hoe lang duurt visum gebeuren in kuala lumpur?

Subforum Het visumgebeuren 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
danimanduapessy
Gebruiker
spacer line

weet iemand hoelang het duurt als ik in januari 2009 naar kuala lumpur gaat om een nieuw social budaya visum te kopen om indonesie binnen te komen bij de indonesisch ambassade?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hoe lang het dan zal duren weet ik niet, maar de vorige keer dat ik er was, augustus, en meer recentelijk vorige maand nog een kennis... in de ochtend brengen en in de middag weer ophalen.

marcel70
Gebruiker
spacer line

Yerun,
Gebruik van een agent?neem aan dat je een ander visa hebt dan budaya social?

Becik ketitik olo Ketoro

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

geen agent, nog nooit 'gezien' daar. Sosial budaya gewoon...

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

inderdaad, momenteel wordt een visumaanvraag daar binnen de dag behandeld, zowel voor een toerist, sociaal of business...geen agent nodig, gaat heel vlot als je het zelf doet

danimanduapessy
Gebruiker
spacer line

hoi allemaal wat ik dus begrepen heb van jullie allemaal is dat het visum gebeuren in kualalumpur binnen de dag geregeld ken hebben mits ik het s"morgens regel zodat ik het dus in de namiddag ken afhalen?waarom ik dit wil weten is omdat ik in januari 2009 in kualalumpur mijn sociaal visum wil regelen en dat ik dan met airasia daarheen wil vliegen op een zondag en de dag daarop(sŠvonds) weer terug wil vliegen naar indonesie,is het dus wel verstandig om een retour te kopen vanuit indonesie?

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

is het dus wel verstandig om een retour te kopen vanuit indonesie?
Is niet voldoende, als je vanuit IndonesiŽ naar Kuala Lumpur vliegt voor een visum moet je als je daarna weer IndonesiŽ binnenkomt kunnen aantonen dat je het land kan verlaten, dit kan een ticket zijn en het schijnt dat een boekingsbewijs voldoende is.
Denk er niet te licht over, het is misschien beter om in Kuala Lumpur een retourticket te kopen.
Succes,
Jan

asepers
Gebruiker
spacer line

Let ook op Indonesische feestdagen/ceremonie's,want dan is de Ind. ambassade gewoon dicht.
Voor een toeristen visum moest ik in Signapore 2 dgn.wachten,woensdag ochtend brengen,vrijdag middag ophalen.Tevens moest ik een orgineel retour-ticket hebben,een boekingsbewijs werd niet geaccepteerd.Dit was in sept.2005

Markdl
Gebruiker
spacer line

geld dit ook voor Sidney of Perth in Australie? binnen 1 dag klaar?

"voor een sosial budaya visum voor Indonesie"

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,042,655 pageviews Een website van indahnesia.com