Sterke drank, waar te krijgen tegen welke prijzen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
32 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Guna2; heb enige tijd geleden bij de duty free hier 5 liter Aussie slobberwijn voor 250.000 zien staan. Die kan ik wel een keer voor je meenemen als ik weer in Yogya ben, heb je in ieder geval iets te slobberen. Emoticon: Puh!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 16-02-2010 04:22 Yerun wrote:
Guna2; heb enige tijd geleden bij de duty free hier 5 liter Aussie slobberwijn voor 250.000 zien staan.

Graag. Rood en droog, indien mogelijk. En die 5 liter zal wel 4 liter zijn, in een cask. Maar Rp 250rb is inderdaad zeer goed te doen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik zal voor je kijken als ik terug uit S'pore ben eind van de maand. Mogelijk kom ik ergens in maart met de boemeltrein weer naar Yogya.

leomanado
Gebruiker
spacer line

Ahmed

Wil je mij het adres geven waar je voor deze prijzen deze drank kan kopen?

alvast bedankt
Leo

sjefke
Gebruiker
spacer line

betaalde laast in december voor een flesje bintang in (disc) obsessien in simenyak
35000 rp moet niet gekker worden
dat is duurder dan in mijn stamkaffee in nederland
en na een paar dagen smaakt die bintang ook nogeens niet meer
maar dur is weinig keus heinekebalyhai als ze dat hebbe
en dat in een land waar de mense 1.5 tot 2 miljoen verdiene
gaat de verkeerde kant op voor de toerist
gr sjefke

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Sjefke, 'de toerist' is vrij om ergens anders een biertje te drinken. Normaal kosten mijn biertjes 20.000 Rupiah, als ik lekker uit ga op Bali is dat iets duurder en ga ik in Jakarta uit dan betaal ik iets van 80.000 Rupiah voor een lekker groot, ijskoud glas bier. Tja... Maar daar gaat dit topic niet over, dus je zou er een nieuw topic over kunnen maken voor de liefhebbers.

kminnen
Gebruiker
spacer line

Amed.
Ik heb zelf een resort in West Bali, en graag wil ik weten waar jij die sterke drank koop.
Hier in de buurt van Negara hebben ze alleen plastic zakjes Arak. oftewel goedkoop doodgaan......

sandaan
Gebruiker
spacer line

Ben net terug uit Pangandaran (Zuid-Java). Daar kocht ik op de Pasar Pariwisata Cawan Mas Scotch Whiskey voor Rp. 30.000 voor een flesje van 0,375 liter. Kortom, Rp. 60.000 voor een normale fles, geen geld dus. Hij verkocht ook Arak voor Rp. 45.000 per fles. We slepen onze eigen drank dus nooit meer mee naar Pangandaran Emoticon: Party!

selamat jalan

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Sandaan,
Even dit topic lezen blog.indonesiepagina.nl/entry/(...)_oplosan_alcohol.php
Wekelijks lees ik in de krant dat er mensen zijn overleden met het drinken van dat soort alcohol.
Dat spul wat jij hebt gekocht is gewoon zelf gebrouwen spul en levens gevaarlijk.
Salam,
Jan

belgianguy
Gebruiker
User icon of belgianguy
spacer line

kminnen, enkel plastic zakjes arak in negara? ik raad je aan om es naar de hardy's daar te gaan, daar hebben ze een ruime selectie lokale en ingevoerde alcoholische dranken...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Goed, we gaan weet een beetje verder ontopic. Emoticon: Puh!

Singapore duty free gisteren.
1 liter Bacardi Gold - 23.70 Sing
1.125 liter J.W. Black - 50.00 Sing

Naar mijn mening geen slechte deal, en een aanvulling voor de verzameling in de kast hier. Emoticon: Nice

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 25-02-2010 02:27 Yerun wrote: en een aanvulling voor de verzameling in de kast hier.

En dat zuipt maar en dat doet maar als ware hij een heusche koloniaal...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-02-2010 02:50 guna2 wrote:

[quote removed]

En dat zuipt maar en dat doet maar als ware hij een heusche koloniaal...
Mijn aanpassingsvermogen is vrij groot. Emoticon: Shiny

Een fles 'sparkling wine' deed trouwens 7.50 euro. Ook niet grandioos duur, was wel te drinken. Dergelijke dingen vallen je op als je eenmaal 'aan de overkant bent'. Goudse kaas (geimporteerd, geen namaak) deed 13 euro de kilo, en komijn 11 of zo. Dus ook maar ingeladen. Dit alles niet duty free overigens.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,701,806 pageviews Een website van indahnesia.com