Hoe denken mede forumleden hierover?

Subforum Andere praat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Het blijkt dat vaak of-topic gepost wordt, of anders, soms, en dat dan andere forum-leden daar niet op zitten te wachten/blij mee zijn, vervolgens worden dan minder leuke postings over en weer geuit Emoticon: Angry , hoe denk jij hierover?

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het blijkt dat vaak of-topic gepost wordt, of anders, soms, en dat dan andere forum-leden daar niet op zitten te wachten/blij mee zijn, vervolgens worden dan minder leuke postings over en weer geuit FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=Emoticon: Angry" , hoe denk jij hierover?

Nou zal ik dan maar het spits afbijten?

Ik vind vanalles maar ik draag er ook maar meteen oplossingen bij aan. Mag dat ook?

Allereerst snap ik wel dat er vaak off topic gepost wordt; er wordt immers haast nooit iemand teruggefloten.
Er is een ook verschil tussen off topic en off topic. Als het off topic antwoord direct in verband gebracht wordt met het onderwerp dan vind ik het grijs gebied (dus laat maar staan als het om enkele posts gaat) Als het echter niets met het onderwerp te maken heeft dan moet het verplaatst worden naar "de kroeg" of naar het topic waar het thuis hoort (of een nieuw)
De titel van het topic is ook belangrijk zodat het voor iedereen duidelijk is wat je er in aan kan treffen. Als blijkt dat het niet duidelijk is of beter kan dan zou de moderator/administrator kunnen vragen aan de op om het aan te passen of dit in overleg met de op zelf te doen.
Ik vind wel dat andere forumleden hier iets over mogen/kunnen zeggen op een korte maar fatsoenlijke manier.
E.e.a. is vooral van belang voor bezoekers die dit forum vooral lezen en er niet actief aan deelnemen. Ik heb het idee dat mensen hier soms wegblijven omdat ze er niks van snappen of soms niet zo aardig verwelkomd worden.

Verder heb ik volgens mij ooit al eens een keer voorgesteld om handboeken samen te stellen voor diverse (sub)onderwerpen (bv transport, hotels, huisvesting, ziektenkostverzekering en die alleen door de beheerder van dat topic aangepast kunnen worden) en dan het liefst ook nog schematisch (hoeft niet zo ingewikkeld te zijn). Dan heb je in elk geval een ding waarbij het niet gaat om ervaringen of meningen maar om feiten en cijfers.Ik zou zelfs wel zo´n beheerder van een aantal topics willen zijn met name in het reisgedeelte maar ik ben voorlopig geen constante factor (nog te veel en te vaak met vakantie zonder een fatsoenlijke internetverbinding).

Vaak worden ook topics met (ongeveer) hetzelfde onderwerp gemaakt. Ik werk in de projectenwereld waarin we gewend zijn om de benamingen in een bepaalde volgorde samen te stellen te geven. Zoiets zou je op dit forum ook kunnen toepassen. Het lijkt me dat dit forum bedoeld is om zoveel mogelijk bezoekers te trekken. Er wordt ook vaak verwezen naar de zoekfunctie. Nou ik zal je vertellen dat ik die vaak gebruik maar nooit vind wat ik zoek. Verder moeten topics over de datum (visa is hier een goed voorbeeld van) naar het archief dus alleen lezen en niet meer reageren.

Om toch meer off topic te kunnen kletsen hebben is er nu dan wel de "Yogya etc" in het leven geroepen maar ook dat is voor een buitenstaander niet duidelijk (die denkt dat het aleen maar over Yogya gaat/mag gaan. Dus daar misschien een naamsaanpassing? Degene die dan bewust off topic wil kan dan ook een klein berichtje plaatsen "zie kletstopic" , maar de echte kletskous vindt het toch wel.

Ik heb gezegd.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Poe Anne Mieke, ben er even stil van Emoticon: Blush
Hele duidelijke taal Emoticon: Yes! ga nu (nou nog max. een half uurtje) slapen want morgen om half 7 ringelt de wekker weer Emoticon: Eerie Je meldt hier belangrijke argumenten. Emoticon: Wink
Ik kom hier op terug Emoticon: Wink

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 19-10-2008 19:04 siebjans wrote:
Poe Anne Mieke, ben er even stil van Emoticon: Blush

Oh maar dat was niet de bedoeling hoor. Ik heb hier (al veel eerder) goed over nagedacht. Verder houd ik van professionaliteit en een zekere gedrevenheid en, in dit geval, een stuk trots op Indonesie. Die dingen kunnen goed samengaan. Ik hoor/zie het morgen wel.
Smt tidur.

Am

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Am, bedankt, na deze posting ga ik ECHT slapen Emoticon: Yes!
Professionaliteit vind ik nog niet zo ernstig, gedrevenheid en een bepaalde trots voor/op Indonesie JA dat moet de rode lijn zijn van een forum zoals dit Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Worship

Good night! Tot morgen Emoticon: Bye bye

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

On 19-10-2008 18:18 siebjans wrote:
Het blijkt dat vaak of-topic gepost wordt, of anders, soms, en dat dan andere forum-leden daar niet op zitten te wachten/blij mee zijn, vervolgens worden dan minder leuke postings over en weer geuit Emoticon: Angry , hoe denk jij hierover?

Het lijkt mij dat er velen zijn, die de Nederlandse taal niet machtig zijn in zowel lezen als schrijven. Niet goed lezen resulteert in een eigen interpretatie van een posting. Die interpretatie heeft veelal niets te maken met was de schrijver opschreef. Slap gelul is het vervolg, het topic compleet naar de Filistijnen geholpen. En dan ook nog eigenwijs bij hun eigen verkeerde interpretatie blijven, alsof zij jouw bijdrage hebben geschreven!
Het schrijven gaat men ook al niet zo goed af. Gemakzuchtigheid is troef tegenwoordig. Een posting als een sms-bericht, inclusief wereldvreemde afkortingen, gemis aan hoofdletters en interpunctie maken een posting soms zoekplaatjes. Let wel: het gaat niet om een verschrijvinkje hier en daar; dat overkomt iedereen in het vuur van de strijd, maar om fundamentele fouten in het opschrijven van een bijdrage in een posting, als ware het telefoonberichten. Het is bij tijd en wijle volkomen onduidelijk wat er gezegd wordt en wat de connectie is met het onderhavige topic. Complete onzin dus in zo'n geval, waarop geheid een negatieve reactie komt, en het topic wordt weer om zeep geholpen.

Conclusie: velen jojo-en maar wat aan op dit forum, zodat elk topic diepgangloos ten onder gaat.

Anne Mieke: je hebt prima ideeën, dat mag gezegd, maar in het licht gezien van wat ik hierboven beschreef en hierna nog schrijf overbodig. De mensen zouden opnieuw de Nederlandse taal moeten leren, vanaf aap, noot, Mies. Het onderwijsniveau is de laatste decennia zo gekelderd dat er vrijwel niemand meer een opstel kan schrijven; het algehele intelligentieniveau is zo gekelderd dat er vrijwel niemand meer een verhaal kan lezen én begrijpen wat er staat. Tegenwoordig komt men niet verder dan sms-en, en men gebruikt dat als standaard van de NL taal. Maar zeg er niets van, want dan ben jij de gebeten hond en krijg je de wind van voren. Het vreemde is dat men in tegenstelling met de werkelijkheid zich zo verschrikkelijk intelligent vind en eigenlijk zijn anderen dat helemaal niet; zo wordt dat in harde woorden overgebracht.

Ik kom nog uit een andere periode, toen er nog goed onderwijs werd gegeven en je respect werd bijgebracht. Geen voornamen voor de leerkrachten, maar gewoon mevrouw of meneer, meester of juf. Geen grote bekken of lelijke woorden in de klas of je ging eruit.
Op scholen worden leerlingen onvermijdelijk geconfronteerd met drugsgebruik. We hebben ons wijs laten maken door softies dat softdrugs geen kwaad kan, maar de degeneratie van de hersenen van langdurige softdrugsgebruikers is duidelijk waarneembaar in vergelijk van voor de jaren '70. Dus ook een beetje drugsgebruik kan flink kwaad.
Door dat drugsgebruik leeft men meer in een droomwereld dan anders. De werkelijkheid zien zoals niet-druggebruikers dat zien, kan dan niet meer - nooit meer, want de hersenen zijn kapot. Dit heeft als gevolg dat men maar wat leest en denkt te begrijpen en waarop dan behoorlijk ongenuanceerd gereageerd wordt.

Kortom: het moraal is van een te veel laag niveau om op een forum postings van enige diepgang te ontdekken.

Natuurlijk kun je niet iedereen over een kam scheren, maar als ik zeg dat 75% van de bijdragen gewoon lulkoek is, zit ik niet al te ver van de werkelijkheid.

Oplossingen zijn er echter niet, want we praten hier over een cultuurverandering die in dertig jaar heeft plaatsgevonden. Dat verander je niet zomaar eventjes. We moeten leren leven met de gevolgen van verkeerd beleid van jaren terug.

Zo denk ik daarover. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 20-10-2008 02:15 NKP-2005 wrote:

...

1.Het lijkt mij dat er velen zijn, die de Nederlandse taal niet machtig zijn in zowel lezen als schrijven. Niet goed lezen resulteert in een eigen interpretatie van een posting. Die interpretatie heeft veelal niets te maken met was de schrijver opschreef. Slap gelul is het vervolg, het topic compleet naar de Filistijnen geholpen.

2.Conclusie: velen jojo-en maar wat aan op dit forum, zodat elk topic diepgangloos ten onder gaat.

3.Ik kom nog uit een andere periode, toen er nog goed onderwijs werd gegeven en je respect werd bijgebracht. Geen voornamen voor de leerkrachten, maar gewoon mevrouw of meneer, meester of juf. Geen grote bekken of lelijke woorden in de klas of je ging eruit.

4.Natuurlijk kun je niet iedereen over een kam scheren, maar als ik zeg dat 75% van de bijdragen gewoon lulkoek is, zit ik niet al te ver van de werkelijkheid.

1.Dat is ook zo .
Er zijn zelfs die zo maar meepraten over zaken waarvan ze geen keju* hebben gegeten.

2. Kan gebeuren , mss moet je andere soort publiek hebben ?
Probleem is , een forum is een openbare gebeuren .
Iedereen kan mee praten , zolang je andere leden maar niet persoonlijk beledigt .

3. Fijn om het te weten .
PS als je uit die generatie komt , waarom schrijf je dit ?

-->:Topic : Ondernemen in Indonesia
a..Een oude Lada! Nee, zo'n ding rijdt je vast omdat je aan het sparen bent om te remigreren! How low can you go!

b.Er zijn altijd van die eigenwijze Indo's die het topic bezoedelen, Hans. Die Surya voorop. Kan al niet rondkomen in Amsterdam, alleen rondrijden in zijn statussymbool: een heuze Lada (3 liter per week in de tank anders duwen).
c.en nog een paar leuke opmerkingen , die off topic zijn .

4.Tya , dan moeten ongeveer 75% van de leden verwijdert worden , ik weet niet of het kan .
Ik weet niet of dat de bedoeling is , stel eens voor , alleen maar hooggeschoolden mogen hier schrijven .

*keju=kaas .

bisa dicek of makemyday .

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

On 20-10-2008 08:45 Surya Atmadja wrote:

...

Heel veel flauwekul die niets met het topic te maken hebben (NKP-2005).

Quot Erat Demonstrandum.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 20-10-2008 09:50 NKP-2005 wrote:

...

Quot Erat Demonstrandum.

Ondertiteling graag .
Heb als Indonesier geen klassieke talen gehad. Emoticon: Shiny

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 20-10-2008 09:58 Surya Atmadja wrote:

...

Ondertiteling graag .
Ik weet alleen maar demo = demonstrasi =unjuk rasa = demonstreren ?

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

U heeft wel meer niet gehad, Om Sid. Vraag een woordenboek der Nederlandse taal voor uw verjaardag?
Verder denk ik dat iedereen recht heeft op zijn eigen gebrek.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 20-10-2008 10:55 NKP-2005 wrote:

Verder denk ik dat iedereen recht heeft op zijn eigen gebrek.

Geldt dat ook voor jou ? Emoticon: Smile

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

En wederom gaat hier een onderwerp off topic.....

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

On 20-10-2008 11:08 Surya Atmadja wrote:

...

Geldt dat ook voor jou ? Emoticon: Smile

Er staat: iedereen, daar hoef ik niet apart bij vermeld te worden. Misschien gij wel? Doodgewoon Nederlands allemaal. Lezen oud, maar dat is al een ander topic. En als je dan wat schrijft: een rgel van dit forum is: GEEN INDONESISCH!! Emoticon: Angry

Inderdaad, zodra die knarrige Indo-Nederlander zich met een topic gaat bemoeien is het verziekt en gedoemd ten onder te gaan. Zoek toch een andere hobby! Ga lekker in je Lada rond Amsterdam rijden, tegen het verkeer in graag, net als dat je dat hier steeds doet: tegen de haren in strijken. Duidelijker kan ik het niet kwijt, hoor.

Gisteren is er al een ander afgehaakt van dit forum vanwege dat oninteressant gezeur. Er zullen er nog velen volgen.

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 20-10-2008 12:11 NKP-2005 wrote:

...

Er staat: iedereen, daar hoef ik niet apart bij vermeld te worden. Misschien gij wel? Doodgewoon Nederlands allemaal. Lezen oud, maar dat is al een ander topic. En als je dan wat schrijft: een rgel van dit forum is: GEEN INDONESISCH!! Emoticon: Angry

Inderdaad, zodra die knarrige Indo-Nederlander zich met een topic gaat bemoeien is het verziekt en gedoemd ten onder te gaan. Zoek toch een andere hobby! Ga lekker in je Lada rond Amsterdam rijden, tegen het verkeer in graag, net als dat je dat hier steeds doet: tegen de haren in strijken. Duidelijker kan ik het niet kwijt, hoor.

Gisteren is er al een ander afgehaakt van dit forum vanwege dat oninteressant gezeur. Er zullen er nog velen volgen.

Deze meneer Surya / Sidia is een taaie en houdt dat gedrag al jarenlang vol op diverse fora. Ik denk niet dat ie zal veranderen. Enigste remedie is zijn reacties gewoon niet lezen en dus VOORAL niet reageren op wat hij schrijft.

Heel erg zonde dat mensen met ‘echte ervaring’ afhaken hier!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Allereerst, diegene die gisteren "snel" afhaakte, tis overigens nog maar de vraag of deze niet mee blijft lezen Emoticon: Wink , heeft dat m.i. aan zichzelf te danken. Als men een topic opent (een goed topic is het trouwens) dan moet je niet direct gaan eisen!! Emoticon: Nooo Heeft zeer zeker met fatsoen te maken Emoticon: Yes!
Bovendien als men dan goede info verschaft, moet deze afhaker niet met "vervelende" taal gaan strooien Emoticon: Angry

Het spijt me als ik mensen nu tegen de borst stoot, maar ik ben wel van mening dat JUIST mensen die van Indonesische afkomst en dan op een nederlands-talig forum EN in het nederlands postings doen aangaande hoe zij erover denken/ meemaken vind ik dat een verrijking voor een forum zoals dit forum, immers hebben we het over Indonesie, toch

Ik heb er niet zo'n moeite mee dat bij tijd en wijle er of-topic eens wat gezegd wordt, immers blijft het hobby, gezelligheid, en serieusheid. Al deze aspecten dient een dergelijk forum toch wel in zich te hebben. Het te streng optreden heeft volgens mij "eerder" negatieve gevolgen dan wanneer men zo "frank en vrij" mogelijk kan/mag posten.

Wat wel een punt is, als een topic voor iemand belangrijk is (soms erg belangrijk) kan ik me de frustratie WEL voorstellen als men te veel of-topic gaat, dan idd ben je op een gegeven moment de draad kwijt. Maar terug lezen bied dan naar mijn idee vaak toch wel duidelijkheid. Er zijn er immers in mijn overtuiging, diverse te noemen die goede antwoorden in de juiste topics plaatsen! Emoticon: Yes!
OOK van diegene die zichzelf soms (vaak) schuldig maken aan of-topic gaan Emoticon: Stupid Emoticon: Yes!

Kortom, wat mij betreft, zou het fijn(er) zijn als sommige eens wat minder off-topic gaan, echter blijf ik graag op dit forum aktief, vooral omdat het gemoedelijk eraantoegaat in de regel, en mocht dat eens niet zo zijn (en ja, mezelf ook meegerkent Emoticon: Blush ) denk dan aan het gezegde; now body is perfect, leven en laten leven, laat eens iemand gramatica fouten maken, laat eens iemand wat moeilijker uit zijn zinnen komen, enzovoort enzovoort. Emoticon: Bye bye

We slaan met z'n allen weleens de plank mis (en soms "finaal" mis)
ik ben nu ruim 3 maanden op dit forum aktief en echt waar alle informatie die ik hier tot nog toe voorbij heb zien komen, veel heel veel, na 14 jaar Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush , wist ik gewoon nog niet Emoticon: Wink

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 20-10-2008 09:58 Surya Atmadja wrote:

...

Ondertiteling graag .

Q.E.D. = hetgeen aangetoond moest worden.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 20-10-2008 12:38 schreef ouwe bekende:

...

Deze meneer Surya / Sidia is een taaie en houdt dat gedrag al jarenlang vol op diverse fora. Ik denk niet dat ie zal veranderen. Enigste remedie is zijn reacties gewoon niet lezen en dus VOORAL niet reageren op wat hij schrijft.

Heel erg zonde dat mensen met ?echte ervaring? afhaken hier!

Precies!! Het spijt me voor een ieder die er anders over denkt maar laten we dan HOPEN dat de ervaringen van Om Sid en zijn postings nog vaak en veel voorbij mogen komen, voor mij heeft deze persoon enorm veel "goede" inbreng!!!! Juist door zijn postings "goed te lezen" kan ik er in ieder geval vaak bruikbare tips/raad ervaring uit putten Emoticon: Yes!

jhgeelen
Gebruiker
spacer line

Als geboren en getogen Nederlander met Indische achtergrond, heb ik met verwondering de hele pagina gelezen over het al of niet goed schrijven van het Nederlands in de topics. Ik reageer bijna nooit op wat er geschreven wordt, maar wil even kwijt dat gewoon foutloos een brief schrijven vroeger in mijn schooltiijd al moeilijk was ( ben van 1928). je hoeft geen intelectueel te zijn om goed Nederlands te kunnen schrijven, want iedere leerling in het lagere onderwijs kreeg daar vroeger uitgebreid les in. dat men tegenwoordig andere prioriteiten stelt dan het leren van de Nederlandse taal heb ik zo mijn mening over. Ik hoop dat mijn mening niet als onzin wordt beschouwd en wens iedereen vrede met wat de anderen schrijven, al of niet nuttig. Met vriendelijke groet.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 20-10-2008 11:51 NoviKirana wrote:
En wederom gaat hier een onderwerp off topic.....

het begin ook off topic te worden .
Dat ik een aparte schrijfsteil heb en in Lada rijd wordt kennelijk als berzwaarlijk gevonden door Meneer NKP .

Ter informatie , in een andere topic zeg je oude tegen mij .
Kennelijk ben je of voel je een jongeling vergeleken met mij .
PS : dit is gewoon een algemene opmerking , mijn inziens nog steeds in grenzen van de topic .
Daarnaast heb je ook verdomd mist om mij te duiden als Indo-Nederlander .
En eerlijk is eerlijk , ik heb niet eens een Nederlandse Lagere School diploma , vandaar dat mijn Nederlands ook van de beroerde is Emoticon: Wink .
Payah dese .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-10-2008 12:38 ouwe bekende wrote:

...

Het is aan een ieder om te kiezen of hij of zij de reacties van Om Sid / Surya al of niet leest of serieus neemt. Persoonlijk heb ik er geen enkel bezwaar tegen dat hij zich ergens mee bemoeit, ook al is hij soms moeilijk te volgen (springt nogal eens van de hak op de tak),

Bij wat beter doorlezen in zijn postings kan men er echt nog wel wat nuttige info uitfilteren, ook al gebruikt hij nogal eens voorbeelden uit de oude doos cq google pagina's >>> who cares...leven en laten leven Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ze doen hun best, .
Werkelijk alles wordt in het werk gesteld om een discussie na je hand te zetten.
De meest recente bijdrage van NKP-2005emmert nog even na over discussie inzake off topick.
Reuze interessant vindt A.L. = edit: name removed = dat, maar we moeten wel van een bepaald taboe af.
En dat taboe luidt: gewone mensen zijn nu eenmaal DOM en dat is niet erg. De mening van domme mensen vat dhr = edit: name removed = als volgt samen: "Het zijn een stel lieden die niet weten waarover ze schrijven, en zo dan een topick verpest tot een niveau die hij niet als intelligent persoontje kan verenigen.
Geestig hè? Zo denken de intelligente mensen er over, “dus”.
Het niveau dat hier plaats vind is niet het gemiddelde, en moet dan wijken voor hen die o de juiste wijze het grammatica, gebruiken.
Voor mij geeft het niet, want er moeten nu eenmaal domme en slimme mensen zijn.
Want juist de gewone vrouw/man op hun eigen niveau, spelling fouten ten spijt is juist het deel wat zo vermakelijk spannet, en het leuk maakt.
Bovenstaande is ook helemaal geen Waardeoordeel hoor!
Het is gewoon een constatering. Net als dat u ongeneeslijk ontevreden bent, over de hier getrokken discussie, van mensen die het even laten weten, hoe zij/hij er over denkt.
En dat moet vooral zo blijven vindt ik, die domme ziel.
Dat domme mensen altijd iets hebben om op te zeiken.
Dat is namelijk alles wat ze kunnen, ik geloof het niet.
Anders dat het een intelligent gedoe wordt, zal de lering over, en weer niet ten goede komen.
Was getekend, zieleffe
Die veel hier leest, en wel een mening heeft, sommige inbreng zeer de moeite waard vind, en de verhalen niet zo taal technisch kan aan leveren, maar wil nog op een oudere leeftijd graag leren, van hen die het beter kennen.
estalavista Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
Alleen op de wereld Emoticon: Stupid Emoticon: Yawn
Ik kom zo maar even over een oordeel te geven, ik slof er zo maar eens wat uit, dat kan je verwachten van domme mensen interessant hè Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Op 20-10-2008 13:39 schreef Surya Atmadja:

...

het begin ook off topic te worden .
Dat ik een aparte schrijfsteil heb en in Lada rijd wordt kennelijk als berzwaarlijk gevonden door Meneer NKP .

Ter informatie , in een andere topic zeg je oude tegen mij .
Kennelijk ben je of voel je een jongeling vergeleken met mij .
PS : dit is gewoon een algemene opmerking , mijn inziens nog steeds in grenzen van de topic .
Daarnaast heb je ook verdomd mist om mij te duiden als Indo-Nederlander .
En eerlijk is eerlijk , ik heb niet eens een Nederlandse Lagere School diploma , vandaar dat mijn Nederlands ook van de beroerde is Emoticon: Wink .
Payah dese .

Reageer je nou op mij, met dat oude, of op NKP? (omdat je bericht begint met een quote van mij...)

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Volgens mij hebben we al een naam voor een (nieuw) kletstopic...... Emoticon: Clown

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

Toch niet erg, dat ik nu eventjes de weg totaal bijster ben, hè? Waarover ging dit nu ook alweer?

Ik heb het ook wel eens mis, Om Sid. Het zal dus wel Nederindo zijn. Ik dacht dat al die Lada's ondertussen wel weggeroest zouden zijn. Ze roestten destijds, jaren '70 meen ik, al in de folder. Die heb je vast bewaard, kijk maar. Heb je wel een rijbewijs? Hoe kwam je door de theorie?
In één ding geef ik je gelijk: je Nederlands is van de beroerste. Dat dialect daarna pakte ik eventjes niet op. Zal wel Indonesisch zijn, niet toegestaan op dit forum volgens de regels. Nederlands (nou ja....) en Engels is duidelijk genoemd als te bezigen talen. Maar regels zijn er om te overtreden, wat!
En inderdaad, we zijn niet van dezelfde leeftijdsklasse. Ik ben veel jonger! Mijn lagere school diploma kan ik niet vinden, ik betwijfel of ik dat ooit heb gehad.

SiebJans, je bent veel te lief voor de man, of heb je ook een Lada? Je opmerking dat het met fatsoen heeft te maken is juist, al zie ik dat even in een ander verband. Die Lada-coureur heeft mijn fatsoensnormen overschreden, dat laat ik hem even weten. Het is zo gemakkelijk een topic te verzieken, of een user in de stront te trappen. Veel waarde heeft het allemaal niet, dat is zo. Het houdt duidelijk de gemoederen bezig, dat wel. Maar ik slaap er nog steeds goed van, hoor!
Maar als de gezelligheid en de serieusheid op een goede wijze gecombineerd zou kunnen worden, zijn we met zijn allen wel erg goed bezig. Meestal is dat ook zo, totdat iemand in Nederland wakker wordt en .... nou ja, dat weten we wel.

Zieleffe is ook helemaal niet te volgen in het betoog. Broertje van Om Sid? Ik zal het dus wel helemaal mis hebben als ik zeg dat een mens met een gemiddelde intelligentie hoog in je aanzien staat? Of juist niet? Ik ben ook hier de weg kwijt. Heb je ook een Lada?

Dhr. Geelen verwoordt het prima: je hoeft geen intellectueel te zijn om goed Nederlands te kunnen schrijven. Misschien mag daaruit de conclusie getrokken worden dat als je dan geen goed Nederlands kan schrijven je niet tot het intellectuele gilde behoort? Dhr. Geelen zei wat ik al eerder aangaf in een ander zinsverband. Hij heeft het, net als ik, bij het rechte eind. Goede bijdrage dus, meneer Geelen!

Senior, je hebt in het meeste gelijk, maar die nuttige informatie heb ik er nog niet uit kunnen destileren.

Kirana, hij reageerde niet op jou. Hij is thans totaal gefocust op mijn persoon. Sorry voor je. Inderdaad wel plagiaat gepleegt, vind ik.

Zo, ik hou dit onderwerp weer eens voor gezien. Het zal tot niets leiden (of is het toch lijden???).

Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,698,466 pageviews Een website van indahnesia.com