Tips vakantie bali

Subforum Website & forum informatie 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
cornelisse
Gebruiker
spacer line

Hallo, dit jaar gaan wij met het gezin in juli naar Bali en nu heb ik een paar praktische tips ;
De laatste keer dat ik op Bali was is 15 jaar geleden, toen regelde je op het vliegveld bij aankomst een leuke goedkope accomodatie, is dat nu nog zo ?
Als dit niet zo is heeft er iemand leuke betaalbare tips ?
Is Kuta nu een echt Salou geworden of valt het mee, 15 jaar geleden was het er relaxed en kleinschalig maar nu lees ik dat ik beter naar Sanur kan gaan ?

vriendelijke groeten

dewadavid
Gebruiker
spacer line

het is echt niet nodig om dit op het vliegveld te regelen.
pak gewoon een taxi naar kuta(5 min)en ga gewoon naar het eerste beste hotel wat je ziet,er zijn genoog goedkope bungalowtjes te vinden,bevalt het niet,dan ga je van daaruit gewoon verder kijken tot je iets leuks en goedkoop vindt.

en wat betreft kuta....er zijn in bv poppies gang (een smal straatje)hele rustige hotels te vinden,maar op 10 min lopen sta je midden in het uitgaansleven.

sanur...als je kiest voor dure hotels moet je daar wezen.

veel plezier Emoticon: Smile

cornelisse
Gebruiker
spacer line

Dank je wel, ik zat er over te denken om naar legian te gaan.

cornelisse
Gebruiker
spacer line

Iemand nog leuke tips in omgeving Legian?

dewadavid
Gebruiker
spacer line

legian is eigenlijk het verlengde van kuta.
is inderdaad wat rustiger,maar nogmaals...kuta is echt wel te doen hoor.
als je in de tuin van je bungalowtje zit,hoor je ECHT niks van het rumoer 500 meter verderop. Emoticon: Smile
ikzelf heb op die manier 2 jaar doorgebracht in kuta.
en vergeet niet:ga niet naar de 4 of 5 * hotels(peperduur)voor 10 of 15 euro(per dag) moet je nog steeds een heel leuk bungalowtje kunnen krijgen,en hoe langer je blijft,des te goedkoper kan je het krijgen Emoticon: Smile ...afdingen is normaal daar he?
gr

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Als je graag in Legian wilt verblijven (verblijf ik doorgaans ook) dan ga je Jl. Padma Utara in en bekijk dan na het Accord-hotel gewoon aan de rechterkant de kleinere hotelletjes. Ook in de gangen/stegen kijken......voldoende keuze en niet duur.

cornelisse
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de tips, ben erg benieuwd wat er in die 15 jaar allemaal veranderd is.

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

Wil je echt op een rustige plek zitten, dan is Seminyak ook wel een aanrader! Genoeg barretjes en eetcafeetjes en andere vermaakgelegenheden voor zowel kinderen als volwassenen.
Wat zeker een aanrader is, is Waterbom, een waterpark! Maar dat ligt in Kuta bij Discovery Mall (vlakbij hardrock hotel/cafe)

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,695 pageviews Een website van indahnesia.com