vliegticket surabaya naar denpasar

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
benjamin
Gebruiker
spacer line

goedemorgen allemaal,

kan iemand mij ook vertellen waar ik prijzen van vliegtickets kan vinden voor een enkele vlucht van surabaya naar denpasar? zijn er ook aan te bevelen vliegmaatschappijen of maakt dat niet uit? we willen aan het eind van onze vakantie namelijk nog een dag of zes doorbrengen op balie. daarvoor twee weken java dus.

groetjes,
benjamin

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Aan te bevelen? Ze bieden eigenlijk allemaal dezelfde service (of non-service). Bij sommigen krijg je nog een glaasje water en bij Garuda Indonesia wellicht nog een snack. Dat maakt niet zo heel veel uit.

Je zou voor maatschappijen kunnen kijken naar Garuda Indonesia, Lion Air/Wings Air, Batavia Air ect.

Ho Lee Fuk

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

Wil je echt goedkoop gaan vliegen, dan kan je het beste een vroege ochtendvlucht met merpati nemen. Je vliegt dan wel met een f28, maar het kost je omgerekend nog geen 20 euro (enkeltje), ca. 300.000 rp. Iig was dit een jaar geleden zo, ik weet niet of merpati deze route nog vliegt.
Mandala is ook een goede, naast Garuda, Lion Air etc, omdat Mandala niet meer met boeings vliegt, maar met vrijwel nieuwe airbus 320's.
Het beste is wel om je vlucht sowieso in Indonesie te regelen (mits het dan geen vakantietijd is, dan kan het nogal lastig worden) omdat het je zoveel euros scheelt ivt nederlandse reisbureau's. Al weet ik niet of dat uberhaupt mogelijk is vanwege het vliegverbod en het feit dat je misschien niet verzekerd bent mocht er wat met het vliegtuig gebeuren.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

benjamin
Gebruiker
spacer line

bedankt voor jullie reactie's. wat zijn eigenlijk de vakantieperiode's? wij zijn voornemens om in september te gaan namelijk. komt er op neer dat we de laatste week van september zo ongeveer van surabaya naar denpasar vliegen. zijn de tickets ook vooraf op internet te boeken bij een indische vliegmaatschappij of kan je dat gerust in surabaya doen voor een dag later?

groet,
benjamin

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

De grotere luchtvaartmaatschappijen hebben een website waar je online kan boeken. Toch kan het soms nog goedkoper zijn als je gewoon in indonesie zelf bij een reisbureau/agency boekt.
Echter weet ik niet wanneer de ramadan aankomend jaar valt, maar mocht het eind sept/begin okt zijn, dan moet je al ver van te voren boeken!!!

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Oeps! Bad timing, Ramadan is van 22 augustus tot 19 september! Dat betekent dat op 20 september Idul Fitri (suikerfeest) is. Geen pretje om rond die tijd te reizen! En gedurende de Ramadan ook lastig om overdag een ontbijt of lunch te vinden...

salam dari Flip
www.merapitt.nl

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

benjamin
Gebruiker
spacer line

we willen in 2010 naar indonesiŽ op vakantie. we hebben september/oktober in gedachten. goeie tip dat van de ramadan. zal ik op letten in 2010.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Benjamin,

Houdt er wel rekening mee dat ieder jaar de ramadan anders valt. Waarschijnlijk heeft Flipse het over 2009. Misschien weet hij ook wel de data van 2010

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

ieder jaar 10 of 11 dagen eerder, daar een Islamitisch jaar 10 of 11 dagen korter is dan ee Gregoriaans jaar (de 'Westerse' kalender)

Ho Lee Fuk

songo
Gebruiker
spacer line

Zie link hieronder (garuda indonesia - indonesia)

http://www.garuda-indonesia.co(...)ghtinfo&opt=schedule

tujuan sama jalan yang lain aja

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Ramadan 2010 is van 11 augustuis t/m 9 september

salam dari Flip

benjamin
Gebruiker
spacer line

hoi flipse,

bedankt voor je info. dan ga ik de vakantie na die periode plannen. dat is weer een puntje op de 'i'. mijn dank ook aan songo. ik ga morgen even op de site kijken. ben wel benieuwd naar de prijzen. heb ik een beetje een indicatie.

groeten,
benjamin

benjamin
Gebruiker
spacer line

hallo,

ik lees dat de ramadan in 2010 eindigt op 9 september. wij zouden graag vrijdag 10 september naar indonesie willen vertrekken. is dat handig (qua eventuele drukte) of kunnen we beter een week later gaan?

groet,
benjamin

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Lekker een weekje later gaan, je haalt je dingen op de hals die je eenvoudig kunt vermijden door later te vertrekken.

Ho Lee Fuk

benjamin
Gebruiker
spacer line

ok, vertrek ik een week later. het moet wel leuk blijven he. leuk om te zien dat er op dit forum echte indonisie kenners zitten. ik begin steeds meer namen te herkennen die ik eerder heb gezien. leuk hoor. en zeer bruikbaar voor de 'blanco' vakantieganger.

bedankt,
benjamin

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Benjamin,

hangt ook een beetje van af waar je naar toe wilt binnen Indonesie.
Ik zou er nog een extra weekje (2 dus in totaal) uitstel voor over hebben om het gedrang van Idul Fitir, het Suikerfeest, mee te ontlopen.

salam dari Flip

benjamin
Gebruiker
spacer line

nog een week later? we willen starten in bogor, dus een week na het aflopen van de ramadan. zeg je nou dat het dus beter is om nog een week later te gaan? is het dan op heel java/bali druk of alleen in bepaalde steden?

benjamin

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Hi Benjamin,
heel Java is Islamitisch. Met Idul Fitri,het Suikerfeest, gaan er enorm veel mensen terug naar hun dorp. Over het algemeen krijgen ze daar een week vrij voor, maar meer gebruikelijk is dat dat uitloopt op 2 weken. Daarna is het qua reizen en hotels weer rustig. Mijn advies is dus om niet voor 2 weken na de Ramadan de drukte op te zoeken. Vanaf ongeveer 23 september heb je geen problemen meer om op Java te reizen.

salam dari Flip

benjamin
Gebruiker
spacer line

ok, bedankt. ik ga er zeker rekening mee houden. het moet wel leuk blijven he....

TonBali
Gebruiker
spacer line

Als je toch al in Surabaya bent ga dan naar het reisbureau Pasopati Tours & Travel aan de Jl. Raya Darmo. Het reisbureau is gelegen naast de BCA bank.
Telefoon 0062-315675000

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Tickets kopen bij een reisbureau? Da's zůůů twintigsteeeuws...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,693,168 pageviews Een website van indahnesia.com