eerste keer bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
109 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jolandalammers
Gebruiker
spacer line

Wij willen met 4 personen volgend jaar september naar bali. Ik heb een hele lijst vragen.
Wij willen 3 weken. Wij willen een villa huren op 2 verschillende plaatsen en van daar uit het eiland verkennen. Is het beter om via een reisbureau te boeken of kun je beter zelf los de tickets boeken en via internet een villa?
Heeft iemand tips voor ons, waar moeten we op letten?
Alle positieve en negatieve reacties zijn welkom.
Is september een goede maand om te gaan of is het er dan erg benauwd? Welke periode raden jullie dan aan.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vanuit Nederland is Bali altijd benauwd, als je langer in Indonesie verbleven hebt dan zal september (zo voor het regenseizoen) wel meevallen.

Ik zou geen villa via het internet boeken via een reisbureau. Vraag eens rond en kijk eens rond. Er is meer dan voldoende aanbod en je hebt nog tijd genoeg wat leuks uit te zoeken wat jullie precies schikt.

Ik zou verder niet de moeite doen om nog eens te 'verhuizen' in jullie vakantie. Blijf lekker waar je zit, scheelt weer een dag of twee vakantie die je beter kunt benutten dan met het overhevelen van je eigen spullen. Emoticon: Wink

renenl
Gebruiker
spacer line

kijk gerust eens op www.baliparadijs.nl heb hele goede ervaringen met hun
ze hebben nog meer villa.s dan op deze site informeer er naar .
veel succes

renenl
Gebruiker
spacer line

wil je lekker wandelen of fietsen kijk dan op www.baliconnect.nl mooie tochten met
ervaren gids ook hele goede ervaringen mee Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hoi Rene,

Bedankt voor de positieve reactie.

Voor Jolanda: september is een fijne maand om naar Bali te gaan. Ruim voor het regenseizoen.Een villa in het noorden en een villa in het zuiden lijkt me een slim plan. bali is niet zo groot maar je bent relatief veel tijd kwijt met reizen.

Groetjes, Joop
www.baliparadijs.nl
www.balivakantievillas.nl

Sjon_sv
Gebruiker
spacer line

Hallo Jolanda , ik kom al vele Jaren op Bali Villa Huren is prima maar als je geen pakketreis boekt dan is Vliegen extra duur , Doe je dat via Holland-International of Arke Reizen ,die hebben ook zeer veel (goedkope)mogelijkheden hoor Vooral als je bv een Bungalow huurd met z'n 4 betaal je 25 Euro p.p. incl.ontbijt in Kuta een Vakantie Paradijs bij uitstek. Ik vlieg meestal Business Class met China Airline . Het verschil met KLM of Singapore Airline is gemiddeld 1300 Euro Goedkoper en de service is Grandioos te noemen. Neem je een losse vlucht bv en zoekt ter plaatse dan ben je gemiddeld 1000 Euro duurder uit. en vlieg je zelfs economy class. In het begin deed ik het ook losse vlucht nemen maar pakket er bij is veel voordeliger hoor. ik was in April dit jaar voor de 35e keer naar AziŽ geweest. In Januari 2008 was ik er ook Regentijd viel wel mee hoor s'morgens regen s'middags zon en 32 graden warm. Kuta is gezellig maar hou je van rust kies Sanur uit met vloed kan je veilig zwemmen ,dat is in Kuta soms erg riskant Emoticon: Nooo in April zijn er nog 4 mensen verdronken bij het ballen in zee 2 Nederlanders en 2 Australiers de zee kan daar erg verradelijk zijn zwemmen die je in het zwembad ( Kuta) Sanur wordt beschermt door een rif Emoticon: Party! . groetjes sjon

Sjon_sv
Gebruiker
spacer line

Jolanda Sorry ik vergeet het te vermelden momenteel zit ik in een Internet Cafe (sanur) dit te schrijven . Ik schreef zojuist Zwemmen die je in het zwembad moet zijn doe je in het zwembad ( kuta ) in Sanur kan die veilig in zee. Neem wel badschoentjes mee die kann je kopen in Nederland bij de schoenenreus. Er zitten soms van die zee egels als je daar op trapt ben je nog niet jarig hoor. Mij is overkomen de dokter is uren bezig geweest om die tentakels uit mijn voet te halen . Gebeurd dat in het begin van je vakantie kan je poos bijna niet lopen. Emoticon: Sadley Het wilt niet zeggen dat het er vol zit maar in Sanur zitten veel algen en daar zitten ze tussen. Het is hier nu bijna 8:50 Am het regent wat maar nu even wat anders doen mijn post op halen (mails) later wat shoppen bij de carfour. Heb je makro kaart ? neem hem mee altijd makkelijk. Ik heb hier vrienden die doen veel voor de arme Balinese Fam. met kleine kinderen.
Want arm en rijk het verschil is enorm groot. Voor Ons is het spotgoedkoop.
Emoticon: Yes! groetjes sjon

KeesWayan
Gebruiker
spacer line

Hi Jolanda,

Wil je tijdens jullie verblijf iets unieks meemaken en tegelijk ook nog een goed doel steunen moet je een op:

www.baliuniekreizen.nl kijken.

Groet Kees & Wayan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,215,934 pageviews Een website van indahnesia.com