Volgende week naar Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bali2009
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Volgende week gaan wij met z'n 4en naar Bali.
Na eerst 3 dagen in Kuala Lumpur te gaan doorbrengen vertrekken we naar Hotel Puri Santrian in Sanur.
Nu heb ik een aantal kleine vraagjes:
- Hoe ziet de weersverwachting er voor de komende week(en) eruit?
- Hoe lang is het met een taxi van Sanur naar Kuta?
- Nog aanraders voor leuke eettentjes
- Nog mensen die wat leuks te vertellen hebben over Puri Santrian (we hebben de club kamer)

Alvast bedankt voor de hopelijk positieve reacties

Gr,

Wouter

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Wouter, schijnt bizar te zijn: vorst aan de grond en in het Noorden van Sanur kans op sneeuwstormen.

Voor de rest wat serieuzere antwoorden:
in de spits 3 kwartier en met een Schummi buiten de spits kleine 20 minuten (afhankelijk waar in Kuta)
Visliefhebbers gaan absoluut rond half zes naar Jimbaran beach voor kreeft, krab en zeker de red snapper! Eten met de handjes, en lekkuh!
In Sanur zelf is Tamu Kami (Belgische eigenaar) aan te bevelen. Wijnliefhebbers: alleen de lokale witte wijn!
Puri Santrian is nix mis mee, prima hotel, maar wel eindje weg van Sanur centrum.

Have fun!
Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

asepers
Gebruiker
spacer line

http://www.weeronline.nl/Aziee.htm

indonesie/bali 3 dagen overzicht.
onder trend : de volgende 3 dagen.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Wouter,
Een leuke tip voor Kuala Lumpur.
"s Avonds kan je achter de Petronas torens naar het Traders hotel. 5 minuten langs het park. Hier wandel je binnen en vraagt op welke verdieping de bar is. Ik weet het niet meer. Je gaat met de lift naar de bar, neem wat te drinken en ziet hier vandaan de Petronas. Het is een geweldig uitzicht. Je zit ongeveer op de hoogte van de verbindingsbrug. In de bar is een zwembad, maar volgens mij wordt dit niet 's avonds gebruikt.
Gr.
Wim.

Cynthib
Gebruiker
User icon of Cynthib
spacer line

De clubkamers in Puri Santrian kunnen verschillen qua luidruchtigheid en beestjes e.d., mocht je een 'slechte' kamer treffen, vraag om een andere. Verder zijn de cocktails en het eten in het strandrestaurantje erg lekker en goed qua prijs, maar het chique restaurant aan de voorkant, dat ook bij het hotel hoort zou ik lekker links laten liggen; te duur en de kwaliteit van het eten valt tegen. De spa van het hotel is daarentegen een absolute aanrader! Toen wij er waren in augustus vorig jaar was het erg rustig, dus over drukte aan het zwembad en handoekje-leggen kan ik weinig zeggen. Wij gaan er volgend jaar april/mei iig weer onze vakantie starten, zo goed is het ons bevallen.

Het restaurantje aan de overkant van het hotel is trouwens erg lekker en goedkoop. Het zit er altijd vol. Sanur vond ik verder niet zoveel aan 's avonds, maar smaken verschillen. Ik was er na de week die we er zaten wel weer uitgekeken (daarna nog een paar dagen Ubud en een week Kuta gedaan). Maar het is een mooie basis voor excursies.

Veel plezier! Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,794,739 pageviews Een website van indahnesia.com