Mahan Air, iemand al ervaring?

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Heeft iemand ervaring met Mahan Air? Vliegt vanaf Düsseldorf via Teheran o.a. naar Denpasar tegen lage tarieven:
laagseizoen € 787, hoogseizoen € 977 Business: € 1.747 / € 1.987

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Yep, 1 keer mee gevlogen vanaf Dusseldorf naar Bangkok. Niks mis mee , goede vliegtuigen, zeer vriendelijk cabine personeel. Maaltijden waren niet mijn smaak , helaas geen bier,wijn of borrel tijdens de vlucht maar volop frisdrank,koffie en uiteraard veel...heel veel thee

Kortom, indien je er geen bezwaar tegen hebt om eerst naar Duitsland te reizen, het overwegen waard voor die lage prijs

hati hati, pelan pelan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Waar komt die maatschappij vandaan?

asepers
Gebruiker
spacer line

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Senior,
Neem je toch je eigen fles jonge jenever of whisky mee. Emoticon: Yummie!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 27-01-2009 18:36 BintangJan wrote:
Senior,

Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid 100 ml, in een plastic zakje in de handbagage ? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 27-01-2009 20:01 4yoke4 wrote:

...

Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid 100 ml, in een plastic zakje in de handbagage ? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Och,3 stevige hersluitbare zakjes van 100 ml moet genoeg zijn, maar gezien de kleur van de drank word dat waarschijnlijk in Dusseldorf/Teheran aangezien voor vloeibare explosieven?? Emoticon: Stupid Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 27-01-2009 18:36 BintangJan wrote:
Senior,

Toendertijd werd men verzocht om alle tax-free drank af te geven aan het cabine personeel, tot aan de plaats van aankomst. Niet dat er veel werd ingeleverd,gezien de samenstelling van de passagiers,ook ik deed net of ik alleen maar Chinees verstond en de fles bleef rustig in de handbagage. Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik heb ook al eens twee plastic flessen arak mee naar Holland genomen. Ging probleemloos.
De douane liet me lopen. Hahaha Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Venray
Gebruiker
spacer line

Wanneer wil je gaan???Weet een adresje waar je met tussenstop rond de € 750 betaalt met Mal.air,vanuit Dusseldorf

schuurjansEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com
ik zie wel of je reageerd

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 26-01-2009 22:10 flipse wrote:
Heeft iemand ervaring met Mahan Air? Vliegt vanaf Düsseldorf via Teheran o.a. naar Denpasar tegen lage tarieven:
laagseizoen € 787, hoogseizoen € 977 Business: € 1.747 / € 1.987

salam dari Flip

Nou, wat je lage tarieven noemt; ieder heeft z'n eigen interpretatie natuurlijk, maar vanaf schiphol vlieg je vlg. mij voor hetzelfde of goedkoper. Pas bij D-reizen, met KLM voor 800 eutjes.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 02-02-2009 22:44 ardianto wrote:

...

Nou, wat je lage tarieven noemt; ieder heeft z'n eigen interpretatie natuurlijk, maar vanaf schiphol vlieg je vlg. mij voor hetzelfde of goedkoper. Pas bij D-reizen, met KLM voor 800 eutjes.

Overal word het weer goedkoper: Balitravel.nl > 699 euro vanaf Dusseldorp met Emirates Airways, gewoon dagelijks blijven zoeken en op een gegeven moment ff boeken..

hati hati, pelan pelan

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Ondertussen merk ik dat alle vluchten toch gewoon vol lopen. Emirates naar Jakarta voor 699 is tot 24 maart. In hoogseizoen ook boven de € 1.100.
Mahan Air is dan wel concurerend, maar qua service, comfort en betrouwbaarheid zie ik pas één reactie: thee is er genoeg en bediening is vriendelijk.

salam dari Flip

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Kleine correctie,zojuist nog gecheckt,prijs van Emirates v.a. Dusseldorp ad 699 euro(plus 25 euro kosten) geldt vanaf 24 maart tot 26 juni>>.althans dat krijg ik op mijn scherm... Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Maaf, senior,

ik zat op de Emirates site te kijken. Bali travel vliegt met Emirates via Dubai naar Bangkok en van daar af met Air Asia door naar Bali. Overnachting in Bangkok is meestal wel noodzakelijk vanwege lastige aansluiting.

salam dari Flip

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

Vanaf London nog GOEDkoper en veel meer keuze.

M_arinus
Gebruiker
spacer line

Hoi, vandaag is bij Mahanair.nl de Denpasar vlucht alweer verdwenen!

Marinus

M_arinus
Gebruiker
spacer line

Dag allen,

Een aanvulling op de vluchten van Mahanair naar Denpasar. Ik heb net de Vries reizen, die agent is voor Mahanair gesproken en er is nog geen enkele vlucht geweest naar Denpasar. Ze hebben geen idee of Mahanair nog op Denpasar gaat vliegen. Het kan ook Jakarta worden ipv Denpasar. Zodra iets bekend is verschijnt de info op: Mahanair.nl

Gr. Marinus

VanHeutsz
Gebruiker
spacer line

Mahan air heeft een tijdlang op de zwarte lijst van de EU gestaan, bovendien sponsor je zo indirect het terrorisme.

VH.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 27-01-2009 20:01 4yoke4 wrote:

...

DAn kan het zijn dat het lijkt op deze vliegervaring.

Oyibo als je te veel gedronken hebt dan zie je ze toch vliegen, welk maatschappij dan ook......... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Er was veel commentaar op Onur Air.
Niet helemaal terecht overigens. Ze vliegen op bestemmingen waarvan ze weten dat de runways meer als kort zijn. Waar andere maatschappijen deze betemmingen laten liggen. Een voorbeeld hiervan is Eelde. Daar kan lacherig over gedaan worden. Feit blijft wel dat ze met een beperkt gewicht een take off kunnen doen.

Tegelijkertijd, als de weersomstandigheden tegen werken staat er gelijk een toestel voorbij het einde van de runway. En in Nederland is de luchtvaartinspectie streng.
Dat dit ook weleens niet steekhoudend kan blijken kun je aan de Onur Air gevallen zien.

Ik stap liever in een vliegtuig van Onur air dan in een toestel van Wings Air of Mandala.

Dat plaatje van Om ziel is wel van toepassing op Wings Air Emoticon: Clown

Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

rwezenaar
Gebruiker
User icon of rwezenaar
spacer line

Jongens, jongens, gewoon met Singapore Air. als je zo lang in een vliegmachien zit wil je toch wel een klein beetje verwend worden ? Dan kan die 100 euri voor de beste maatschappij er ook nog wel bij. Gewoon in januari boeken voor een vlucht in april. Heb ik ook gedaan. Altijd goed! 960 euro pp exclusief $chiphol tax Emoticon: Wink

~ Rick

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,728,004 pageviews Een website van indahnesia.com