Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ziel, ik heb dit topic gevolgd en gelezen. Dat het nu met zulke scheldwoorden eindigt heeft m.i. juist helemaal niet met de INHOUD van jouw eerste posting te maken, wel met de VORM. Wat doet het ertoe of mensen denken dat jij dat artikel vertaald hebt en vervolgens blijkt dat het een Google-vertaling is. Waarom zou verwarring over een stuk moeten lijden tot dergelijk taalgebruik over en weer??? Dat ontgaat mij een beetje.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dt heeft ook te maken met het gevoel dat je slachtoffer bent geworden.
Dat zit in de mens, opwinding, van iets dat we hebben, bij aanvallen van religie.
Ze voelen zich gekrengt in hun zo gelovig bestaan.
Herkent u dat, boosheid als er iets in de weg zit.
Oyibo had het helemaal niet door, maar HansB wel.
Ik geef toe te veel aan informatie is geen informatie, was mijn fout.
Ja en dan komt het kort lontje van tegen woordig het lijkt wel of het in de voeding zit.
Maar nu beginnen ze mij allemaal uit te lachen, eigenlijk weet ik het ook niet hoe het komt.................. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shut up!

Misschien staat het hier het wel in..... Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ziel,
Ik denk dat het helemaal niets met gekrenktheid over geloof was. Dat blijkt totaal niet uit de reacties. Sommige mensen vinden dat je veel te veel plaatjes stuurt of te lange artkelen. Daar zit wat in, hoewel ik het vaak wel grappig vind. Wat je teksten betreft is het natuurlijk soms erg lastig te volgen, dat weet je zelf ook wel. Wat HansB postte over mensen die een trage internetverbinding hebben, heb ik nooit bij stil gestaan, maar voor die mensen is het natuurlijk hinderlijk. En eindeloze lappen tekst, ik denk dat weinig mensen dat lezen, hoewel het best interessant kan zijn. Maar eerlijk gezegd geloof ik niet dat de woordenwisseling ging over de inhoud van je tekst. Van gekrenktheid in die zin lijkt mij dan ook geen sprake. Op mij komt het over als pure uitdaging van alle kanten. Maar goed, julie zullen zelf het best weten hoe je de dingen bedoelt.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Het is natuurlijk vervelend als een verbinding traag is.
Dan kan het even duren. Mijn reaktie Elsbeth is niet een nieuwe. De duiding is gelijk aan de broek valt op de enkels. Ik zat het hele stuk te lezen en probeerde er vla of iets anders van te maken. Niemand nam er aanstoot aan, ook niet aan die opmerking van de Donald Duck. Ik had dat stukje van google niet gezien. Vandaar de opmerking.

Dat heeft helemaal niets met uitdaging te maken. Emoticon: Party!
En werd alszodanig ook niet gezien.

It's only kinky the first time.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Oke Oyibo, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd. Mijn excuses daarvoor.

groetjes Elsbeth

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Geen excuus voor nodig Elsbeth.
Soms gaat dat zo.

En overigens was het zelfspot. Beide opmerkingen overigens.
Omdat ik niet de google vertaling als bron had gezien.

Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat is juist niets meer aan toevoegen.
Het was mijn fout van die lange teksten.
Wat betreft de traagheid van die Internet in Indonesie, ja dat kan ik ook niet oplossen, dan moeten ze daar maar klagen bij de provider, en alles niet zo maar goed vinden.
Wat mij zo al verbaast elke keer weer, dat ze niet ingaan op het geschrevene.
Ik weet dat ik schrijf zoals ik praat, maar dat is mijn handicap.
geduld te lezen is een must, bij mijn schrijven.
Daarom plaats ik niet voor niets een plaatje er bij, dat schijnt wel op te vallen...

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Op 28-12-2008 09:36 schreef zieleffe: in dat land is religie een belangrijk element geworden te veel zelfs waardoor hun eigen cultuur, niet meer er toe doet, het verwaterd.

Dat heb ik vanavond weer meegemaakt. Doe ik mee aan de 1 Suro (de eerste van de Javaanse "heilige" maand) die dus hetzelfde is als het nieuwjaar 1430H van de moslims, en dat gaat zo heerlijk vredig. Maar bij een ritueel waar ik bij aanwezig was, was men vol angst dat het verstoord zou worden door de meer stringente moslims (oftewel de puriteinen).
Kijk, dat is nu jammergenoeg RI ala 2008: angst voor de eigen cultuur door de dwingelandij van die importreligies uit het Midden-Oosten.

ziet dat de Moslims te veel de slachtofferrol speelt.

Dat ziet men nu weer in de Gaza-strook. Ik ben verre een vriend van Israel, maar dit is belachelijk.....eerst zelf de rotzooi uitlokken en vervolgens het slachtoffer gaan uithangen. In 1 woord: walgelijk.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zelfs gewonden worden door Hamas tegengehouden naar Egypte te gaan voor medische hulp (dat door Egypte wordt aangeboden). Ja voor Hamas is het : "hoe meer slachtoffers, hoe meer zielig ze ons vinden" (ten koste van eigen bevolking). Dat laatste zie je ook in Pakistan, Afghanistan, Filippijnen, Thailand, Irak, Jemen, Algerije, etc.
Hopelijk prikt de wereld eens door dat walgelijke slachtoffertje spelen heen. De islamisten gijzelen hun geloof (en geloofsgenoten) ten koste van vele slachtoffers.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

die lopen hier tussen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Zo te zien heeft er iemand rechtsboven in de foto net een poepie gelaten.
Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha ja die lege plek ik denk het ook

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,388 pageviews Een website van indahnesia.com