Leuke bars in Jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
henky
Gebruiker
spacer line

Ik verblijf binnenkort enige tijd in Jakarta en ben van plan me wat meer in het uitgaansleven te begeven. Ik wil enkele leuke bars bezoeken. Enkele jaren geleden ben ik in de Bugils bar geweest van Friese uitbater Bartele Santema. Helaas is dit cafť vorig jaar gesloten. Wie heeft ervaring met gezellige bars waar je een lekker drankje kunt drinken, wat eten en gezellig naar (live) muziek kan luisteren.?

daft_punk
Gebruiker
spacer line

eastern promise. Hollandse eigenaar. Een goed jazz gedeelte

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Kijk eens op http://jakarta100bars.blogspot.com/ en op http://www.expat.or.id/info/ni(...)barsclubsdiscos.html

Besides de Eatern Promise wordt ook uitgebaat door Bartele Santema. Hij heeft nu 3 bars in Jakarta en Bugils in Bali:
http://www.bugilsbali.com/news/newsletter2.html

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In de afgelopen week bezocht:
Aphrodite ; (cafe bar, Rasuna Said) plek met goed eten, leuke muziek en atmosfeer.

Bats ; (club) Hotel Shangri La. Goede muziek, goede DJ, gezellige atmosfeer.

CJ's ; (club) Hotel Mulia. Goede muziek, te koud binnen naar mijn mening

Red Square ; (club, Senayan) Wat kleine plek, afgelopen vrijdag erg druk, te druk eigenlijk. Goede DJ, geen band.

Stadium ; (club, Harmoni) Erg groot, met meerdere verdiepingen, is verkapt bordeel in handen van het leger naar het schijnt. Snelle wip een verdieping hoger is geen probleem naar wat ik aangeboden kreeg.

henky
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor jullie reacties. Zo te zien kan ik mijn rupiahs wel kwijt!

teripang
Gebruiker
User icon of teripang
spacer line

kijk naar deze site,

http://www.jakarta-events.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nog eentje dan:

The Cazbar ; (cafe, Mega Kuningan)... cafe dat gerund wordt door een Nederlander. De stijl is als een echt Nederlands cafe, ijskoud bier, goed eten. Prijs is zoals de eerder door mij genoemde plekken. Niet goedkoop dus, maar als je wat goeds wil moet je niet voor het goedkoopste gaan, anders kom je in Blok M uit. Emoticon: Shut up!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 18-02-2009 15:47 Yerun wrote:
Nog eentje dan:

The Cazbar ; . Niet goedkoop dus, maar als je wat goeds wil moet je niet voor het goedkoopste gaan, anders kom je in Blok M uit. Emoticon: Shut up!

Tolong spesifikasi.
Wat bedoel je met niet goedkoop ?
Voor een orang turis van negeri belanda is het toch murah-meriah (goedkoop?).
Yang penting kan ambiancenya .
Ik zit momenteel in Novotel Yogya , gaat terug(kembali)ke Jakarta.

bisa dicek of makemyday .

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Biertjes zijn in de genoemde clubs/cafes tussen de 50 en 90 (x 1000) Rupiah per flesje/groot glas. Niets goedkoops aan, ook niet voor een Nederlandse toerist als je het mij vraagt. De atmosfeer is er echter wel zo goed, dat ik rustig een paar biertjes wegtik en ook nog wat uitdeel ook. (handig, credit cards Emoticon: Yes! )

Gisterenavond ook nog even in onderstaande plek geweest, Bir Bintang 40rb Rupiah ++, Corona 60rb Rupiah ++, wijnen vanaf 400rb ++ per fles.

Dragonfly (club, Graha BIP, Jalan Gatot Subroto), grote club, levendig na middernacht. Twee dj's speelden afwisselend (helaas). Is een ontmoetingsplek voor Indonesische celebs en hun partners/vrienden/vriendinnen. Dansen op podiums wordt aangemoedigd Emoticon: Wink

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 18-02-2009 15:47 schreef Yerun:
Nog eentje dan:

The Cazbar ; (cafe, Mega Kuningan)... cafe dat gerund wordt door een Nederlander.

....wordt ook uitgebaat door Bartele Santema

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Oh, dat wist ik niet, wist alleen dat het een Nederlander was. Heb hem die avond ook niet gezien, anders zou ik de link wel gelegd hebben. Emoticon: Yes!

Goeie tent dus, niet al te high-profile verder.

sugijarto
Gebruiker
User icon of sugijarto
spacer line

als je graag naar een club gaat kan ik je CJ's aanraden .de muziek is er zeer goed en er zijn live optredens.het enige nadeel is dat er een dress code is voor mannen.

teripang
Gebruiker
User icon of teripang
spacer line

wie is er wel eens naar penthouse international club geweest, en hoe is het daar???

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

Hier nog wat info over het infame blok M.

http://jakartablokm.com

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Heerlijk gebied...kom er al bijna 30 jaar (laatste tijd wat minder).
By the way, kom net uit de Northsea Bar in Bandung. Ook zoīn fossiel als Blok-M maar niettegenstaande aangenaam.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 22-02-2009 01:04 sugijarto wrote:
als je graag naar een club gaat kan ik je CJ's aanraden .de muziek is er zeer goed en er zijn live optredens.het enige nadeel is dat er een dress code is voor mannen.
dress code? Nooit wat van gemerkt, met een lange broek, dichte schoenen en blouse kom je overal zonder problemen binnen, zelfs in Dragonfly. CJ's is wat dat betreft een normale tent.

Carola78
Gebruiker
User icon of Carola78
spacer line

Iemand al geweest naar die Buddha Bar?

Carola78
Gebruiker
User icon of Carola78
spacer line

bye the way, ben echt jaloers als ik dit allemaal lees. Hier, in Bogor, niets van dit alles. Mag je blij zijn als je niet om 22 uur de enige kroeg wordt uitgetrapt Emoticon: Smile Misschien dan toch maar in het weekend naar Jakarta?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-02-2009 09:43 Carola78 wrote:
Iemand al geweest naar die Buddha Bar?
Wilde ik naartoe, is tot op heden niet gelukt. Emoticon: Puh!

dannyman12345
Gebruiker
spacer line

Hoi Teripang,

Ik wil je even bedanken dat je mijn site promoot namelijk www.jakarta-events.com
Ik zag het in mijn statestieken Emoticon: Shiny

Henky, Ik ben in zowat alle tenten geweest in Jakarta. Die Cazbar, Eastern promise, de Hooi en the 1-tree bar(blok m) zijn allevier VAN Bartele Santema(Nederlander). Die man doet het heel goed hier. De manager van Cazbar is Jasper, aardige nederlander ook. De manager van de 1 tree bar is een andere Nederlander.

Zelf moet ik zeggen dat naar mijn mening blokm veel minder is geworden de laatst 2 jaren vooral, lees de berichten op http://jakartablokm.com.

veel plezier in Jakarta! Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,031 pageviews Een website van indahnesia.com