Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer

forum.indonesiepagina.nl 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Faecon
Gebruiker
spacer line

Beste,

Ik zou , samen met een vriendin, graag een maand naar Sulawesi (en Flores) willen gaan. Ik heb me al suf gezocht op tickets. Wat is nu het beste wat ik kan doen ?

Ik zou in de periode eind augustus, begin september willen vertrekken, en zo rond oktober willen terugkeren. Kan dit voor een goeie 1000 euro ?

Groeten, en bedankt voor de reply's

daft_punk
Gebruiker
spacer line

nee. de ticket is al duurder en een maand verblijf hangt af van de wijze je de vakantie doorbrengt

Faecon
Gebruiker
spacer line

Ik had het enkel over het ticket. Dat ik voor 1000 euro een maand zou weg zijn , dat zou helemaal zot zijn Emoticon: Wink

daft_punk
Gebruiker
spacer line

je moet een beetje zoeken naar je ticket, het zal rond de 1100 a 1200 euris uitkomen denk ik. hoe je het beste naar sulawesi kan reizen weten anderen op het forum beter.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

gewoon met de thalys of ICE naar dusseldorf of Frankfurt, vanaf daar voor 700 euro naar Jakarta

Gracias. Sama sama

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Wij gaan in maart 2009 met de Emiraten van DŁsseldorf naar Jakarta en dat kost ons Ä 662,00 Euro per persoon. Dit is dan inclusief Customer Service Charge, Dossierkosten, Annuleringskosten en belastingen (luchthavenbelasting). We hebben dan wel een tussenlanding in Dubai van ongeveer 3 uur. En op de terugweg een tussenlanding in Dubai van 4 uur.
Van Jakarta zou je dan een binnenlandse vlucht naar Sulawesi kunnen nemen.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Beste Faecon,

Het hangt er een beetje vanaf op welke stad in Sulawesi je wilt aanvliegen. Wil je bijv. naar Zuid Sulawesi (Makassar), dan kun je via zeg maar de zuidkant van Indonesie (Bali, Java) vliegen. Maar wil je naar Manado, (zoals ikzelf), dan lijkt het beter om vanauit Singapore of Kuala Lumpur rechtstreeks te vliegen. Zoals de prijzen nu liggen, betaal ik voor het hoogseizoen (half juli/half augustus) ongeveer 1250 Euro met Singapore airlines. Ik vlieg dan heen naar Manado en terug vanuit Denpasar. Zodra ik over de maand verblijf heen ga, wordt het een stuk duurder. Ik neem aan dat het voor jou in september/oktober goedkoper kan.
Ik heb ook een keer gevlogen via Jakarta naar Manado, maar ik was toen helemaal gebroken. Met mijn 4 kinderen kies ik toch voor een doorvlucht vanuit Singapore. je moet gewoon googelen op de diverse luchtvaartmaatschappijen en ook goed kijken naar de verbindingen met binnenlandse vluchten.

Succes, groet Elsbeth

Vive la fete
Gebruiker
spacer line

kijk anders eens op www.kelkoo.co.uk of www.airfrance.co.uk.
door de lage pond kan je je voordeel doen (toch al snel 10% ivgm de .be variant)

Geschiere
Gebruiker
spacer line

Wij zijn afgelopen zomer vanaf Dusseldorf met de Emirates naar Kuala Lumpur gevlogen, maar dit kan ook Jakarta zijn want daar vliegen ze ook op. Van daaruit (met een leuke tussenstop van 3 dagen in KL) met Air Asia naar Surabaya en van daaruit naar MAkassar in Zuid Sulawesi. Air Asia vliegt ondertussen rechtstreeks vanaf KL naar Makassar.(voor ongeveer 40 euro) Na 10dagen Zuid Sulawesi zijn we met Lion Air naar Manado gevlogen.
Het ticket met de Emirates zal ondertussen wel iets duurder zijn want alle vluchten zijn duurder geworden maar wij betaalde vorig jaar 750 euro in het hoogseizoen.

Succes.

gr. Elma

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

AirAsia vliegt ondertussen ook al 3x/week vanaf KUL naar Manado voor 30-40 euro one way

Gracias. Sama sama

kaibesar
Gebruiker
spacer line

Hoi wij gezin gaan in augustus hoogseizoen met qatar airways vanaf Frankfurt naar Jakarta en van daaruit met binnenlandse vluchten naar maluku
de vlucht van frankfurt/jakarta gaat via DOHA arabie
voor de prijs van ongeveer 830 inclusief alle verzekeringen behalve de resiverzekering per persoon

Vinie
Gebruiker
User icon of Vinie
spacer line

Van Brussel!! Zal eerder Amst., Heathrow, Frankfurt, Parijs worden denk ik.
Amst.-Denpassar is iet van 1000euro hangt af van hoe vroeg je boekt en met welke maatschappij natuurlijk.

Nog dit gevonden :
Parijs 22/01/2009 25/06/2009 EVA AIR 625
http://www.connections.be/flig(...)4&language=nl&CL=cnx

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,279 pageviews Een website van indahnesia.com