|
|
|
|
|
|
Wat zijn de afstanden hiertussen ? Echt geen zicht op..
Is het bv mogelijk vanuit bali de boot te nemen naar Lemb, dan daar een nacht of 2 te blijven ( is dit wel de moeite ? ) en dan door te varen naar Lombok ? Is de afstand tussen Lemb en Lombok niet te groot ?
Alvast bedankt
|
|
|
|
|
Doorvaren van Lembongan naar Lombok is niet mogelijk. Er zijn geen reguliere diensten tussen de 2. Wel misschien als je een boot chartert. Je kan vanuit Benoa of Sanur naar Lembongan maar moet ook weer terug. Vervolgens met ferry vanuit Padangbai naar Lembar op Lombok (maar zou het vliegtuig adviseren i.v.m. tijdsverlies en comfort).
|
|
|
|
|
Faecon,
Lembongan is bereikbaar vanuit Sanur, Benoa en Padangbai. Eén dag met overnachting is meer dan genoeg. Lombok bereis je met de ferry vanuit Padangbai (34.000 rupia pp, ca. 5 uur varen).
Vliegen vanaf Denpasar naar Mataram is ook mogelijk. YB heeft gelijk. Lekker snel en comfortabel met het vliegtuig.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
Zou mooi zijn maar volgens mij oude info die is achterhaald. Ik vind niets over deze trips op http://www.balibountycruises.com/home
Dan blijft het ook gaan om cruises en niet om regulier transport. Er zijn meerdere cruises vanuit Benoa die de eilanden bij Bali en Lombok aandoen.
Maar kan geen kwaad om het na te gaan......veranderingen kunnen altijd plaatsvinden.
|
|
|
|
|
Maar kan geen kwaad om het na te gaan......veranderingen kunnen altijd plaatsvinden.
|
snelle boot naar Lombok
groet uit Bali
DB
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
|
Prachtig, perfect. (Vreemd dat ik er niets van hoorde afgelopen oktober in Benoa.)
Maar het werd zeker tijd dat er weer eens een directe verbinding kwam want het is anders een hoop "gehussel" om op Lembongan zowel de Gili-eilanden te komen (zal de "kano-mafia" in Bangsal niet leuk vinden).
|
|
|
|
|
Alvast bedankt voor de bruikbare info
|
|
|
|
Tja Yogya-Bali, het is natuurlijk nooit te voorspellen hoe lang die service operationeel blijft.
Kwestie van 'is het nog rendabel' Is dat niet zo dan ligt die praam zo weer vast aan de kade in Benoa. Zelf vlieg ik regelmatig naar Lombok en ik vind het een regelrechte ramp! Als ik naar Kuta (Lombok) moet kan ik er wel een dagje voor uittrekken. Veel vertragingen vóór de vlucht op Ngurah Rai de laatste tijd. Terug naar Bali idem dito sama sama
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
Dutchbird, duurt het lang vanaf bijv. Yogya-Lombok met vliegtuig maar dus ook van Lombok naar Bali v.v. ? Indesco
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|