Restauratie Koninklijk Paleis in Pejeng (Bali)

Subforum Bali, het godeneiland 
34 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Agung
Gebruiker
User icon of Agung
spacer line

Een deel van het historische paleis van Pejeng is gerestaureerd door een vriend van ons samen met de Koninklijke familie. In de loop der jaren was dit deel vervallen, maar nu is het in oude glorie herrezen. In het verleden hebben beroemdheden zoals Walter Spies, Donald Friend, Han Snel, Antonio Blanco en zelfs Bapak Sukarno deze plek meermalen bezocht. Al met al kunnen we spreken over een plek met een belangrijk stukje geschiedenis in Bali.

Voor de geïnteresseerden. Het is mogelijk om een deel van het Paleis te huren en je voor een paar dagen als Balinese Prins of Prinses te voelen. Zie voor meer informatie zie: royalpejeng.com/

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

Ziet er leuk uit Agung. Kan ik er een keer komen kijken? Emoticon: Nice

Het google kaartje dat op de site staat geeft de route wel aan, maar helemaal volgen kan ik die niet. Kun je ook via de 'grote' weg van Ubud via Bedulu naar Pejeng rijden? Ik neem aan dat je Paleis in het centrum van Pejeng ligt? Emoticon: Bye bye

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Agung
Gebruiker
User icon of Agung
spacer line

Je kunt via de weg richting Gianyar naar Pejeng. Bij Bedulu ga je dan niet naar het zuiden richting Gianyar, maar naar het Noorden richting Pejeng. Het paleis ligt dan aan de linkerhand, vlak nadat je het open veld en de markt voorbij bent gereden.

Op deze kaart neem je de weg rechtsonder naar Gianyar

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,701,917 pageviews Een website van indahnesia.com