Welk van de gili islands ?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Naar welk van de Gili eilanden moet ik ?

- Ik ga graag snorkelen
-iets drinken s'avonds en een kaartje leggen
-Niet te druk
-Welk hotel beveel je me aan

Bedankt

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

snorkelen kan je geloof ik wel bij alle 3 de eilanden......mooie omgeving daar om het te doen, de grote schildpadden zwemmen je zo voorbij! Helaas is snorkelen niet aan mij besteed, ben snel weer uit het water gegaan nadat ik alle kwallen had gezien om mij heen! (een leuk alternatief moet trouwens het varen met zo'n boot met glazen bodem zijn, ga ik een volgende keer zeker proberen!)

Wij zaten op het grootste eiland, gili trawangan.....het is een beetje afhankelijk van de periode waarin je gaat hoe druk het is. Wij zaten buiten het hoogseizoen en op dat moment was het goed te doen met de drukte. Niet te druk, maar ook niet te stil. Maar soms wel rustig genoeg om bijna alleen op een strandje te kunnen liggen. Veel restaurantjes en hotels waren verlaten.....wij zaten, omdat we de laatste dagen van ons verblijf in Indonesië nog even extra wilden genieten, in Vila Ombak....maar ik moet zeggen dat het wel een duur hotel was. Er zijn ook genoeg goedkopere hotelletjes/guesthouses, maar op het moment dat wij er waren stonden veel leeg....beetje creepy eigenlijk zoals het er soms uitzag.

En uitkijken voor de muggen, malaria komt er in grote aantallen voor volgens de plaatselijke bevolking!

Veel plezier!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ben je jong en hou je van uitgaan? Trawangan.
Ben je al wat ouder, ben je met je vrouw en kinderen? Dan Gili Meno of Gili Air.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,701,985 pageviews Een website van indahnesia.com