Accomodaties op Bali boeken in Nederland?

Subforum Bali, het godeneiland 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
manuella
Gebruiker
spacer line

Ik heb een vraagje. Ik ga aanstaande juli voor 30 dagen naar Bali. Na het bekijken van veel sites en forums over accomodaties op Bali is het voor mij heel onduidelijk geworden of dat ik beter vanuit NL kan boeken of ter plekke. Dus boek ik vanuit NL of op Bali?!

Groetjes Manuella

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Titel iets verduidelijkt Emoticon: Smile

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Manuella

Accomodaties op Bali heb je in alle kleuren van de regenboog van heel eenvoudig en heel goedkoop tot heel luxe en heel duur van Rp 50.000 (3,50 euro) tot ? het oneindige, honderden euro's.
Prijzen voor een en dezelfde accomodaties verschillen ook op het internet. Eerst vaststellen waar je wilt gaan zitten en of je de hele vakantie op een plek wilt zitten of op meerdere.
Er zijn 3 mogelijkheden:
1) boeken via een reisorganisatie dus vlucht inclusief hotel
2) boeken via het internet bv Asia hotels, vlucht los en hotel los
3) je zoek het hotel van je keuze en maakt rechtstreeks per mail of telefoon de boeking
4) ter plekke regelen.

1) Voordeel: gemak. Nadeel: niet zo'n groot aanbod
2) Voordeel: meer aanbod. Nadeel: veel puzzelen op het internet.
Let op: sommige zijn geprijsd in euro's, sommige in dollars.
3) Voordeel"geen tussenpersoon (maar dat zou ook een nadeel kunnen zijn) Het
betekent niet altijd dat je goedkoper uit bent,
4) Voordeel: je kunt ter plaatse vergelijken bepalen. Nadeel: je weet niet zeker of er
plaats is.

Heel goedkope hotels/guesthouses zijn vanuit Nederland of via het internet meestal ook niet te boeken.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik heb jaren geleden geboekt via Asia Room vanaf Amsterdam..
Het is niet doorgegaan , ik heb de indruk dat het niet goedkoper kan zijn zoals ze daar aanbieden.

http://www.asiarooms.com/indon(...)html?cpg=3&type=desc

bisa dicek of makemyday .

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-03-2009 10:29 Surya Atmadja wrote:
Ik heb jaren geleden geboekt via Asia Room vanaf Amsterdam..
Het is niet doorgegaan , ik heb de indruk dat het niet goedkoper kan zijn zoals ze daar aanbieden.
De ene keer is het wel goedkoper, de andere keer niet. Websites hanteren vaak verschillende prijzen.

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van vooraf boeken al helemaal niet voor zo'n lange periode. Stel dat het tegenvalt dan is het toch wel zuur als er zoveel andere goede accomodatie voorhanden is. Papier en plaatjes op het internet zijn geduldig en geven niet altijd de werkelijkheid weer. maar als je toch iets vooraf wilt regelen dan goed zoeken, vergelijken en vragen aan mensen die er geweest zijn.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

chirpy
Gebruiker
spacer line

Ga gewoon naar de plek van waaruit je het eiland wilt verkennen. Slaag je bij het eerste hotel niet, dan ga je naar het volgende. Er zijn er honderden. Losmen die in de Lonely Planet staan zijn minstens zo comfortabel als de dure dolarhotels. Bevalt het je, dan blijf je er zitten. Binnen een dag heb je zoveel mensen ontmoet met goede adviezen voor de verschillende hotels, dat je niet eens meer kunt kiezen.
Ik raad je Ubud aan als centrum van het eiland en centrum van de cultuur.

manuella
Gebruiker
spacer line

Ok dank je voor alle adviezen. k ben er zeker mee geholpen!

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Even los van eventuele prijsverschillen: als je in juli op de bonnefooi naar Bali gaat kun je er vrijwel zeker van op aan dat er geen beachfront hotel meer vrij is. Ook Ubud centrum en Lovina zitten dan vol of vrijwel vol.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 16-03-2009 14:30 flipse wrote:
Even los van eventuele prijsverschillen: als je in juli op de bonnefooi naar Bali gaat kun je er vrijwel zeker van op aan dat er geen beachfront hotel meer vrij is. Ook Ubud centrum en Lovina zitten dan vol of vrijwel vol.

salam dari Flip

Niet helemaal correct denk ik.Vorig jaar zowel in juli als augustus naar Lovina geweest en vrijwel overal kon ik toen terecht zonder reservering,van goedkoop tot duur...ook de beachfront hotels

hati hati, pelan pelan

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Ik zou voor de eerste paar dagen (drie ofzo) vanuit NL boeken en dan lokaal verder gaan kijken. Zoek gewoon eens een lokale travel agent, stikt het van in IndonesiŽ. Ook kun je op internet erg veel losmen's vinden. Het hangt er een beetje vanaf wat je wil maar beste is eerst de prijs opvragen bij het hotel of losmen en vervolgens bij een travel agent gaan kijken of je het via hen goedkoper kan regelen en da's eigenlijk altijd wel met succes.

From Dayeuhkolot with love

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Ik weet niet hoe het zit met de hotels.

Wat ik wel weet is dat als je in juli en augustus nog naar een villa in de buurt van Lovina zou willen, beach front, dat dat niet meer lukt.

Echt heel het hoogseizoen helemaal bezet.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 16-03-2009 23:35 Joopvp wrote:
Ik weet niet hoe het zit met de hotels.

Wat ik wel weet is dat als je in juli en augustus nog naar een villa in de buurt van Lovina zou willen, beach front, dat dat niet meer lukt.

Echt heel het hoogseizoen helemaal bezet.

Waarbij gezegd moet worden dat de omgeving van Lovina niet de capaciteit heeft zoals in het zuiden...>>

Zelf hedenavond er in geslaagd om voor de maanden juni en juli een redelijk huis te huren in Banyualit.ongeveer 1.5 km vanaf Kalibukbuk richting Singaradja,voor (in westerse begrippen) een spotprijs... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

manuella
Gebruiker
spacer line

Ik hoop dat ik in juli/ augustus voldoende keuze heb.
Aan het beachfront zou leuk zijn.... We hebben een niet al te groot budget dus iemand tips voor leuke hotels kuta of legian beach?

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Beste Manuella,

als je zeker wilt zijn, kijk op op mijn site (hieronder) bij de Bali hotels. Niet alles is meer beschikbaar, maar laat maar weten of er iets bij zit wat je aanstaat.

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Pearl2see
Gebruiker
User icon of Pearl2see
spacer line

Hallo Manuela,

Als je een 2 sterren hotel zoekt, kun je beter ter plaatse boeken. Als het iets beter moet zijn kun je goedkoper bij een touroperator vanuit NL boeken. Een goede site die ik vanuit NL gebruik is http://hotel.katalog.nl/ohg/op(...)en,region__Bali.html .Het is een Duitse site overigens. Hier kun je hotels zonder vlucht tegen een zeer laag tarief boeken. Ik boek meestal 2 a 3 nachten en zoek daarna iets wat me bevalt. Sites zoals Asia rooms zijn over het algemeen een stuk duurder. Ik zou niet bij semi lokale sites boeken, deze zijn belachelijk duur en bieden geen enkele garantie / zekerheid.

Deewee
Gebruiker
spacer line

Een verwijzing naar Hundreds of hotels in Indonesia boven het topic geeft vaak al een eerste indruk wat prijzen betreft.

D

rschiffelers
Gebruiker
spacer line

beste manuela,
ik ben bezig met huisje in Kuta dat ik ga verhuren. Het ligt naast jalan benesari, op ongeveer 75 meter van het strand. Grote woonkamer (40m2) en twee slaapkamers. In juli is het nog leeg, omdat ik het huisje pas begin mei krijg en dan nog een en ander moet verbouwen en inrichten.Je zou zo ongeveer de eerste zijn die het huurt.

Laat maar weten of je interesse hebt. Prijs 50 euro per dag voor gehele huis ! Evt voor de hele maand met wat korting

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hoi rschiffelers,
Dat moet dan wel een speciaal huisje zijn om voor 50 euro per dag te huren.
Grof weg betekend dit Ä1500.-- per maand, in Holland heb je daar een kapitale villa voor in Bali een hele straat. Voor een aardige bungalow wel een paar honderd meter van het strand betaal je ongeveer Ä 1000 per jaar.
Of je denkt over een ander zijn rug snel binnen te zijn, ja zo zijn hollanders niet waar.
In ieder geval mij niet gezien en ik denk dat er meerdere sobats zijn die er zo over denken. Succes Emoticon: Frustrated

rschiffelers
Gebruiker
spacer line

jammer dat je daar zo negatief over denkt. Ik weet niet waar jouw bungalowtjes staan voor 1000 euro per jaar maar dat zal niet in kuta zijn, op loopafstand van alle pubs restaurants en shops. Waarschijnlijk liggen ze dan ergens in het oosten of noorden. Verder is juli natuurlijk het hoogseizoen. Een gemiddelde hotelkamer kost dan ook 40 Ä. Mijn 50 euro is echt goedkoop, vind mij in het hoogseizoen maar 1 andere woning die ik voor een dergelijke prijs kan huren. Ik houd me aanbevolen !!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Het is niet echt goedkoop maar ook weer niet uitgesproken duur:er zijn in het zuiden nog veel duurdere bungalows/villa's te huur,maar ook goedkopere:bv in Seminyak op de JL Kunti was er voor de maanden vanaf juni een redelijk huis met 2 slaapkamers,tuin,etc te huur voor 500 euri in de maand.
Helaas al verhuurd vandaar dat ik dit jaar mijn basis heb in Lovina: huis met 3 slaapkamers,grote tuin,terras,alle westerse apparatuur voor , schrik niet,nog geen 80 euro per week!

hati hati, pelan pelan

rschiffelers
Gebruiker
spacer line

Beste,

Kuta is natuurlijk het leukste plaatsje van Bali! Veel restaurantjes, leuke uitgaansgelegenheden, maar ook een mooi strand. Ons huis ligt op 30 meter van het strand, heeft een woonkamer/keuken van 40m2 en 2 slaapkamers met airco en badkamer. Prive-tuin dus toch de nodige rust midden in Kuta! Vanaf Ä 450 per maand!. Mail ons (rschiffelersEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com) bij interesse, juli is nog vrij!

groetjes,
Daniella

chirpy
Gebruiker
spacer line

Nu geloof ik toch dat er iets hapert aan je beoordelingsvermogen Daniella: Kuta het leukste plaatsje van Bali... Een Marbella, Sitges van Bali, vol met zuipende en hoererende Aussies. Ben je in een andere cultuur, ga je weer op dezelfde manier "leuk" uit als thuis. Een mooi strand, maar het water is zo vervuild als de pest. Ik kom alleen in Kuta om kleren te laten maken en voor de rest mijd ik het als de pest. En 5 miljoen ruphias vragen voor een huisje, is wel erg duur in vergelijking met wat ik betaal bij de Balinees.

M_arinus
Gebruiker
spacer line

Het wordt druk dit jaar op Bali. Voor euro 622 vliegt Malysian (zie expedia.com) je vanaf september al naar Bali. En velen mijden Thailand en Mexico! Ik zou op marktplaats of bij D reizen reserveren, dan weet je zeker dat je voor een redelijke prijs wat hebt. Bij D reizen is nu een aktie. ** SUPER D-REIZEN AKTIE ** : 2 weken 20% korting .. 3 en meer weken 30%. Voorbeeld:
www.d-rent.nl/Index.asp?RecID=6834

Groetjes,

Marinus

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-05-2009 07:54 M_arinus wrote:
Het wordt druk dit jaar op Bali. Voor euro 622 vliegt Malysian (zie expedia.com) je vanaf september al naar Bali. En velen mijden Thailand en Mexico! Ik zou op marktplaats of bij D reizen reserveren, dan weet je zeker dat je voor een redelijke prijs wat hebt. Bij D reizen is nu een aktie. ** SUPER D-REIZEN AKTIE ** : 2 weken 20% korting .. 3 en meer weken 30%. Voorbeeld:
www.d-rent.nl/Index.asp?RecID=6834

Groetjes,

Marinus
Dat is geen actie van D-Reizen, maar een actie van een individuele verhuurder van een villa op een verzamel-website van D-Reizen.

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Kijk ook eens op marktplaats, tik bij de rubriek vakanties "Bali "in en het zal je verbazen wat voor leuke accomodaties je daar tegen komt om te huren.
Kleine complexjes met leuke bungalows etc.
Wij hebben via marktplaats hele leuke accomodaties geboekt en een topvakantie gehad !!!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,654,787 pageviews Een website van indahnesia.com