzin volgens jou?
www.telegraaf.nl/binnenland/36(...)co_s_in_beeld__.html
Zoals gewoonlijk zit het volgens de wetenschap weer tussen onze oren'
De Gezondheidsraad stelde recent in een rapport dat niet de daadwerkelijke straling van mobiele telefoons en andere apparatuur, maar de veronderstelling eraan te worden blootgesteld leidt tot gezondheidsklachten.

On 03-04-2009 16:03 Albert wrote:

...

De een is zeker van Guna2 of een Dukun of Voodoo. De ander zegt dat het onzin is. Totdat hij het zelf onder vindt.
Dus is het verhaal van die vrouw onzin of waarheid? Emoticon: Confused

SVP wel een een serieus antwoordt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,397,740 pageviews Een website van indahnesia.com