Subforum In het nieuws

forum.indonesiepagina.nl 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

IndonesiŽ genoemd als tweede beste bestemming in AziŽ
IndonesiŽ werd op de tweede plek gezet tijdens de GoAsia verkiezingen van beste Aziatische reisbestemming. Thailand werd verkozen tot nummer een en MaleisiŽ moest het doen met een derde plaats, dit meldde het Ministerie van Buitenlandse Zaken afgelopen vrijdag. GoAsia, een Duits toeristisch instituut, nodigde reisbureau's wereldwijd uit om mee te doen in de stemming afgelopen woensdag in Berlijn. Er werden ook prijzen uitgereikt voor de beste toeristische organisaties, luchtvaartmaatschappij en touroperators.
Lees verder , klik op de titel

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Voor mij mag Indonesie op de eerste plek staan

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 14-03-2009 06:09 newsbot wrote: IndonesiŽ genoemd als tweede beste bestemming in AziŽ ... L

Hoeveel hebben ze daarvoor moeten neer tellen?
Het lijkt mij sterk dat zij het winnen van MaleisiŽ, Filippijnen, Vietnam.
De titel zegt het al "genoemd"

IndonesiŽ werd op de tweede plek gezet tijdens de GoAsia verkiezingen van beste Aziatische reisbestemming.

Hoe onafhankelijk was/is die verkiezing?
Diverse verkiezingen zijn altijd vriendjes politiek

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik ben toch inmiddels wel benieuwd wat je relatie is met Indonesie. Woon je er of heb je er gewoond, ga je er op vakantie, ben je er op vakantie geweest? Je hebt het vast wel eens gepost, maar ik heb geen tijd/zin om het op te zoeken, maar kun je je voorstellen dat het me intrigeert na bovenstaande posting?
Ik zou het leuk vinden dat eens te horen.

Groet Elsbeth

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He, weg posting van van Heutz over wat zij vooral van Indonesie vond. Daar reageerde ik dus op. Door wie en waarom is deze posting weggehaald?
Eens kijken of ik hem ergens terug kan vinden..

Elsbeth

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nee, weg, kan het nergens meer vinden...Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord op mijn vraag. Maar waarom is de posting van haar weggehaald?

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

Ik ben bang dat je niet verder hoeft te zoeken Elsbeth, de stille kracht heeft zijn werk weer gedaan.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Tjonge jonge, da's wel heel stil. Mag ik toch mijn bovenstaande vraag nog eens aan je voorleggen?

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

Als m'n post steeds wordt weggehaald heeft het weinig zin allemaal.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nou, ja, je kunt je toch ook afvragen hoe het komt dat je postings steeds worden weggehaald, al weet ik natuurlijk niet precies wanneer dat allemaal is gebeurd. In dit geval vind ik het onzin, het lokt een discussie uit en laat die maar komen, lijkt me. In het geval van de diverse foto's die u plaatst, kan ik me de ingrijp voorstellen. Mijn beeld van u is wel dat u heel zuur bent over Indonesie en ik vroeg mij af hoe dat zo gekomen is. Uw bijdrages zijn over het algemeen niet erg positief en u reageert in mijn beleving ook vaak op een negatieve, niet opbouwende manier. Vandaar dat ik mij oprecht afvraag wat uw relatie met Indonesie is. Van mij mag u hier rustig blijven posten, hoor, het is puur interesse naar hoe iemand hier uberhaupt op dit forum terecht komt. Toch eens proberen????
Groet Elsbeth

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad terug ontopic.
Indonesie mag van mij ook best op 1 staan als vakantieland.
Wat dat betreft heeft Indonesie wel z'n uitdagingen.
Decennia lang maken mensen reizen van een week of 4.
Doorkruizen georganiseerd Indonesie.

En natuurlijk de Bali gangers.
Voor heel veel mensen heeft Indonesie iets.

Van mij mag het ook wel nummer 1 worden.

*Offtopic*
We hebben het in een ander topic gehad.
De niet aflatende stroom kritiek op Indonesie, het forum en zijn forumgangers maakte het dat de reply is verwijdert. In dat kader mag je het zien. Een discussie los willen maken is 1 ding. Daar is het hier niet om te doen.

Je kunt natuurlijk in een nieuw topic vragen wat mensen hebben met Indonesie.
En of Users er op vakantie gaan.

It's only kinky the first time.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Hecht weinig waarde aan dit soort onderzoeken. De nummer 1 bestemming is vaak een bestemming waar je ook alleen maar toeristen ziet en daardoor de lokale cultuur een beetje ondergesneeuwd is. Van mij mag IndonesiŽ op de laatste plaats staan, toeristen heb ik helemaal niet nodig om t in IndonesiŽ naar mn zin te hebben, vandaar ook mijn voorkeur voor Java boven Bali!

From Dayeuhkolot with love

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 15-03-2009 18:13 monyet wrote:
Hecht weinig waarde aan dit soort onderzoeken. De nummer 1 bestemming is vaak een bestemming waar je ook alleen maar toeristen ziet en daardoor de lokale cultuur een beetje ondergesneeuwd is. Van mij mag IndonesiŽ op de laatste plaats staan, toeristen heb ik helemaal niet nodig om t in IndonesiŽ naar mn zin te hebben, vandaar ook mijn voorkeur voor Java boven Bali!
Op Bali is het nu al een hoop "bijgetrokken" en Java ook maar in mindere mate. En voor de rest is het triest.
Ik vind het ook wel lekker als er geen toeristen zijn in de vorm van rust maar jij en ik hebben de toeristen niet nodig, echter de mensen aldaar wel. Aldaar is zo'n beetje alles buiten Java en Bali. Het zou mooi zijn als er eens campagnes werden gehouden om de mensen meer op de buiteneilanden te krijgen. Is het op Bali en Java minder druk en de andere eilanden pikken ook nog eea mee. Mja dat heb ik al vaker geroepen.
Ik zal zelf maar weer het goeie voorbeeld geven Emoticon: Smile (volgende maand)
gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

In het land dat op nummer ťťn staat, kunnen ze het ook. Overigens kan je dit in IndonesiŽ ook overkomen.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 20-05-2009 09:13 guna2 wrote:
In het land dat op nummer ťťn staat, kunnen ze het ook. Overigens kan je dit in IndonesiŽ ook overkomen.

Haha ja interessante link. Ik denk dat de thaise politie in de leer is gegaan bij de Balinese politie wat betreft het gijzelen en aftroggelen van geld van onschuldige bule. Is een nieuwe VMBO-opleiding in Bali "hoe kan ik de buitenlandse tourist zoveel mogelijk geld rippen". Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Nou ja, de meeste bleekscheten weten het niet, maar in IndonesiŽ zijn de huizen (meestal) ook niet verzekerd. En dan is de huurder de sigaar. Ik vraag me af of het aardbevinkje van 2006 nog soortgelijke narigheid met zich mee heeft gebracht. Overigens maakt die politie in Thailand het wel erg bont. De huiseigenaar ook. En bij de verkeerde mensen, want dit gaat het toerisme in Thailand schade berokkenen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,636,825 pageviews Een website van indahnesia.com