zal het druk zijn in bali rond kerst en oud en nieuw?

Subforum Bali, het godeneiland 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
daft_punk
Gebruiker
spacer line

Ik heb net een ticket geboekt naar bali en vragg mij af of het druk zal zijn.
ondanks alle negatieve reisadviezen na de aanslagen in Mombai en de executie van de Balibomers denk ik dat het toch weer erg druk zal zijn.
Wie kan hier iets meer over zeggen?
Daan

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hoi Daan,

Ik denk ook dat het druk zal zijn.

Het was nog moelijk tegen een redelijke prijs een ticket te kopen en in het noorden zitten alle villa's al vol. Hoe het in andere gedeeltes van Bali is weet ik niet

Hoe het met de hotels zit weet ik niet.
We merken niets van de executie of een reactie op de aanslagen in Mombai.

Ik begreep dat de Austrlische overheid een negatief reisadvies afgegeven hadden.
Maar of de toerist zich daarvoor laat afschrikken. Misschien wel in Kuta want als er ooit iets zou gebeuren is het daar.
Maar ja het gebeurde in Londen, Madrid ( bijna in Belgie ) Ankara, new Delih en op nog veel meer plaatsen.

Veel plezier op Bali

groetjes

Joop

leomanado
Gebruiker
spacer line

Daan

Bali is altijd vol met feestdagen want dan komen de locale toeristen uit Jakarta en Surabaya. Je zal echt niet alleen zijn. In november was Kuta leeg nav het negatief reisadvies in Australie.

veel plezier op Bali
Leo

monyet_belanda
Gebruiker
spacer line

On 12-12-2008 15:20 daft_punk wrote:
Ik heb net een ticket geboekt naar bali en vragg mij af of het druk zal zijn.
ondanks alle negatieve reisadviezen na de aanslagen in Mombai en de executie van de Balibomers denk ik dat het toch weer erg druk zal zijn.

Ik ken 3 mensen uit mijn directe omgeving die die kant op gaan rond de kerst, dus och, er zijn in ieder geval 4 toeristen. Negatief reisadvies? Mwoah, ik zelf zou me er niet zo druk om maken.

Kan iemand uit de omgeving me wellicht melden wat er qua ongeregeldheden gebeurt is na de executie van de bali-bombers? Hier in Belanda hoor ik er bijzonder weinig over ...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,446,327 pageviews Een website van indahnesia.com