Wie weet een goed(koop) hotel in/nabij Kemang Jakarta?

Subforum Hotels in Indonesië 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
esgerrits
Gebruiker
spacer line

Dag iedereen,

Graag vraag ik om jullie advies. In juli/augustus zitten we in Jakarta, maar voor het eerst niet bij familie, vanwege de grote groep waarmee we gaan. Genoodzaakt dus om een hotel te zoeken. Gezien het jonge gehalte van het gezelschap ben ik op zoek naar een goed en goedkoop hotel in/nabij Kemang.

Nou heb ik hier voor me wel de lijst van Jakarta City Hotels voor me en zie ik wel wat budgethotels die op de foto er goed uitzien, maar zijn de hotels wel echt zo goed?

Met goedkoop bedoel ik rond de 25-35 per nacht voor een tweepersoonskamer en met goed bedoel ik: netjes, hygienische badkamer/wc, goed ontbijt, service, AC? Het hoeft niet a la Hotel Borobudur te zijn, maar gewoon uhm... meer dan acceptabel Emoticon: Wink

Als een van jullie ervaring hebben met het overnachten in een van de hotels die op die lijst staan, hoor ik het graag! Suggesties voor vakantie apartementen zijn ook welkom.

Alvast bedankt!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar het Nederlandse subforum. Emoticon: Smile

zeetje
Gebruiker
spacer line

hoi

ik vind persoolijk ....................HOTEL IBIS is erg goedkoop
tussen 20 euro een 35 euro pernacht
het is goed hotel

je hebt wel goedkoop hotel .........maar !!!.....ik raad je af

HOTEL IBIS kunt je altijd met t prijs in overleeg ..............je moet gewoon korting vragen
ik spreek uit ervaring.......hoe veel weeken wilt je dan blijven en hoe veel mensen
dan kunt je met hun overleegt.....................KORTING VRAGEN.
gr cee Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Party! Emoticon: Cooool

zeetje
Gebruiker
spacer line

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

salah................... in overleeg natuurlijk...

hotel ibis paling bagus juga murah................minta discont

gr cee

esgerrits
Gebruiker
spacer line

Hai Zeetje,

Die naam hoor ik in mijn omgeving ook vaak vallen ja.
Ben erg benieuwd naar wat andere hotels te bieden hebben, maar bedankt!

In totaal betreft het 17 nachten, want we gaan ook nog naar bali.

Groetjes,
Susana

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,699 pageviews Een website van indahnesia.com