Maximum pin bedrag

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
baliman
Gebruiker
spacer line

Wat is het maximum pin bedrag wat je uit de muutr kunt halen met een postbank (ing) pas.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Baliman,

Als je 50.000 roepia biljetten pint - max 1.200.000
Als je 100.000 roepia biljetten pint - max 2.000.000
Emoticon: Yes!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

De uitgifte in een keer scheelt per bank en plaats van Rp 500.000 tot Rp 3.000.000. Banken met grote uitgifte zijn vooral op Bali en de grote steden te vinden. Je kunt meestal meerdere transacties achter elkaar doen. Volgens mij geeft BCA, BNI en Niaga de grootste uitgifte maar ook hier afhankelijk van plaats. Met BRI heb ik altijd gedoe dus als het niet hoeft probeer ik deze niet eens.
Volgens ABN Amro is het maximumbedrag in alle landen gelijk is, dus zou hetzelfde moeten zijn als bij een vreemde bank in Nederland. Hoe dat met Postbank zit weet ik niet.
Ik heb zelf niet zo heel lang geleden op een en dezelfde dag 4 miljoen gepind. Maar wellicht is meer mogelijk.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

leomanado
Gebruiker
spacer line

Pinnen is afhankelijk van het apparaat. Zo kun je uit een BCA ATM meestal maar Rp 1.200.000 halen maar soms ook Rp 3.000.000 In ieder geval kun je meerdere keren achter elkaar pinnen. Bij Citybank kun je sowieso in 1 keer Rp 3.000.000 pinnen maar die vind je maar op weining plaatsen. Bedenk wel dat iedere keer dat je pint er bij alle banken kosten aan verbonden zijn, behalve voor zover ik weet bij de Rabobank. Verder kan ik met mn Rabopas maar uit een paar ATM's pinnen: BCA, Lippo, City en ABN

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Hangt van je ING pas af. Dagelijke limiet is wellicht 500 euro, dus dan kun je 7 of 7.5 miljoen uit de muur trekken.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yerun ik zie hier een ING pas voorbij schieten, houd er rekening mee dat alle postbankpassen(de blauwe) vervangen gaan worden door oranje ING passen.
Dan sturen ze de nieuwe pas thuis en de oude blijft nog 150 dagen geldig, dan is het einde oefening, doordat ik nu weer voor langere tijd naar IndonesiŽ ga kon ik mijn passen gratis laten vervangen, gelukkig had ik het bijtijds door Emoticon: Angry

kalabahi
Gebruiker
spacer line

hi there....long time no re4ad...but iam back again ....
maxium out of atm =2.5 juta......by BCA. look fot the 100000 atm's 50000 atm's can't......
Jangan boros ya!!!!!!!!

dannyman12345
Gebruiker
spacer line

In Cilandak bijv heb je citybank, waar je 3.000.000 kunt pinnen. Zo zijn er nog een paar die 2.500.000 kunnen pinnen.

Elke keer dat je pint komt er iets van 2 euro transactie kosten op het bedrag bij, dus het beste in 1 keer zoveel mogelijk pinnen. Ik heb geruchten gehoort dat er 500.000 biljetten gaan komen. Maar goed gezien Indonesie kan dat nog wel jaren duren.

groet

Danny

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,596 pageviews Een website van indahnesia.com