over reizen naar indonesie

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
petermax
Gebruiker
spacer line

wij willen 35 dagen rondreizen op sumatra en java en bali wij hebben alleen een retour ticket van dusseldorf naar kuala lumpur hebben wij toch een retour ticket nodig als wij in indonesie rond reizen wie kan dat mijn vertellen of moeten wij toch een retour ticket van uit indonesie

HansvdB
Gebruiker
User icon of HansvdB
spacer line

Voor het visum VOA heb je theoretisch een ticket uit IndonesiŽ nodig. Theoretisch, want ik denk dat het niet wordt gecontroleerd. Voor andere visa heb je zeker een uitgaand ticket nodig...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hans; een VoA is maar 30 dagen, dus niet genoeg voor de reis van petermax vermoed ik.

petermax; wat jij (en vele anderen) zien als een 'retourticket', is slechts 'een ticket Indonesie uit' en moet je kunnen overleggen bij de aanvraag van je visum volgens de regeltjes.

HansvdB
Gebruiker
User icon of HansvdB
spacer line

On 06-12-2008 15:02 Yerun wrote:
Hans; een VoA is maar 30 dagen, dus niet genoeg voor de reis van petermax vermoed ik.

Verdulleme, 35 dagen. Dat zou ik dan toch gemakshalve inkorten tot 30 dagen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,698,462 pageviews Een website van indahnesia.com