Zo schitterend BG, vergeef me mijn opmerking ja, maar één gek kan meer vragen als tien wijzen kunnen beantwoorden hahahaha.
Al jouw postings bevatten vragen en vaak ook nog vrij persoonlijke vragen, het lijkt wel of je 6 jaar forum in wil halen
De "nee" van Om Sid is duidelijk hahahaha, misschien dat Om Sid ondanks zijn goede voornemen nog een tipje van de sluier op wil lichten, neen Om Sid is geen spijtoptant, dat kan ik beamen, wat hij voor de rest wil vertellen omtrent de omstandigheden hoe hij in Nederland is gekomen daar doe ik geen uitspraken over, heb ik één keer mijn mening over gegeven en dat schoot in het verkeerde keelgat
Ik heb geen moeite om je nieuwsgierigheid te bevredigen, mijn jongedame kwam in 1967 met man en twee kinderen naar Nederland.
In Indonesië was het op dat moment een enorme rotzooi, de man had een zus in Nederland wonen en besloot Indonesië te verlaten en voor de kinderen een nieuw leven op te bouwen in Nederland.
Nederland had in die tijd een enorm tekort aan arbeidskrachten, de man had dus al een werkgever in Nederland voordat hij ging verkassen.
Die werkgever heeft ook de tickets betaald, die hij in de loop van de tijd van zijn salaris heeft terug betaald.
Mijn vrouw had na 2 weken een lerares Nederlands, die spreekt dus perfect Nederlands haar man sprak het al, thuis werd van het eerste moment af Nederlands gesproken.
Na 3 jaar een Nederlands paspoort, ze hebben gewoon een keuze gemaakt, door de economische situatie in Indonesië gewoonweg gevlucht, economisch vluchteling noem ik dat, trouwens mijn Indonesische echtgenote ook.
Niks Indonesisch paspoort, immers ze hadden Indonesië verlaten om een beter leven op te bouwen, wat moet je dan nog met een Indonesisch paspoort en dat is gelukt
Oudste zoon werkt voor zich zelf verhuurt zich als inkoper (spreekt geen Indonesisch)
De middelste is politie agente (spreekt geen Indonesisch)
De jongste is mij nog steeds onduidelijk wat hij doet, iets voor een Amerikaans bedrijf in security vraag me niet wat, maar aan zijn levensstandaard te zien legt het hem geen windeieren. (Heeft een beetje Indonesisch geleerd)
Triest dat de echtgenoot van mijn vrouw het uiteindelijke resultaat van zijn vooruitziende blik niet heeft mee mogen maken, hij werd getroffen door een herseninfarct.
Na enkele jaren alleen te zijn geweest kwam mijn echtgenote een hele charmante wijze lieve man tegen, zijn naam was Malam
We hebben doorgepakt, kinderen zijn dus onder de pannen, tanah air bleef trekken voor mijn echtgenote en zo zijn we weer op onze oude jonge dag in Indonesië terecht gekomen.
Is je nieuwsgierigheid t.a.v. Om Malam bevredigd Bule Gembel?
Het verhaal Om Sid en mijn echtgenote heeft veel raakpunten
Alleen is Om Sid te veel in de oude tijd blijven hangen, afijn dat heb ik inmiddels al vele malen duidelijk gemaakt en bovendien zijn er voldoende bewijzen in de postings van Om Sid te vinden dat het zo is.
Als je namelijk na 8 jaar survey niet kan vinden wat je wil, dan kan je beter blijven zitten waar je zit.
Ik heb menig ruzie weg met mijn oude directeur die pretendeerde na 1 maand te weten wat voor vlees hij in de kuip had
Ik heb altijd gesteld, voor een belangrijke beslissing in je leven moet je een jaar de tijd nemen, maar 8 jaar?
Daar heb ik maar één opmerking over, aduh ampuuuuuuun.
Maar gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, de wereld zou anders verdomd saai worden