Hulp gezocht voor profielwerkstuk

Subforum Gezocht & Aangeboden 
93 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
linda1991
Gebruiker
spacer line

Beste mensen,

mijn naam is Linda, ik ben 17 jaar oud en ik moet voor school in m'n eindexamenjaar een profielwerkstuk maken. Mijn onderwerp is de tsunami van 2004, en wat nou uiteindelijk de invloed is gweest op Sumatra en Aceh. Ik vraag me af of iemand me hierbij zou kunnen helpen door middel van links of iets.. Ik ben op dit moment vooral op zoek naar informatie over de mijnbouw in Aceh, de economische vernaderingen in Aceh en de veranderingen in het toerisme.

Alvast heeeel hartelijk bedankt!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verplaatst naar gezocht en aangeboden Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Linda,

Ik denk dat er al veel is geschreven over dat onderwerp in dit forum. Waarom zoek je niet eerst. Is dat nog niet genoeg dan is er nog altijd Google m.b.t. de Tsunamie.

ook kan ki mj herinneren dat er stukjes over de wedeopbouw van Atjeh zijn geschreven en dat die zeer traag ging. Wie weet vin je bruikbare links op dit forum.

Ik denk niet dat anderen je alles zo op je bordje presenteren.

Zoek en gij zult vinden.

Suc6

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Linda,

Kijk vanavond maar TV, 20.00 uur RTL 8, zal je ongetwijfeld iets uit kunnen halen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Linda, interessant topic. Ik denk niet dat je veel info over de relatie Aceh - mijnbouw zult vinden op de Indonesie fori op het internet. Ik denk dat je meer zult hebben aan de diverse corporate websites van de mijnbouw bedrijven die actief zijn in Aceh/Indonesie. En dan de jaarverslagen eens opzoeken, die staan meestal wel online.
Succes ermee en laat eens wat horen van de voortgang.

Begin de details te vergeten

linda1991
Gebruiker
spacer line

Ik ben wat rond gaan kijken op dit forum en ik heb maar een aantal dingen gevonden, het is vooral heel belangrijk dat het echt betrouwbaar is en dat soort dingen.. Emoticon: Eerie

maar zelf heb ik al veel rapporten van de world bank, deze geven een goed overzicht maar diepen niet alle onderwerpen echt uit.. het is eigenlijk meer aanvullende informatie die ik zoek.

wat betreft die film; ik heb meteen gekeken en perfect, m'n computer is al hard aan het downloaden haha! Emoticon: Shiny

linda1991
Gebruiker
spacer line

Ook zou ik het wel leuk vinden om eens te mailen of wat dan ook met wat mensen die bijvoorbeeld rond die tijd op Sumatra of in IndonesiŽ zijn geweest.. die hulp hebben verleend of wat erover te vertellen hebben!

geertje
Gebruiker
spacer line

Hallo Linda,

Ik heb een ppt gemaakt van de hulp die mijn familie in Java geboden hebben aan getroffenen daar. Mensen op mijn werk hadden geld gedoneerd en wilden uiteraard weten wat daarmee gedaan was. Zijn wel foto's van java dus maar allemaal origineel en vrij van auteursrecht voor jou! Mail me even als je interesse hebt.

Groetjes,
Geertje

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Foto's van Java geven wellicht niet zo'n duidelijke impressie van de gevolgen van de tsunami denk ik....op Pangadaran na.
Of toch wel? Ik dacht dat het alleen om Sumatra en kleinere omliggende eilanden ging....

- Let us live simply so that others may simply live -

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,787,685 pageviews Een website van indahnesia.com