|
|
|
|
|
Ik neem aan dat u ook wel ergens aan het surfen bent, en komt dan site tegen , door je nieuwsgierigheid verder kijkt.
Zo ben ik via een site hier terecht gekomen, waardoor je toch veel achtergrond informatie kan verkrijgen, kennen we deze site.
http://jakarta.indymedia.org/index.php
Kwam het tegen bij het surfen het begon eerst met deze site
http://www.indymedia.nl/nl/new(...)re/newswire605.shtml
of dit verantwoordelijke site zijn die past in het kader van geen discriminatie, en organisaties die niet door de beugel kunnen, hoop ik van niet
door mijn slechte kennis van de taal, kan er iets verkeerd er door sluipen.
Maar ik hoop dat Jeroen en Oyibo daar wel voor kan waken als men die gele driehoekje gebruikt, weten zij dat er iets aan de hand is wat hier niet geplaatst kan worden.
wel dat plaatsen, wat anderen niet stoort zoals tegen de mensen rechtelijke vrijheid.
Misschien wel en idee om anderen mee te laten genieten van jou kennis van leuke site die de moeite waard zijn en gelinkt kan worden over waar we het hier over hebben, of toch dat je vind dat je dit wilt laten zien aan anderen
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
De websites kunnen prima hoor, maar wellicht dient benadrukt te worden dat dit erg 'linkse' websites zijn. Voor diegenen die naar de kleur van de berichtgeving willen kijken kan dit handig zijn denk ik.
|
|
|
|
|
|
On 12-11-2008 00:17 Jeroen wrote: De websites kunnen prima hoor, maar wellicht dient benadrukt te worden dat dit erg 'linkse' websites zijn. Voor diegenen die naar de kleur van de berichtgeving willen kijken kan dit handig zijn denk ik.
|
Ach,Jeroen die site van Indymedia is wel wat links misschien,maar een stuk minder erg en minder radicaal dan sommige andere "link(s)e"sites die je kan vinden op het net...Vaak worden er op deze site de zaken eens van een heel andere kant belicht en soms terecht. Ik bezoek deze site niet vaak maar soms wel leuk om te lezen
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Senior dat ben ik helemaal met U eens.
dat zijn soms pagina's die eigenlijk zeer kritisch moet bekijken.
Zo ook die moslim site die ik af, en toe, ook inkijk, om te weten wat daar dan geschreven word, en hoe zei dat beleven.
Zo houd je de zaken van hen die anders denken ook een beetje in de gaten.
JA soms mag je er uit citeren, om een discussie op de juiste waarde te houden.
Je gelijk krijgen is niet het middel, maar je gelijk nemen is dan wel een factor.
Het is niet de bedoelingen om hier kranten berichten te plaatsen ten zij het interessante berichten zijn die goed hier te plaatsen valt, als het om Indonesië gaat, wat sommige niets van weten , er ook er deel genood van maken.
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Werd vandaag erg verrast  door alles wat er te vinden is op deze site:
http://www.geocities.com/omimachifuri/
Van taal tot cultuur/geschiedenis, eten (natuurlijk)... van alles!
Wilde dit daarom even met jullie delen!
salam manis,
burung senang - want over 3,5 week weer in Indonesie met sayangku! (SULUT, Manado)
|
|
|
|
Ik heb ook even gekeken. Het is maar net door welke bril je het wil zien. Links, rechts, noord, zuid, moslim, christen. Zeg het maar. Of het is politiek of het is windrichting of het is religie. Laat de waarheid maar in het midden of in het noorden of het zuiden.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugis Radio - 24 uur per dag non stop indonesische liedjes
~ Rick
|
|
|
|
|
|
|
www.indonesiamatters.com
van alles en nog wat
|
|
|
|
|
Nog een site waar veel informatie over Indonesië is te vinden: www.ranesi.nl
|
|
|
|
*reply removed by Oyibo*
|
|
|
|
Wat mij betreft kan dit hele topic wel verwijdert worden, lijkt wel Chinese censuur hier!
Reply edited by Oyibo
|
|
|
|
De verwijdering van de link heeft helemaal niets te maken met ondergetekende.
De eigenaar van deze site is duidelijk. En de bijbehorende instructie.
Dat was voor Jantje niks nieuws. Vandaar de ban.Je kunt het er niet mee eens zijn, maar daar heb ik vooralsnog niets mee te maken.
Link en reclame worden weggehaald.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
heel raar inderdaad. Links en reclame worden suggestief weggehaald. Ik weet inmiddels wel waarom, heb me in de loop der jaren een beetje ingelezen, maar volgens mij worden hier wat persoonlijke rekeningen vereffend. (door wie, dat kan ik niet bepalen). Waarom kan ieder niet voor zichzelf uitmaken uit welke link hij iets wil halen?
|
|
|
|
Goed, we kunnen hier alles behalve 1 link plaatsen dus  Ik/wij bepaal in sommige gevallen inderdaad wat goed voor jullie is, en de reden is ook bekend. Klagen kan in het topic voor moderaties...
|
|
|
|
|
|
Nog een keer proberen deze topic tot leven te brengen.
Hier de top 100 van de Indonesiche site
En deze sprong er uit bij die top 100
En ergen in die top 100 dit plaatje te vinden grappig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.google.nl/search?q=(...)biw=1920&bih=955
Ik zag net een kwartier geleden deze vrachtwagen passeren op de snelweg, Indische cake stond er op.
Google ingetypt Indische cake en kwam op deze site, zie link hier boven...............
Dit is niet bedoeld als reclame, maar toeval
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|