|
|
|
|
|
Het lijkt mij allemaal een tijdelijk gaatje in de markt. Ooit zullen de Indonesische maatschappijen toch wel eens met een fatsoenlijke site komen? Kunnen betalen met iDeal is natuurlijk wel interessant voor NLers. Toch vind ik de site van AirAsia wel ok en boek daar dan ook heel vaak probleemloos met mijn CC.
|
|
|
|
Yerun, wat er verder tussen jullie gebeurd/geschreven/ontvangen is, daar weet ik niks van.
Het zijn vooral de opmerkingen van Oyibo die suggereren dat hij in zijn handen wrijft omdat bij "een ander" nog wat verbeterpunten zijn. Jouw woorden (zeker die van voor mijn posting) waren gewoon opbouwende woorden. dar heb ik totaal geen moeite mee, je mag iemand best wijzen op dingen niet werken.
Het zal hem in de opmerkingen van Oyibo, maar zoals je weet struikel ik daar wel vaker over, al dan niet terecht.
|
|
|
|
On 29-08-2011 10:36 Yerun wrote: En nog iets, gewoon omdat ik je eigenlijk gewoon een schmiecht vind nu:
[quote removed] je hebt mijn tips dus wel gelezen, maar besluit ze lekker te negeren (of er niet op te antwoorden, is voor een KLANT hetzelfde!) en gaat even later over 'de toon van'.. zeuren.. Zak in de stront zeg..
jij dan ikke, gak level deh.
|
Beste Yerun , ik doelde eigenlijk niet op jou maar meer mensen zoals oyibo.
Je leest echt een nare toon in hun opmerkingen en inderdaad een genoegen in alles wat bij een ander fout is.
ik heb verder niks op te merken over indahnesia.com enkel anders dan dat mijn idee over genomen is en dat niet erg netjes is. Ik heb er verder geen negatieve gevoelens bij hoor. mijn initiele post was ergens in 2008 , ruim 3 jaar geleden en ver voor je site van de grond kwam. ik ben er van overtuigd dat als deze topic niet geopend was in 2008 ticketindonesia.com nooit was geboren.
Met je opmerkingen word wel wat gedaan , zo is bijv de fout in de datum hersteld.
Omdat het echter niet onze core business is kunnen we gewoon niet zo snel met de site maar neemt niet weg dat mensen niet snel geholpen worden of dat ze genegeerd worden.
Wat voor ons nog wel interresant is de manier hoe je de prijzen van de maatschappijen binnen haalt :-) als je dit wilt delen mag je me wel een mail sturen op j.verhey hqinternet.nl
|
|
|
|
On 29-08-2011 10:19 Yerun wrote:
thephantom; valse aanmeldingen weglaten? Natuurlijk heb je die liever niet, ik ook niet, maar als je de echte rotzooi automatisch weggooit en de 'halve nepaanvragen' behandeld, dan zul je zien dat mensen later met hetzelfde IP-adres of email-adres alsnog een correcte aanvraag doen. Dat is een bedrijfsmatige tip die ik je gratis wil geven.
Nog een gratis tip: vermeld welke betaalmethoden mogelijk zijn. Dat voorkomt teleurstelling als je iets niet aanneemt en de klant er van overtuigd is dat dit wel kon (ik bedoel hiermee te zeggen dat de klant niet leest, en je ze er dan vriendelijk op kunt wijzen).
|
Dit doen we standaard al , zo heeft meneer piet snot netjes een antwoord terug gehad :-) blabla blabla hebben we echter genegeerd :-)
ga er verder ook maar van uit dat met alle opbouwende kritiek iets gedaan word , al zal het niet allemaal direct zijn dus.
vooralsnog werkt de communicatie via email prima en kan men de werkende functies op de site tijdelijk gebruiken "as is" De site word ook enkel hier nog maar vermeld tot hij officieel gelanceerd word.
|
|
|
|
Het ophalen van de prijzen gaat via het boekings-systeem van desbetreffende maatschappijen. Aangezien we bedrijfsmatige relaties hebben met de maatschappijen of een agent hiervan kunnen we eenvoudiger aan de actuele prijzen komen.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 29-08-2011 12:39 Yerun wrote: Het ophalen van de prijzen gaat via het boekings-systeem van desbetreffende maatschappijen. Aangezien we bedrijfsmatige relaties hebben met de maatschappijen of een agent hiervan kunnen we eenvoudiger aan de actuele prijzen komen.
|
ah ok , deze relaties hebben wij helaas niet dus zullen we wat anders moeten verzinnen :-)
|
|
|
|
Er zijn genoeg opties natuurlijk. Maar als je die links niet hebt, hoe kun je dan tickets omboeken als ik het vragen mag? En hoe handel je wijzigingen in vertrektijden af waarbij de klant de vlucht niet meer wil en volledige refund mogelijk is? Hoe krijg jij die refund voor elkaar dus? Ben wel benieuwd, want zelf naar Lion Air gaan om het geld op te halen is de enige oplossing als je geen agent bent, en dat lijkt me geen lolletje als je dit een paar keer per week of per maand moet doen, je verdiend er namelijk niets aan.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Jongens, zitten de Indonesische Airlines ook bij ATPCO? If so, dan is het gewoon een kwestie om je bij hun aan te sluiten.
|
|
|
|
He Boy's en Girls,
Waar jullie het allemaal over hebben weet ik niet. Vind ik ook niet zo belangrijk !!
Wat ik wel even kwijt wil dat ik onlangs tickets ( Lion Air) heb gekocht via ticketindonesia.com
Geweldig hoe simpel alles werkt en hoe goed alles afgewerkt wordt.
Ik ben hartstikke dankbaar dat ik op deze manier heb kunnen boeken.
Het lijkt wel dat ik bij een NL boekingskantoor geboekt heb.
Ik zal zeer zeker in de toekomst weer gebruik maken van de service van TI.com.
Zij hebben in ieder geval mijn vertrouwen gewonnen.
vr gr Rama
|
www.ramahomestay.com
|
|
|
|
On 29-08-2011 17:59 SanderBali wrote: Jongens, zitten de Indonesische Airlines ook bij ATPCO? If so, dan is het gewoon een kwestie om je bij hun aan te sluiten.
|
bedankt voor de tip , de moeite waard om even uit te zoeken :-)
|
|
|
|
 Yerun , kan mijn email adres hier ergens aangepast worden?
|
|
|
|
Stuur me maar een mailtje, past ik het voor je aan. Kan je zelf niet doen via de site op dit moment namelijk.
|
|
|
|
|
 jeroen , heb je een e-mail gestuurd
|
|
|
|
On 19-11-2011 09:53 thephantom wrote: jeroen , heb je een e-mail gestuurd
|
Heb je nog geinformeerd bij ATPCO?
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|