Een UFO in Jakarta!! Of niet natuurlijk...

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bambang
Gebruiker
spacer line

De columns van Jean Wagemans lees ik graag. Ik waardeer zijn bijdrage. Jean Wagemans behoort tot de gevestigde orde. Het probleem in Nederland is dat het onmogelijk wordt gemaakt om over UFO´s te praten. Je wordt monddood gemaakt.

Zijn redenering klopt zelfs niet. Jean Wagemans maakt Vermeeren belachelijk met de redenering over een lichtpunt aan de hemel. Alsof alle lichtpunten aan de hemel altijd een UFO moet zijn. Deze redenering wordt in de mond van Vermeeren gelegd. Ik zie ook lichtpunten aan de hemel, maar dan zijn lichten van een vliegtuig.

Als het fenomeen UFO door de staat erkend wordt, dan creëer je problemen. De wereldreligiën zullen aan herziening toe zijn. De wereldgeschiedenis moet herschreven worden. Dit zijn een paar probleempunten.

Oyibo/Anorak wil ook mensen monddood maken door ze belachelijk te maken. Dat zul je niet lukken. Er zijn te veel bewijzen over het fenomeen UFO: foto’s, video, documenten, getuigenissen van gerenommeerde personen. Vermeeren is een docent aan de TU Delft. Dus hij is geloofwaardig. Die geloofwaardigheid moet kapot gemaakt worden.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Het leek er meer op dat deze meneer met zijn fantasie op de loop ging tijdens zijn lezingen. Daarvoor staat hij u onder curatele, en terecht. In de wetenschap hoort geen luchtfietserij. Dat is wel wat hij in praktijk bracht. Denk je werkelijk dat religies gevolgen hebben van UFO? Lol, hoe verzin je het !!!!!! Vermeeren is nu niet meer geloofwaardig en heeft hij zichzelf in diskrediet gebracht, en niemand anders. Bewijs voor dat de waarneming UFO buitenaards zou zijn? Daarvoor ontbreek tot nu toe elk bewijs.

Ik maak geen mensen monddood, voor wat? En waarvoor? Ik reageer wel als er onjuistheden geplaatst worden. Dat is precies wat je doet in dit topic. Bewijs je stelling dan maar dat een UFO een voertuig is door niet aardlingen. Daarvoor is geen bewijs en zul je het moeilijk hebben om met bewijs te komen. Dus hou ik het op kullaria en luchtfietserij.

Simpelweg, omdat een fenomeen, 1 of meerdere waar nu geen verklaring voor is, maar wellicht na onderzoek een verklaring kan hebben. Dan is het niet automatisch een voertuig van buitenaards leven.Elk bewijs ontbreekt. Je mag van mij geloven wat je wil.

De staat erkent wel UFO's, alleen dicht ze die geen buitenaardse betekenis toe, en terecht.
Mensen die dat wel stellen? Zijn niet geloofwaardig, er is daarvoor geen enkel bewijs.

It's only kinky the first time.

bambang
Gebruiker
spacer line

Dit is een UFO. Het is geen trucage. Kijk maar goed.

Er zijn ook documenten, geverifieerde UFO-meldingen. Er is heel veel materiaal hierover. Ik zoek het niet speciaal voor jou op, wel voor geïnteresseerden.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 07-02-2012 19:46 schreef oyibo:

De staat erkent wel UFOs, Emoticon: Frustrated
Emoticon: Frustrated

Een UFO is een UFO. Een UFO is een buitenaards toestel!!! Emoticon: Smile

bambang
Gebruiker
spacer line

De waarheid over UFO's te vuur en te zwaard bestrijden? Ga je gang. Emoticon: Party!

Wel volhouden hé. Dan kom ik met nog meer BEWIJZEN.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Laten we zeggeen, 99,9% vandie filmpjes zijn een hoax.
Een UFO heeft de betekenis , unindentified Flying Object. Wat niet per definitie iets zegt dat het buitenaards is bambang. Dit is geen bewijs, het is een montage. Er zijn hele afleveringen opTV geweest hoe ze zoiets in elkaar zetten. Net als graancirkels Emoticon: Clown

Maar die zullen volgens jou ook gemaakt zijn door buitenaardse wezens.
Emoticon: Laugh out loud

Geeft niet hoor. Als jij het gelooft is het best. Ik vond jouw mooiste nog wel het aanpassen van de wereldreligie die herschreven zou moeten worden. Misschien moet je DWDD eens bellen met je bewijs? Wordt je beroemd bambang Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

bambang
Gebruiker
spacer line

Er zijn genoeg bewijzen.
Oyibo/Anorak blijft maar ontkennen. Het is zijn levensopdracht. Je kunt mensen niet monddood maken. Je kunt ze wel belachelijk maken. Word(t) .. je is zonder t.

De piloot/astronaut Gordon Cooper is volgens Oyibo/Aorak een leugenaar. Ja, ammehoela.
De Canadese ex-minister van Defensie Paul Hellyer is volgens Oyibo/Anorak een leugenaar.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Hahaha,bambang, verre van, er kunnen nog veel mensen een interview, een press release of wat anders de media inschoppen. Ik ben echter te nuchter. Niemand, maar dan ook werkelijk niemand was in de media met ET aan zijn zijde, het "grote nieuws" publiekelijk te maken. Mensen kunnen heel goed iets waarnemen!!!!

Maar dat wil per defintie niet zeggen dat dit afkomstig zou zjn van buitenaards leven.
Daar zou je best een over na kunnen denken. Ik denk altijd dat het heel goed is om te kijken naar de bron van enig nieuws item, of wat als zodanig gepresenteerd is, en daarbij, wie de persoon is die het nieuws brengt, en wat de wetenschap er over publiceert.

Dan kun je een beeldvorming maken. En er zijn zelfs wetenschappers die onder curatele staan, en dat is niet voor niks. Die beroepsgroep handhaafd strenge normen, en volledig terecht. Die zelfde wetenschappers sluiten buitnaards leven ook niet uit, dat doe ik ook niet ! Maar ik trap niet in hoaxes, truuk filmpjes enz enz. Dat is de ver van mijn bed show.

Er is niks mis mee om wat kritisch te zijn op dit soort informatie wat tot je komt.
Metname op publicatie van films en mensen die iets waargenomen hebben. En mijn Nederlands is er niet beter op geworden zolang weg te zijn uit Nederland en dagelijks te communiceren in het Engels of andere taal.

Bewijs van buitenaardsleven wat een vliegend object aan het besturen is, of een landing heeft ingezet? Nul, nul, nada, noppie. Dat zou je op zijn minst aan het denken moeten zetten over de validiteit van mensen die iets brengen over het onderwerp, of filmpjes.

bambang
Gebruiker
spacer line

De organisatie Mufon wordt gewaardeerd voor haar kennis over het doen van grondig onderzoek naar een UFO-melding. Ze wordt door televisiezenders geraadpleegd voor programma’s over UFO’s.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mutual_UFO_Network

The Mutual UFO Network (MUFON) is an American non-profit organization that investigates cases of reported UFO sightings. It is one of the oldest and largest UFO-investigative organizations in the United States.

The stated mission of MUFON is the scientific study of UFOs for the benefit of humanity through investigations, research and education.

Mufon heeft een handboek opgesteld (300 pagina’s) hoe je het fenomeen UFO moet onderzoeken. Het is onderworpen aan strenge regels. Het gebeurt ook met standaardformulieren.

Before engaging in actual investigation stemming from a UFO report, the Field Investigator Trainee needs a thorough grounding in the following areas:

Investigative Ethics . Most importantly, the Trainee must understand and adhere to the tenet of anonymity (withholding witness identifiers from persons who are not part of the UFO report investigation or its evaluation within MUFON).
Interviewing Methods . Preparation, controlling the setting, the sequence of obtaining a complete account, recognizing sensory perceptions, analyzing witness body language, active listening, interpreting the oral account, and drawing conclusions are all vitally important.
- Interviewtechnieken, de omgeving kennen, compleet verhaal noteren, de lichaamstaal van de getuige analyseren.
 Collateral Contacts . In a given circumstance, the Trainee must be aware of which public officials and/or others to contact in order to potentially resolve the report as a misperception, determine the person’s reliability as a witness, or identify others who may have witnessed and reported the same event.
-Het bewust zijn van instanties en personen om te beoordelen of de UFO-aanmelding correct is of niet; kennis hebben over de betrouwbaarheid van de getuige, ook anderen die getuige zijn van de gebeurtenis.
 Technical Background . A working knowledge should be conveyed to the Trainee on the subjects of weather anomalies, astronomy, conventional aircraft (especially lighting configurations), space satellites, photographic equipment and methods, and the soil sciences.
-Je hebt kennis nodig over het weer, soorten luchtvaarttuigen, fotografie, ruimtesatellieten, grondsoorten, astronomie.
 Back Ground Check . MUFON will conduct a criminal "Back Ground" check on all applicants prior to issuance of a MUFON Field Investigator designation. If MUFON determines the Back Ground check is not acceptable to MUFON, the Field Investigator designation will not be issued to the applicant.
- De deelnemer/onderzoeker mag geen strafblad hebben.

bambang
Gebruiker
spacer line

Geplaatst Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 09-02-2012 18:36 Topic Nibiru

Wees maar niet bang Oyibo. Ik kom op het onderwerp UFO erop terug. Ik moet het nog uitzoeken. Er is veel informatie.

Ik heb al info gegeven over de echte UFO (filmpje) en de getuigenissen. De andere forumleden zullen hun eigen gedachten erover hebben. De forumleden zijn intelligente mensen en niet gek.

Oyibo hoef ik niet te overtuigen. Hij zal het 100% afwijzen. Het liefst zou Oyibo mij monddood maken.

De info die ik geef, is meer bestemd voor geïnteresseerden. Zoveel opzienbarend is het ook niet, omdat de meesten toch wel het een en ander al weten. Het wordt dan een bevestiging over het bestaan van UFO´s uit betrouwbare en geloofwaardige bronnen.

Sabar ya.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik heb geen enkele reden je monddood te maken, en waarom zou ik ook. Ik geloof dat mensen zeker een waarneming kunnen doen. En als ze niet begrijpen wat is het is? En het betreft een vliegend object? Dan noemen ze dat een UFO. Maar beste bambang, dat zegt helemaal niets over het buitenaards zijn! Spreek je over al dan niet buitenaards leven? Lijkt me dat een hele andere discussie. Vliegende schotels zijn in 99,999999999 procent zeker een gevalletje hoax. Wat zou de motiverend reden voor buitenaardse aardse bezoekers om in een vliegende schotel aan te komen bambang? Om dat sit hun favoriete model is? Of omdat degenen die een hoax in praktijk brengen weinig creatief zijn? En niet met een ander model komen. Als het buitenaards leven is wat dan al meer als een halve eeuw de aarde bezoekt vertonen ze weing tekenen van vooruitgang. Niet een nieuw model? Redelijk conservatief dus. Dan zou het uit Rusland kunnen komen! Alhoewel de Lada's er een stuk anders uitzien. Ik heb sinds ik enig begrip heb van het universum en vliegtuigen raketten, en wat de jenken in de koude oorlog bouwde. En de stealth vliegtuigen, en wat je noemt, law's of physics? Is het model vliegende schotel nou niet het de meest energie zuinige vorm om te gebruiken om voort te bewegen. En een buitenaardse zal toch snel wat lichtjaren moeten vliegen om hier op aarde uit te komen. En daarna moet tie ook weer naar huis om te vertellen dat er leven is op aarde, gerekend in mensen leven bambang, dan is de berperking 35 lichtjaar, maximaal! En dan is het nog vlakbij ook. Veel van de sterren die je nu aan de hemel ziet staan? Het licht daarvan is honderen jaren geleden uitgezonden in de richting van de aarde zodat wij het kunnen zien, nu. Hij kan al best niet meer bestaan, daar komen mensen over enige honderden jaren van nu achter.

Ik noemde 35 lichtjaar, dus bambang reken het zelf maar uit dan, 35 jaar, zonder te stoppen vooreen sigaretje, koffie, of benzine, en een bezoekje aan opa en oma.............de snelheid van het licht is (reken makkelijk) 300.000 kilometer per seconde, en dat gedurende 35 jaar, aan een gesloten. Pak een stuk papier ! reken dan maar eens 1 jaar uit, aan afte leggen kilometers. Dan is een vliegende schotel al snel redelijk ontnuchterend. Alleen al de benodigde energie om de reis te maken, eten en drinken? Als er zo'n vervoersmiddel bestaat, vergeet een vliegende schotel dan maar. Als je meer begint te beseffen wat een ruimte reis in lichtjaren werkelijk inhoudt,, besef tegelijkertijd dat een vliegende schotel volledig misplaatst is,of te wel, kwats..

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 07-02-2012 20:47 bambang wrote:

[quote removed]
Emoticon: Frustrated

Een UFO is een UFO. Een UFO is een buitenaards toestel!!! Emoticon: Smile
En dat is 100% fout natuurlijk. UFO staat foor Unidentified Flying Object, en dat is het dan ook, een Ongeidentificeerd Vliegend Object. het heet niet voor niets zo.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 07-02-2012 20:42 bambang wrote:
Dit is een UFO. Het is geen trucage. Kijk maar goed.

[YouTube video removed]

Er zijn ook documenten, geverifieerde UFO-meldingen. Er is heel veel materiaal hierover. Ik zoek het niet speciaal voor jou op, wel voor ge�nteresseerden.
Wel knap dat de camera-man het object precies in het midden kan houden, zonder te weten waar het heen beweegt.. tenzij... tenzij natuurlijk het nep is.

bambang
Gebruiker
spacer line

Blijf maar ontkennen. Er zijn genoeg bewijzen. De bewijzen die geleverd worden, worden gewoon van tafel geveegd.
Er zijn ook beelden/foto's van buitenaardse wezens (lijken). Foto's en video's zeggen meer dan 1000 woorden.

Het probleem is dat de overheden, met Amerika voorop, het bestaan van UFO's ontkennen. Er zijn genoeg getuigenissen van o.a. astronauten en ook opgenomen beelden van UFO's tijdens de missies in de ruimte.

Ik kom hierop terug met nog meer bewijzen. (Alhoewel jullie het belachelijk zullen maken.)

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 05-02-2012 08:50 schreef bambang:
Vooruit een YouTube filmpje dat UFO´s wel bestaan. Een getuigenis van een ex-astronaut, Gordon Cooper.

[YouTube video verwijderd]

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Yerun, Oyibo.

Gordon Cooper was een piloot en astronaut geweest.

Is zijn getuigenis een leugen? Graag jullie antwoord.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

bambang; nee zijn getuigenis is geen leugen.. over getuigenissen zijn vele experimenten geweest waarbij mensen onverwachts met iets te maken kregen en waarover ze later moesten verklaren wat ze nu gezien hadden. Toen bleek dat getuigenverklaringen vrijwel nooit kloppen en zelfs vaak compleet fout zijn (blanke dader, maar juist zeggen dat de dader Afro-Amerikaans was en dat soort dingen). Ik ga er vanuit dat dergelijke verklaringen dan ook niet bij elkaar zijn gelogen, maar wellicht hebben deze personen wat anders gezien dan ze zich later terug kunnen halen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

En uiteraard is de door jou geplaatste video voldoende als nep bestempeld door mij door mijn antwoord daarop. Maar dat staat verder los van wat ik hierboven schreef.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 15-02-2012 11:38 schreef Yerun:
bambang; nee zijn getuigenis is geen leugen.. over getuigenissen zijn vele experimenten geweest waarbij mensen onverwachts met iets te maken kregen en waarover ze later moesten verklaren wat ze nu gezien hadden. Toen bleek dat getuigenverklaringen vrijwel nooit kloppen en zelfs vaak compleet fout zijn (blanke dader, maar juist zeggen dat de dader Afro-Amerikaans was en dat soort dingen). Ik ga er vanuit dat dergelijke verklaringen dan ook niet bij elkaar zijn gelogen, maar wellicht hebben deze personen wat anders gezien dan ze zich later terug kunnen halen.

We hebben het hier over een piloot. Piloten zijn getraind in het spotten van typen vliegtuigen. Er zijn veel (o.a.) luchtmachtofficieren die hetzelfde verklaren. Zoals ik zei, ik kom hierop terug. (Ik weet het. Voor jou bestaan UFO's niet.)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 15-02-2012 11:55 bambang wrote:

[quote removed]

We hebben het hier over een piloot. Piloten zijn getraind in het spotten van typen vliegtuigen. Er zijn veel (o.a.) luchtmachtofficieren die hetzelfde verklaren. Zoals ik zei, ik kom hierop terug. (Ik weet het. Voor jou bestaan UFO's niet.)
Die zijn getrained ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ze het altijd bij het rechte eind hebben, wel? Ik ben ook getrained automobilist, maar ik doe soms ook wel eens wat fout. Is heel menselijk namelijk.

UFO's bestaan zeker wel, daar is geen twijfel over mogelijk, maar dan wel als Ongeidentificeerd Vliegeld Object, en niet als een of andere vliegende schotel die als in een speelfilm op een camera is vastgelegd.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Een vriend van me is gezagvoerder/instructeur. Die gaat er proffesioneler mee om dan jjij je kunt voorstellen. Een UFO zoals gezegd, Unidenfied Flying Object. Dat wil niet zeggen dat het buitenaards is. Dat heb ik denk ik al 2 keer inmijn postings aangegeven.

Waar je volledig aan voorbij gaat, ik neem deze mensen zeker serieus, maar die boeren niet dat het buitenaards is bambang. We zijn na Roswell 60 jaar verder. Lever het ultime bewijs nou eens in al je volharding. Dat kun je niet, en wetenschappers snappen ook wel waarom. Die zijn hier nog niet geweest. En die plaatjes van vliegende schotels? Hoeplakee, zo de shredder in.

Nou vooruit bambang, breng ET op de koffie,of voor een MacDonalds.
Dat gaat niet lukken dus opzouten met je kwats. Emoticon: Worship

bambang
Gebruiker
spacer line

Is jouw (denkbeeldige) vriend/piloot geloofwaardiger? Ik kan zijn geloofwaardigheid niet testen.

bambang
Gebruiker
spacer line

Dit wordt een nietes-welles-spelletje. Voor mij is dit een serieuze zaak.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Voor mij ook. Vandaar dat ik al dan niet met je welnemen je youtube als geen bewijs zie. Dat noemen ze een hoax. Vliegende schotel, hihi, al ruim 60 jaar een bewezen model?
Komop zeg. Effe serieus. Na 60 jaar zijn vliegende schotels ruimte schroot Emoticon: Shiny

bambang
Gebruiker
spacer line

Wil je de groeten doen aan je denkbeeldige vriend/piloot. Hij vliegt nog steeds?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,215,997 pageviews Een website van indahnesia.com