|
|
|
|
|
On 28-03-2009 19:54 Nemesis wrote: De problemen komen op het moment dat er mensen op staan die leiding willen geven aan geloof en claimen dat zij het voorrecht hebben om te weten wat God wel en niet van ons verwacht. Op het moment dat deze lieden prediken dat God verwacht dat wij zonder goede reden allerlei vervelende dingen doen en prettige dingen moeten nalaten dan gaat het mis.
|
Het aller grootste probleem wat de mens bezit is EGO. Dat veroorzaakt alle problemen op Aarde.
Iedereen wil meer en beter dan die ander.
Gelijkheid en samen delen is ver te zoeken momenteel op de planneet.
Heb je naaste lief.
Aangezien de meesten waarschijnlijk zichzelf niet eens liefhebben hoe kunnen ze dan en ander liefhebben.
EGO = Edging God Out.
|
|
|
|
|
|
|
Dat is dan ook de reden waarom we in een crisis zitten.
3x raden wie dit gaat betalen.
Juist, Jan Lul, zoals altijd. En het graaien gaat gewoon verder.
De gemiddelde ego vindt het niet fijn als zijn buurman in een grotere auto rijdt.
Dit heet broodnijd en zie je zowel in holland als andere landen terug. Is een kwestie van gunnen, maar dat schijnt moeilijk te zijn.
Groet, Wim.
|
|
|
|
On 28-03-2009 22:51 Albert wrote: ...
Iedereen wil meer en beter dan die ander.
Gelijkheid en samen delen is ver te zoeken momenteel op de planneet.
|
Dat is er nog nooit geweest op deze aardkloot en zal er ook nooit komen,tenzij je in sprookjes gelooft: droom dan maar lekker verder
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Hoe je het wendt of keert deze wereld werkt op het principe van survival of the fittest.
nl.wikipedia.org/wiki/Survival_of_the_fittest
Dat neemt natuurlijk niet weg dat we allemaal ook wel een beetje ons best mogen doen om zo af en toe wat voor de zwakkere te doen!
|
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
|
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Charles 123 op het strand:
Charles 123 op zijn werk:
|
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
|
Beste Charles,
Ik weet niet hoe oud je bent maar het is nooit te laat om hulp te zoeken. Met een goede therapeut kan je nog vele jaren relatief gelukkig zijn. Ik heb de indruk dat je enorm verbitterd bent en er niet uit kan komen. Dit is niet zomaar een slok teveel.
Misschien kom je t.z.t. nog een keer een vrouw tegen die wat met jou wil.
Zoals je nu reageert zal er niemand in jou geinteresseerd zijn.
Gr.Wim.
|
|
|
|
Hé Nemesis leuk, ik ben gek op plaatjes......... ha ha, die van Yoke ook leuk prachtig
Nu nog AnneMiek over de drempel helpen............
Zij heeft mooie reizen gemaakt, en daar past best een mooie foto bij....
Dat geeft een beter kijk op wat je er bij schrijft (typt)
en charles was over de pot gerukt kwajongen die zijn zin niet krijg.
Dat is zeer merkbaar tegenwoordig zie de problemen die de buschauffeurs te verwerken krijgen ,
met die over de pot gerukte idioten............
Sorry dames ik nam jullie voorbeeld figuur, maar hier dan het mannelijk geslacht onder de loop nemen
Kom op Albert zo erg is het nu ook niet, mag best een beetje tegen de zere benen schoppen, maar wel fatsoenlijk blijven, en geen grof taal.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
On 30-03-2009 22:01 Wimroma wrote: Beste Charles,
Ik weet niet hoe oud je bent maar het is nooit te laat om hulp te zoeken. Met een goede therapeut kan je nog vele jaren relatief gelukkig zijn. Ik heb de indruk dat je enorm verbitterd bent en er niet uit kan komen. Dit is niet zomaar een slok teveel.
Misschien kom je t.z.t. nog een keer een vrouw tegen die wat met jou wil.
Zoals je nu reageert zal er niemand in jou geinteresseerd zijn.
Gr.Wim.
|
Wim/Nemesis, dit soort lage opmerkingen zijn ongepast.
Ik zal wel eens willen zien, wanneer iemand d.m.v. omkoperij juliie de toegang tot Indonesie blokkeert voor reeds 5 jaar. En jij wilt daar heel graag naar toe vanwege prive omstandigheden.
Je dient dan zeer veel geduld te beoefenen voordat het is opgelost. Dan is nog maar de vraag of het opgelost kan worden. 123 is nu gewoon even doorgeslagen. Dat zou jij ook zijn/overkomen.
Persoonlijk vind ik dat iedereen moet ophouden met dat gezeik tegen hem. Plaats eerst jezelf in zijn situatie.
Nemesis wat schreef jij ook alweer?
On 29-03-2009 19:07 Nemesis wrote: Dat neemt natuurlijk niet weg dat we allemaal ook wel een beetje ons best mogen doen om zo af en toe wat voor de zwakkere te doen!
|
Dat is nu juist wat jij in dit geval niet doet.
|
|
|
|
|
|
 Albert; de meeste berichten van Charles123 zijn verwijderd omdat deze ronduit beledigend van aard waren over het algemeen. Deze zijn dus niet meer te zien; echter zijn niet alle reacties op de spuisels ook verwijderd.
|
|
|
|
|
|
On 31-03-2009 12:16 Jeroen wrote: Albert; de meeste berichten van Charles123 zijn verwijderd omdat deze ronduit beledigend van aard waren over het algemeen. Deze zijn dus niet meer te zien; echter zijn niet alle reacties op de spuisels ook verwijderd.
|
Jeroen,
Ik heb alle berichten van Charles123 gelezen. Ik weet dat ze beledigend waren. Doch die jonge of man is nu eenmaal niet een spammer.
Velen van ons zullen wel eens doorgelagen zijn op dit forum en hebben van jouw een waarschuwing ontvangen om er mee te stoppen. Ook ik.
Als hij het nu weer doet is iets anders.
Niet dat ik er mee eens ben met wat hij heeft gedaan. Doch iedereen reageert zijn frustraties/stress nu eenmaal anders af.
Als iemand nu in mijn gezicht zou zeggen As# of Kl##tzak, zou ik zeggen ben je nu blij. Doei.
|
|
|
|
|
|
Nemesis:
Hoe je het wendt of keert deze wereld werkt op het principe van survival of the fittest.
nl.wikipedia.org/wiki/Survival_of_the_fittest
Dat neemt natuurlijk niet weg dat we allemaal ook wel een beetje ons best mogen doen om zo af en toe wat voor de zwakkere te doen!
|
Had het niet beter kunnen zeggen. Chapeau Nemesis!
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|