Het grote project op Lombok komt er misschien niet

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Het grote project EMAAR in Lombok is in gevaar, en komt er misschien niet:
www.balidiscovery.com/messages/message.asp?Id=5120

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Liever geen Arabische investeringen in Indonesie. Laat die woestijnrovers maar in hun eigen zandbak gaarkoken.

Gracias. Sama sama

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Haha... ik denk wel dat het beter is als sommige eilanden een beetje rustig en 'au naturel' blijven. Dat is juist de charme van sommige plekken in IndonesiŽ. Al is het voor de lokale economie beter als er geÔnvesteerd wordt. De vraag blijft of economische vooruitgang mensen altijd gelukkiger maakt en natuurlijk of het geld dat binnenkomt altijd wel juist verdeeld wordt.

From Dayeuhkolot with love

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Ik denk dat niemand in Indonesie zit te wachten op een paar dikbuikende Arabieren die behoefte hebben aan een tijdelijke vrouw/slet in Indonesie, 100% halal, want getrouwd in de Moskee) of niet. Want daar zou dat resort natuurlijk voor worden opgezet, rijke Arabieren die daar met hun groene blaadjes de bloemetjes kunnen buitenzetten..

Ik lees trouwens verderop: The withdrawal of Emaar from the US$600 million Lombok Project follows the recent pull out of the Saudi Arabian Bin Laden Group from a US$4.3 billion agricultural project planned for Papua"

Alsjeblieft..laat die arme Papuaers nou toch eens met rust. Dit project was alleen maar bedoeld om de rest van de regenwouden in Papua met de grond gelijk te maken en om alle Papuaers al dan niet gedwongen te islamiseren. Ik ben recent nog in Papua geweest, de Jan met de pet aldaar heeft al voldoende problemen, laten we niet dan nog meer problemen erbij creeren voor ze

Gracias. Sama sama

Slamet Gunung Jaya
Gebruiker
User icon of Slamet Gunung Jaya
spacer line

HA Ha HA, Super, In mijn ogen heb je helemaal gelijk, kan me helemaal vinden in je tekst KIWI. Ik heb zelf ook een stuk grond op Lombok en zit zeer zeker niet te wachten dat West Lombok gaat veranderen in Oost Lombok met die arabische..sjeit..mentaliteit.
Laat Indonesie toch zijn eigen Islam Cultuur behouden en niet richting die schijnheilige arabische moeder nkrs.
Ik moet er wel bij zeggen zoals altijd niet alles over een kam want de arabieren die al generaties in indonesie wonen buiten gesloten, die zijn nog releaxter dan menigene verarabiserende Indonesier
Pancacila voor indonesie daar geloof ik nog steets in en ik weet binnen de TNI delen ze mee met die gedachten. Emoticon: Bye bye

Itís Not About Where You Come From, Itís About Where Youíre At and What Youíve Got.......

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,640 pageviews Een website van indahnesia.com