Islamitische voorganger opgepakt wegens huwelijk met minderjarige

Subforum In het nieuws 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Islamitische voorganger opgepakt wegens huwelijk met minderjarige
De politie heeft een islamitische voorganger opgepakt in de hoofdstad van Midden Java. Hij is eerder getrouwd met een 12-jarig meisje, wat in strijd is met de wetten in het land, aldus een politie-woordvoerder. Pujiono Cahyo Widianto, 43, onthulde afgelopen augustus dat hij het meisje als zijn tweede vrouw heeft genomen tijdens een traditionele Islamitische bruiloft. Hierop ontstond een storm van kritiek vanuit onder meer de Kinderbescherming.
Lees verder , klik op de titel

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Te gek voor woorden dat dit nog voorkomt in deze tijd,en dan nog roepen dat hij het huwelijk niet consumeert voor zij oud genoeg is,hang op,die vent. Emoticon: Angry

Jantje
Gebruiker
spacer line

Veer,
Deze geitencopulant gaat zich hier op beroepen:

Dat volgt uit de koran (letterlijk het woord van Allah, dus niet open voor interpretatie) en de andere geschriften, maar ook uit de handelingen van Mohammed, wiens daden door alle moslims dienen te worden nagevolgd.
(bron RF)
Mohammed is als je de leeftijd van het slachtoffer in aanmerking neemt nog een slag erger. Die trouwde zijn bruid toen ze 6 was en heeft haar geconsumeerd op 9 jarige leeftijd. Voor dit soort en zijn allah gaan er dagelijks miljoenen op de knieen.
Ik vraag mij ook af of deze barbaar zijn bruidje al heeft verminkt. (snijden of prikken in de erogene zones. Zoals we onlangs bij Pauw en Witteman hebben kunnen aanschouwen. En ook door een forumlid is gepraktiseerd.
Gezien de “talrijke” reacties schijnt men dit allemaal heel normaal te vinden.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 20-03-2009 11:00 Jantje wrote:
Veer,
Deze geitencopulant gaat zich hier op beroepen:

...
(bron RF)
Mohammed is als je de leeftijd van het slachtoffer in aanmerking neemt nog een slag erger. Die trouwde zijn bruid toen ze 6 was en heeft haar geconsumeerd op 9 jarige leeftijd. Voor dit soort en zijn allah gaan er dagelijks miljoenen op de knieen.
Ik vraag mij ook af of deze barbaar zijn bruidje al heeft verminkt. (snijden of prikken in de erogene zones. Zoals we onlangs bij Pauw en Witteman hebben kunnen aanschouwen. En ook door een forumlid is gepraktiseerd.
Gezien de “talrijke” reacties schijnt men dit allemaal heel normaal te vinden.

Ach ja het zal wel weet niet zo wezen. Vroeg of laat zal dit onderwerp toch weer op tafl komen. En nog steeds willen die negatievelingen niet inzien dat hij haar alleen is getrouwd om te beschermen (geen ouders/familie). Niet om sex mee te hebben. verdiep je eest eens in de cultuur van 1500 jaar geleden.
Je moet niet alles geloven wat men over Mohammed schrijf. Dat moet jij toch wel weten als Moslim zijnde. Emoticon: Party!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 20-03-2009 11:12 schreef Albert:

...

Ach ja het zal wel weet niet zo wezen. Vroeg of laat zal dit onderwerp toch weer op tafl komen. En nog steeds willen die negatievelingen niet inzien dat hij haar alleen is getrouwd om te beschermen (geen ouders/familie). Niet om sex mee te hebben. verdiep je eest eens in de cultuur van 1500 jaar geleden.
Je moet niet alles geloven wat men over Mohammed schrijf. Dat moet jij toch wel weten als Moslim zijnde. Emoticon: Party!

Nou ja zeg Albert. Zo naief zijn we toch niet. "Niet om sex mee te hebben"......maar dat had ie wel.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 20-03-2009 11:16 Yogya-Bali wrote:

...

Nou ja zeg Albert. Zo naief zijn we toch niet. "Niet om sex mee te hebben"......maar dat had ie wel.

Was jij daarbij?
Zijn er ergens foto's van of tekeningen? Emoticon: Yawn
Vergeet niet het niveau van Mohammed.
Hij was niet voor niets een profeet en geen Iman.

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 20-03-2009 11:12 Albert wrote:

...

Zo, die zit! Schijnt de smiley te zeggen.

Aangezien ‘slands wet gebied om te huwen met een partner van hetzelfde geloof heb ik om veel ambtelijke bureaucratie te ontlopen gekozen voor deze meest praktische optie.
Heb er in dit opzicht geen enkele moeite mee om principes over boord te gooien. Zelfs niet al zou dit betekenen dat ik talrijke treden op de ladder naar “Niwana” ben teruggezet.

Geloof ook maar niets van dit nieuwsbericht en droom maar lekker voort.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-03-2009 11:18 Albert wrote:

...

Was jij daarbij?
Zijn er ergens foto's van of tekeningen? Emoticon: Yawn
Vergeet niet het niveau van Mohammed.
Hij was niet voor niets een profeet en geen Iman.

Eerst maar eens een bewijs zien dat Mohammed ooit heeft bestaan,valt nog te betwijfelen,,net als ik betwijfel of Jezus heeft bestaan , maar dat is een persoonlijke mening. Maar de figuur waar dit topic om draait moet gewoon aan zijn geslachtsdeel worden opgehangen gedurende een uurtje of 24...

hati hati, pelan pelan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 20-03-2009 11:41 Jantje wrote:

...

Zo, die zit! Schijnt de smiley te zeggen.

Nee, zo ben ik niet.

Geloof ook maar niet wat dit nieuwsbericht en droom maar lekker voort.

ik hoef niet te dromen ik heb andere mogelijkheden daarvoor.

Jantje
Gebruiker
spacer line

ik hoef niet te dromen ik heb andere mogelijkheden daarvoor.

Ik weet het. Zo ben je. Emoticon: Smile

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Volgens mij hebben we hier te maken met een pedofiel die toevallig ook nog Moslim is. Emoticon: Bye bye

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

charles123
Gebruiker
spacer line

Zullen wij maar PVV stemmen.Wilders heeft toch weer gelijk.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Wilders,???
Verzin eens wat beters, lekker achter de domme massa aanlopen. Populist eerste klas. Hij zou niet misstaan ergens in Afrika. Heerlijk de hele zooi naar de klote helpen. Zitten we hier straks ook in een soort van Indonesie. Op de temperatuur na dan. Lees eens wat geschiedenis aub.
Even terug naar het topic. Overal ter wereld lopen pedo's rond, in alle religies. Het is de vraag wat eraan gedaan kan worden binnen 's lands wetten. Ik heb zelf geen moeite met castreren, zodra er overtuigend bewijs is geleverd van de misdaad. Ik heb echt het idee dat ook de pedo hiermee geholpen is daar hij deze gevoelens dan niet meer heeft, dus een redelijk normaal leven kan leiden.
Groet, Wim.

charles123
Gebruiker
spacer line

Zijn het niet de Blanken die aan hun trekken komen in AZIE en AFRICA

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Hoofdzakelijk de mensen met geld en mensen die dicht bij het kind staan zoals familieleden flikken dit. Westerse mensen (blanken) hebben vaak wat geld te verteren waardoor zij in deze oorden oververtegenwoordigd zijn.
Deze voorganger heeft duidelijk misbruik gemaakt van de onwetendheid van de bevolking daar. Machtsmisbruik dus. Waarschijnlijk rechtgepraat door een of ander lulverhaal te vertellen zoals alle voorgangers in alle religies.
Ter herinnering, afgelopen week een vernieuwende uitspraak van ene geriatrische patient uit Rome. Condooms bevorderen HIV en AIDS. Debieler kan gewoon niet.
Groet, Wim

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 27-03-2009 22:11 Wimroma wrote:
Ter herinnering, afgelopen week een vernieuwende uitspraak van ene geriatrische patient uit Rome. Condooms bevorderen HIV en AIDS. Debieler kan gewoon niet. Groet, Wim

Misschien denkt die Popi Jopi dat ze hergebruikt worden? Emoticon: Nooo

charles123
Gebruiker
spacer line

Is de Paus ook geen Duitse militair geweest.Untermensch onderwezen.Blanke Ras superieur.Kotsmisselijk word ik al;s ik zie hoe de Blanken in Indoneia Thailand tegoed doen aan (minderjarige) hoeren per slot van rekening zijn de meeste getrouwd hebben ook kinderen.De meeste zijn ook goed opgeleid dat word gesignaleerd van hun passen AMEXCO-VIsaGold etc.Dus stop uitbuting van vrouwen in kwetsbare posities en straffen in het land waar het delict is gepleegd.
Charles Ratu Adil

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 28-03-2009 10:51 charles123 wrote:
Kotsmisselijk word ik al;s ik zie hoe de Blanken in Indoneia Thailand tegoed doen aan (minderjarige) hoeren per slot van rekening zijn de meeste getrouwd hebben ook kinderen.

Even voor de goede order wordt je ook kotsmisselijk als niet blanken het ook doen? Emoticon: Angry Emoticon: Confused

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 28-03-2009 10:51 charles123 wrote:
Is de Paus ook geen Duitse militair geweest.Untermensch onderwezen.Blanke Ras superieur.Kotsmisselijk word ik al;s ik zie hoe de Blanken in Indoneia Thailand tegoed doen aan (minderjarige) hoeren per slot van rekening zijn de meeste getrouwd hebben ook kinderen.De meeste zijn ook goed opgeleid dat word gesignaleerd van hun passen AMEXCO-VIsaGold etc.Dus stop uitbuting van vrouwen in kwetsbare posities en straffen in het land waar het delict is gepleegd.
Charles Ratu Adil

Wat is mohamed dan niet allemaal geweest??
Rot voor je erfenis maar gelijk maar afgeven op blanken hollanders en de Paus??
ook niet netjes.zie andere topic

Want die voorganger van dat andere geloof die doet het toch maar,zag hem laatst op metreo tv,want een dwaas ging die achter tralies staan en gek doen als een momyet.
Is eerlijk waar gebeurd ,ook toen die met dat meisje op TV kwam,aan haar ogen kon je het al zien. Helemaal afwezig,bijna geen wilskracht en ziel te bekennen.
Hiero dit is teminste wat echt gebeurd in Indonesie.

Becik ketitik olo Ketoro

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Ik schrijf toch ALLE religies. Ik weet wel wat er mis is met de Islam maar probeer ook duidelijk te maken dat de paus ook een crimineel is en ook was.
Even ter herinnering, in de VS is de afgelopen jaren voor miljoenen aan schade uitkeringen betaald door de kerk. Waarom. Gewoon omdat de "voorgangers"geen sex mogen hebben, dus het stiekum doen. Wie pak je dan, de zwakkeren, dus de jeugd want die vertellen we wel even dat ze hun bek moeten houden. Nu komt het allemaal uit en gaan er miljoenen over tafel.
Eigenlijk behoren ze gewoon achter de tralies, met de superieuren die er vaak van af wisten maar alles oogluikend toestonden. Het zijn gewoon allemaal schoften die dit flikken. Het gaat allemaal om macht, rijkdom, indoctrinatie en manipulatie.
Allemaal hebben ze gelijk en de ander deugd niet, waardoor deze soms zelfs dood moet.
Conclusie: Het is gewoon allemaal shit en gelul.
Groet, Wim.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 28-03-2009 16:24 Wimroma wrote:
Ik schrijf toch ALLE religies. Groet, Wim.

Nu we het toch over religies hebben. Ik kwam een interessant stukje tegen in de Pravda over ongelovigen. Nee niet een ongelovige zoals de Islamieten denken. Maar volgens westerse begrippen wat een ongelovige is.

Many atheists have very little understanding of science, DNA, and biology. They only have very superficial knowledge of these scientific subjects. Their ignorance of how nature works allows them blissful freedom to believe all sorts of fairy tales.
Dus als men hier meer kijk op zou hebben dan zal men vanzelf wel gaan geloven in een hogere macht. Er er natuurlijk altijd uitzonderingen. Of zij die nooit toe willen geven maar in werkelijkheid weldegelijk geloven.

In het Engels;
http://english.pravda.ru/scien(...)-aheists_ignorance-0

In het NL vertaald door yahoo
http://babelfish.yahoo.com/tra(...)l&btnTrUrl=Translate

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Volgens mij is er een duidelijk verband tussen veel kennis en niet gelovig zijn en weinig kennis en wel gelovig zijn.

Als we de geschiedenis van de laaste ca. 1000 jaar bekijken dan is er voor het christendom een duidelijk aantoonbare aversie tegen kennis.

Met de nogal domme opmerkingen van de Paus over de condooms wordt het er ook niet beter op. Emoticon: Sadley

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Denk dat je helemaal gelijk hebt. Kijk maar in de arme landen waar veel analfabetisme is. Hoe minder men weet, hoe meer men zich vastklamt aan religie. men is eerder geneigd alles voor waar aan te nemen. Ik denk dat in de Westerse wereld vele mensen best wel weten dat het fake is maar vanwege achtergronden, familie en stille hoop op een hiernamaals toch tegen beter weten in de boel recht praten. Kijk in de Islamitische landen, wat daar allemaal gebeurt is voor een nuchtere westerling gewoon niet te geloven, zo achterlijk. Vergeet echter niet dat een paar honderd jaar geleden hier hetzelfde plaatsvond. Uiteindelijk hebben onze voorouders dit zelf "bedacht".
Dus zowel Allah als God en noem maar op hebben we bedacht als troost en hoop.
Groet, Wim.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Geloven is niet een geloof aanhangen omdat je ouders dat nu eenmaal ook geloven.
Goed vorbeeld in alle religies.
Geloven daadwerkelijk geloven in.

En niet een geloof aannemen omdat .......

Zoals van geloof veranderen door je huwelijk. Dat is ook niet geloven.

Veel kennis kun je hebben maar waarvan?

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

En de mens schiep God naar zijn beeld.... Emoticon: Red face

Misschien is dit besef niet voor iedereen leuk, maar er zit wel een kern van waarheid in.

Iets anders is dat wij wel respect mogen hebben voor de wereld, het helal waarin wij leven.

Op de vraag of God bestaat (of Goden bestaan) heb ik het volgende antwoord:

Als je denkt dat het een man met een lange witte baard is met een groot boek waarin hij al jou goede en slechte daden opschrijft dan is het antwoord: nee.

Als je vindt dat het gene dat er voor gezorgd heeft dat onze wereld en het helal zijn ontstaan God is,dan is het antwoord: ja.

Maar zelfs als ben je gelukkig met het geloof in de man met de witte baard, dan heb ik daar nog steeds vrede mee.

De problemen komen op het moment dat er mensen op staan die leiding willen geven aan geloof en claimen dat zij het voorrecht hebben om te weten wat God wel en niet van ons verwacht. Op het moment dat deze lieden prediken dat God verwacht dat wij zonder goede reden allerlei vervelende dingen doen en prettige dingen moeten nalaten dan gaat het mis.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,896 pageviews Een website van indahnesia.com