binnenlandse vlucht Bali - Java (Borobudur)

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Peter-amanda
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand ervaring met deze vlucht?
Wat kost dat en hoelang is het vliegen.
Als het goed is vlieg je naar de plaat Yogyakarta.
Wij zouden graag eens de Borobudur willen zien, is met mogelijk om bv. 's ochtend een vlucht van Bali naar Yogyakarta te nemen. dan op het vliegveld een taxi te huren en dan naar de Borobudur te gaan en 's avond weer terug?
Of kan je beter met een excursie daar heen gaan, zo ja waar kan ik deze boeken?
Ik hoop dat iemand antwoord heeft op een van de vragen.

Alvast bedankt Peter

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Garuda vliegt 3 keer per dag van Denpasar naar Yogja en weer terug.

Denpasar - Jogyakarta
Vertrek: 06:20
Aankomst: 06:30

Jogyakarta - Denpasar
Vertrek: 19:50
Aankomst: 22:00

Vliegtijd 1 uur en 10 minuten kosten volgens Garuda 75 euro... Ben je avontuurlijk dan ga je op de bonnefooi... en zul je waarschijnlijk op de luchthaven nog wat goedkopere vluchten tegenkomen... die je (mits er plaats is) direct kunt boeken... In Yogja zal er altijd wel iemand zijn die je een auto voor een dag aanbied... richtprijs rond de 20/30 euro... Prambanan kun je tevens ook wel op 1 dag bezoeken... Ben zelf nooit vanuit Bali naar Yogja gevlogen maar wel vanuit JKT... Dit was net als een busdienst... een vliegtuig eerder stond er nog dus het was geen probleem om hier in te stappen... Wil je zekerheid dan boek je via een travel agency...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

Lokaal een ticket boeken kan goedkoper zijn dan in Nederland.

Probeer ook eens AdamAir of LionAir ( http://www.lionair.co.id/ ).
Dit zijn de Easyjet / Ryan Air van IndonesiŽ.

Kepala botak tapi dengan otak

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Is te doen gezien het aantal vluchten per dag, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde. Als je dan toch gaat trek er dan minimaal drie dagen voor uit. Zo kun je op je gemak de Borobudur (niet mijn persoonlijke favoriet moet ik zeggen, wel een prachtig uitzicht, heeeel veeeeeel toerisme rommel eromheen, waar je je bij aankomst en vertrek door heen moet vechten) bezoeken, de Prambanan is zeker ook een bezoek waard en Yogya zelf is ook heel leuk (Kraton of kratons -als je meer tijd hebt-, Taman Sari, Jl. Malioboro etc.). Boek daar een hotelletje binnen je budget, er zijn er genoeg . Er zijn honderden aanbieders van auto's tot georganiseerde trips, dus dat is verder niet zo'n probleem.

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Bij mijn weten vliegt Lion Air niet direct van Denpasar op Yogja... zul je via JKT moeten maar dat lijkt mij niet echt handig... en inderdaad yogja kun je absoluut niet in 1 dagje zien... maar je kunt wel zeggen dat je er geweest bent ;-)

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

kris4t5
Gebruiker
spacer line

Lion Air vliegt wel van Den Pasar naar Surabaya i.p.v. Jakarta. Koop je ticket ter plaatse (Ngurah Rai Airport) is goedkoper. Er is altijd plaats. Of 1 dag van tevoren kan ook. Van Surabaya naar Jogya met verschillende vliegmaatschappijen. Mandala is de goedkoopste. Kan ook met de bus (6 persoons). 1 dag van tevoren boeken. Kost 8 Euro. Huur in Jogya een prive auto. Vraag aan de Hotel balie. Afdingen !!! per uur tussen 3 en 5 euro, is 30.000 - 50.000 rupia.
Huur voor een volle dag, ongeveer 300.000 rupia, is 30 euro. Dan heb je nog tijd voor bijv. Parang Tritis(strand) of Kali-urang(berg wandeling). Veel Succes.

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

On 05-09-2004 01:26 kris4t5 wrote:
Lion Air vliegt wel van Den Pasar naar Surabaya i.p.v. Jakarta.

Misschien als je er een paar dagen aan wil besteden kun je vanaf Surabaya met de trein naar Yogya. Dit is meestal wat comfortabeler dan met de bus en je ziet meer onderweg dan als met het vliegtuig vanaf Surabaya naar Yogya zou gaan.
Kijk voor de mogelijkheden met de trein op ;
http://www.infoka.kereta-api.com/jadwal_dan_tarif/

Kepala botak tapi dengan otak

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,834 pageviews Een website van indahnesia.com