Gratis Indonesiche muziek, wie wil?

Subforum Gezocht & Aangeboden 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Ik ga al mijn cassette bandjes weggooien, aangezien er ook wat Indonesische bij zitten mag wie wil, ze hebben, ophalen of ik stuur ze naar je toe.
Wat heb ik in de aanbieding:
1x Ebiet G.Ade.
1x Tipe-x (ska muziek)
1x Sherina
2x bali pop
2 xAngklung
1x gita Puja (hindu mantra's in hiphop vorm.
1x Meggi Z jaja
1x p-squad (rap)
1x Neo (hip-hop/r&b)
1x rap, weet niet de naam.
Stuur me een mailtje als je interesse hebt.

- Let us live simply so that others may simply live -

monyet_belanda
Gebruiker
spacer line

Sorry, geen interesse in cassette bandjes ;-)

Recentelijk kwam ik overigens http://misshacker.com/ tegen. Barst ook van de downloadable muziek/films :-)

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

On 02-02-2009 00:01 monyet_belanda wrote:
Sorry, geen interesse in cassette bandjes ;-)

Nee ik ook niet meer, vandaar dat ik ze ga weggooien, maar wie weet is er nog iemand die een cassette player heeft en net op zoek was naar die ene Emoticon: Wink
Volgende week zet ik ze bij t vuilnis.
Jammer dat je bij die site die je geeft maar 1 nummer kan downloaden zonder lid te worden tegen betaling.

- Let us live simply so that others may simply live -

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo Hilmar,

Ik heb best wel interesse in cassette bandjes. Ik kan ze namelijk overzetten op cd.
Als je zelf Indo muzoiek wilt op cd, laat mij het dan maar weten op

mjcmvriensEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Bij voorbaat dank. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Hallo Tinie, heb ook interesse voor je cassette bandjes, zonde om weg te gooien!
Alvast terima kasih banyak,
Liefs Wilma
Tinie, ben natuurlijk weer off line, maar het lukt me niet om lempers op te rollen..,ze vallen uit elkaar, misschien de verkeerde ketan?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,687 pageviews Een website van indahnesia.com