Hotel in Ubud

Subforum Bali, het godeneiland 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hansyvonne
Gebruiker
spacer line

Wie weet een leuke bungalow in Ubud (voor twee of drie nachten)?

Gr Yvonne

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hoi Yvonne,

Een leuke villa in Ubud is Villa Sonia.

Leuk van opzet en in een mooie omgeving

groet
Joop

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ha Joop,

Ben je er wel eens geweest of ken je het uit verhalen? Ik heb voor komende zomer 5 nachten geboekt met mijn gezin. het zietr er inderdaad erg leuk uit, altijd leuk om er iets extra;s over te horen.
Wij sluiten daar onze Indonesievakantie af.

Groet Elsbeth

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

mijn favoriet: villa rasa sayang, monkey forest road, bungalow in een mooi onderhouden tuin, zwembad, uitgebreid ontbijt inbegrepen, 200.000 rupiah per nacht, een echte deal!

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hoi Elsbeth,

Ja ik kom er net vandaan en.... ik verhuur deze villa dus vanuit Nederland.

Leuke staf, nette villa's, mooie tuin , leuk zwembad en een mooie omgeving binnen 15 minuten lopen zit je in het centrum ( door het monkeyforest ).
:open zou ik 's avonds niet doen dan is het te donker. Maar je hebt snel een taxi ook vanui Sonia.

Echt, niet omdat ik die verhuur, maar omdat het zeker de moeite waard is.

groetjes
Joop

Joop

Samasama
Gebruiker
spacer line

Ook aanraders : Raka House en Sayong House , beide aan Gang Maruti / Jl Dewi Sita , middenin het dorp op kruipafstand van alles. Allebei met zwembad en lekker rustig. Prijs ligt tussen 120.000 en 200.000 afhankelijk van je onderhandelingskunsten ; Raka is wat goedkoper , Sayong heeft AC als je wilt maar daar betaal je extra voor . Persoonlijk zou ik niet in Nyuh Kuning gaan zitten ( daar ligt villa Sonia toch ? ) , mij toch iets te onhandig achter het Monkey Forest en te ver van Ubud zelf.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yvonne,

Õn welke prijsklasse zoeken jullie iets?
Ubud is nogal uitgestrekt en heeft letterlijk duizenden mogelijkheden. Ik vind zelf dat er aan Jl. Hanoman een paar goede zitten (met kwekkende eendjes in rijstvelden voor de deur) en ook in Jl. Goutama en Jl. Karna (waar je bijna in het regenwoud waant) . Beiden zo ongeveer in het centrum maar toch rustig.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Anne Mieke yth,

in maart ga ik o.a. naar Ubud, omdat ik daar mijn aanbod nog onvoldoende op orde heb. Ik ben vooral op zoek naar adressen in het centrum met accomodatie voor families met kinderen. Prijsklasse tussen Ä 25 en Ä 75. Als je mij die zou willen mailen scheelt me dat een hoop werk! Alvast veel dank!

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ha Joop,
Nou dan heb ik vast gisteren aan jou mijn aanbetaling overgemaakt....
Wij zijn echte wandelaars, ik vind het geen punt om een stukje te lopen en taxi's vinden we overal. Ach, je moet op een gegeven moment de knoop doorhakken, je kunt wel blijven kijken en vergelijken. Het ziet er allemaal leuk uit. En als het me niet bevalt, ben ik ook zo weer weg, zo simpel zie ik het. Misschien willen de kinderen na 3 dagen toch nog 2 dagen naar zee. Je geld ben je dan kwijt, maar ik ga niet ergens tegen heug en meug zitten.

groetjes elsbeth

hansyvonne
Gebruiker
spacer line

Beste Annemieke,

Bedankt voor je antwoord.
Max E30 per nacht.

Gr Yvonne

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Oeps, ik ben een budgetreiziger dus moest even in mijn geheugen graven.
Maar tussen 25 en 75 euro.....da's nogal een fors prijsverschil en daar krijg je in Ubud ook een fors verschil aan kamer voor......

Het mooiste wat ik ooit gezien heb is Matahari Cottage, ligt aan een straat die parallel loop met Jl. Hanoman dus nog steeds redelijk in the middle of the action. Er zijn themakamers. Klik de site maar eens door. http://www.matahariubud.com/

In deze zelfdestraat ligt ook Hai met een stuk of 10 Balinese kamers met ruim balkon met bamboestoelen, badkamer buiten. Ik weet niet wat de huidige prijs is. Waarschijnlijk zo rond de Rp 200.000

Onderstaande accomodaties zijn veel goedkoper tussen Rp 100.000 (soms nog niet eens) en Rp 200.000. Meestal met fan. Misschien niet wat bovenstaande posters zoeken maar nou ik toch bezig ben schrijf ik ze maar op. Misschien dat anderen er iets aan hebben.

Jalan Hanoman heeft vooral veel budgetaccomodaties zoals Jati, Kunang Kunang, Nick's (Let op er zijn nog twee andere Jati's aan beide kanten van Monkey Forest Rd)
Jalan Goutama is Donald Homestay de moeite waard
Jalan Karna, Puri Widiana.

Deze accomodatie nooit van tevoren boeken. Er is bijna altijd plaats en je kan altijd zelf eerst nog eens rondkijken want er is zo verschrikkelijk veel in en rond Ubud.

In alle hotels/homestays ben ik zelf ooit geweest met uitzondering van Matahari Cottage maar heb in Matahari wel iets gedronken en de eigenaar heeft me toen een aantal kamers laten zien. Was en is boven mijn budget maar supermooi.................

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Volgens deze 2 berichten staat villa sonia te koop.http://vakantie.tweedehands.net/azie/hotel-villa-sonia-ubud.html
http://www.kapaza.be/Vakantie_(...)Sonia_UBUD_BAlI.html

chirpy
Gebruiker
spacer line

He Samasama, wat doe jij in mijn hotel? Sayong House.

Samasama
Gebruiker
spacer line

Samasama doet daar niks , Samasama is weer terug in Raka House wat na de verbouwing en aanleg van een gloednieuw en knalblauw zwembad toch weer leuker was !!
Al mis ik Karma wel ........

chirpy
Gebruiker
spacer line

Ik mis karma ook. Had er vandaag geweest als ik de reis niet had hoeven annuleren vanwege ziekte.
Alleen jammer dat Karma de kansen niet grijpt die hem worden aangeboden. Nu blijft hij altijd die leuke kamerjongen.
Ik heb ook goede ervaringen met Artini achter Sayong House.

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hallo Elsbeth,

Als je via balivakantievillas geboekt hebt heb je dat mij mij gedaan Emoticon: Smile

Villa Sonia staat niet te koop. Die advertentie is gewoon een advertentie voor de verhuur.

Toch fijn dat er zoveel positieve eraringen op verschillende lokaties zijn

Ik denk waar je het eerste geweest bent en het bevalt goed dan is dat voor jou de beste plek... en daar is niets mis mee, toch?
Zo heeft iedereen zijn werk en inkomsten en de gasten een fijne vakantie

groetjes

Joop

Indesco
Gebruiker
spacer line

Belgianguy, heb je hierover onderhandeld ?

Anderen; wat is een rumah precies ?

Indesco

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Indesco, rumah betekent huis.
Toen ik de eerste keer naar Indonesie ging heb ik heel veel woordjes geleerd. Daar kom je een heel eind mee en het wordt zeker gewaardeerd. Afhankelijk van waar ke precies heen gaat, heb je het ook echt wel nodig.

Indesco
Gebruiker
spacer line

en zijn de rumahs die je kan huren over het algemeen schoon ? Indesco

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,493 pageviews Een website van indahnesia.com