theeplantage in de buurt van Sukabumi gezocht!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sukabumi
Gebruiker
User icon of sukabumi
spacer line

Ik ga binnenkort een trektocht door Java maken en ik ben vorig jaar in Nederland iemand tegengekomen die vertelde de eigenaar te zijn van de theeplantage waar in 1992 de nederlandse film: Oeroeg is opgenomen. Het lijkt mij leuk om hem te bezoeken en ik hoop dat een lezer van deze topic mij verder aan adresgegevens kan helpen.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik kan je niet aan het adres helpen, ik weet alleen dat de theeplantages in de buurt bij Sukabumi allemaal in Selabintana liggen.
Van uit Jalan Bayankara in Sukubumi de borden Selabintana volgen, gaat steil omhoog,
Na pakweg 10 km sta je midden in de theeplantages, je kan de stilte er horen, van tijd tot geweldig als het mierennest Sukabumi even wil ontvluchten.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Het zou Parakan Salak kunnen zijn .
Ben in 2004 daar geweest , het is een oude hollandsche theeplantage.
In de buurt van Cigombong heb je ook een grote thee plantage.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Waar is dat en hoe kom je daar?????????

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Parakan Salak ligt een paar km buiten Sukabumi , weet alleen niet of het richting Cianjur is of richting Cisaat(Bogor).
Ligt aan de linkerkant , bijna iedere Sukabuminezen weten het wel .
Je moet wel een paar kilometers rijden(max 30 min ?) , daar komen ook angkots langs.
De grote thee plantage bij Cigombong zit in de buurt tussen Lido en Cigombong.

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,937,788 pageviews Een website van indahnesia.com