1 vespa verschepen

Subforum Gezocht & Aangeboden 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Henkies
Gebruiker
spacer line

Ja ik ben de zoveelste die over Vespa's begint...

Als student heb ik afgelopen jaar een vespa gekocht in bali, tijdens mijn 4 maanden durende stage.
Motorisch gereviseerd, lak niet. Nou wil ik die graag naar Nederland halen, maar 't is er niet van gekomen om dat terplekke te regelen. Dit omdat kennissen telkens zeiden 'hij doet dat wel, kost niet zo veel' etc. Maar als puntje bij paaltje komt heeft iedereen liever geen voertuig in zi'n conainer erbij.

Dus vandaar mijn vraag of iemand een tip voor me heeft. Specifiek voor zo'n Vespa. Mag een cargo, bedrijf of particulier zijn.
De offertes die ik gekregen heb van Cargo's lopen sterk uiteen. De 1 voert 'm bijvoorbeeld legaal uit alvorens verscheping, voor 'n prijs die de ander zonder uitvoerdocument hanteerd.

En waar moet ik op letten kwa te ontvangen papieren van de cargo of particulier die voor mij de verscheping regelt?

Alvast hartelijk bedankt!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dubbel topic, graag verder in het eerdere.

http://forum.indonesiepagina.n(...)vespa_verschepen.php

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,682 pageviews Een website van indahnesia.com