wie weet hoe ver de Borubudur vanaf Jakarta is?

Subforum Java 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nanja
Gebruiker
spacer line

en wat is beste manier van reizen daar naar toe vanaf Jakarta.
Bedankt alvast!

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

De Borobodur ligt vlakbij Yogyakarta. Met de auto is het vanaf Jakarta (via Bandung/ Tasamalya etc.) miminaal 10 uur rijden. Met de trein maakt ook niet zoveel verschil, het is maar waar je van houdt.
Je kunt ook zeer voordelig vliegen naar Yogyakarta ( er zijn tarieven van rond de 25 euro). Vandaar is het maar een uurtje rijden.

nanja
Gebruiker
spacer line

bedankt Diederick, ga inderdaad eens informeren naar vluchtmogelijkheden!

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Nanja,

Het beste is die vlucht gewoon in Jakarta te regelen, of via Internet bij enkele aanbieders, bijv: www.lionair.co.id ; www.garuda-indonesia.com ; www.bouraq.com ; www.merpati.co.id [website werkt op di moment niet]. Zie ook de discussie onder http://forum.indonesiepagina.nl/topic/593/

K.A. van der Veen
Gebruiker
spacer line

De afstand tussen Jakarta en de Borobudur bedraagt ongeveer 450 kilometer. Afhankelijk natuurlijk welke route je neemt.

groet,

Karel.

kebon jeruk
Gebruiker
spacer line

Ik heb in een Toyota Kijang die rit 's nachts gemaakt.
Afschuwelijk voor iemand die nederlndse autowegen gewend is.
ik stierf 1000 doden.

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Take the plane to Yogya. Cheap and safe. Geen gehassel en dan vanuit Yogya in 45 minuten per bus of auto naar de Borobudur. Succes.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

On 14-01-2005 18:55 kebon jeruk wrote:
Ik heb in een Toyota Kijang die rit s nachts gemaakt.
Afschuwelijk voor iemand die nederlndse autowegen gewend is.
ik stierf 1000 doden.

aku suka kijang hehe

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,365 pageviews Een website van indahnesia.com