|
|
|
|
|
|
Veer,
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met Joanne. Het nieuwe jaar begint goed voor jullie.
Fijne Kerstdagen en heel veel goeds en gezondheid voor 2009.
Groetjes,
Pamela
|
|
|
|
|
He Veer, gefeliciteerd! Wat een bijzondere tijd, he? Ik heb zelf 4 kinderen, maar heb nog steeds moeite om met droge ogen in een wiegje te kijken. Verwen je je vrouw goed? Het is toch altijd een zware tijd. Geniet ervan.
Groetjes Elsbeth
|
|
|
|
Bijna een kerstkindje gefeliciteerd, een mooi gezinnetje,: jongen, en nu een meisje.
je kan niet beter wensen.
Als het gezond is, dan heeft de Natuur weer goed gewerkt.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Van harte gefeliciteert !
Dat was inderdaad bijna een kerstkindje.
Zorg goed voor moeder !
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Hey John, gefelicteerd met de nieuwe anak kecil. veel 'plezier' snachts de komende weken
Groetjes aan Edith!
|
|
Begin de details te vergeten
|
|
|
|
|
Veel geluk gewenst en hopelijk blijft je kind ellende in deze wereld bespaart.
|
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd! Het allerbeste met je kindje en jullie beiden!
|
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd, een jongen en een meisje wordt een rijkelui wens genoemd.
|
|
|
|
Allemaal bedankt voor de felicitaties en we gaan nu lekker genieten en uitrusten.
|
|
|
|
Lieve Veer, van harte gefeliciteerd met jullie 2e kindje!
Veel geluk, gezondheid en zegen toegewenst voor jou en de kleine!
Meest liefs, Merapi/Wilma  ,
Maar wel rust nemen hoor
|
|
|
|
|
Beste Edith en John, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Geniet ervan....jullie weten natuurlijk al van je andere kindje hoe snel die eerste periode voorbij vliegt.....
|
|
|
|
|
John en Edith, van harte gefeliciteerd, geniet er maar van zolang het nog kan, ongeveer een jaar of 16, daarna raakt papalief dik in de problemen als die Hollandse rotjochies achter dat half bruine poepie aan gaan lopen, dan veranderd John van de ene op de andere dag van een poesie in een tijger hahahaha.
|
|
|
|
Ja,nogmaals bedankt voor de niuwe reacties.Ik lig al in de stellingen om al die loverboys en andere schoffies te weren bij mijn voordeur.
|
|
|
|
|
Veer,
Gelukkig heeft ze een grotere broer, die ook op haar kan passen.
Groetjes en prettige jaarwisseling.
Pamela
|
|
|
|
Zo is dat...hij is apetrots op z'n zusje.We gaan nu lekker aan de oliebol en appelflap en voor de tv...morgen helaas weer vroeg werk..allemaal een mooie nieuwjaarswisseling
|
|
|
|
|
Fijn te horen dat het zo goed gaat met de kleine!
Had er ook meer gewild, maar helaas..
Lieve groet Merapi/Wilma
|
|
|
|
Meer?Lukt niet of gewoon gestopt?Ik wil altijd helpen hoor,waar zijn vrienden voor toch?Ik geef gratis weg.  Geintje,nee wij vinden twee mooi zo,ze liggen nu lekker boven te slapen.
|
|
|
|
|
Haha, Veer kan echt niet meer, maar bedankt voor het aanbod!
~Ben tevreden met dochter Eva en hopelijk ooit nog tcucus!
Groetjes Merapi/Wilma
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|