Geslacht veranderen op een indonesische geboorteakte..HELP!!

Subforum Andere praat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Alyssa
Gebruiker
spacer line

Hoi allemaal!

Ik ben Alyssa en ben in 1987 in Jakarta geboren als jongen. Op dit moment ben ik bezig met een transitie van jongen naar meisje. Ik wil graag weten of het mogelijk is om het geslacht wat op mijn indonesische geboorteakte vermeld staat te veranderen naar meisje. Mijn ouders zelf weten niet of dat mogelijk is, aangezien wij niet zo lang in Indonesie woonden en verder geen band met Indonesie hebben, weten we ook niet echt goed waar we terecht kunnen met mijn vraag. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Ik ben zelf Nederlandse van nationaliteit. Zonder mijn geboorteakte kan ik ook in de toekomst niet trouwen..!

Ook heb ik gehoord dat in Indonesie alles mogelijk is tenzij je veel geld ervoor betaalt, is dit waar?

Alvast bedankt!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dag Alyssa,
Ben je niet verder gekomen toen je de vorige keer dezelfde vraag stelde? Ik neem tenminste aan dat jij dezelfde bent als Ashley, want de tekst is exact hetzelfde. Misschien kun je eens laten weten wat je met de informatie hebt gedaan die je de vorige keer hebt gekregen. Veel succes!

Elsbeth

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Zie het topic van Anne Mieke, daar graag verder.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,550,062 pageviews Een website van indahnesia.com