Gezocht: 1 jaar ticket naar Jkt

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
donnovan
Gebruiker
spacer line

hello peeps,

ivm me studie ga ik 1 jaar lang in jkt studeren. Wie o wie heeft tips voor mij en wie kan me helpen waar ik online een goedkoop ticket kan vinden? (een travel bureau etc.)

Ik heb me suf gezocht op allerlei websites en reisbureaus maar ik kan helaas niet goedkoper vinden dan 1300 euro. Emoticon: Stupid

- vertrek datum tussen 20 dec en 31 dec
- terugkomst in november
- vertrekpunt vanuit Adam, Brussel of Dusseldorf is geen probleem
- hoeft niet perse een directe vlucht te zijn
- ben in bezit van elk betalingsmiddel

alvast bedankt voor jullie tips!.. Emoticon: Smile

Donnovan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Beste Donnovan,

Als je nog een redelijke prijs wil hebben - en die 1300 euro valt al niet tegen voor die periode - probeer dan op bijvoorbeeld 1e kerstdag te vertrekken, dat wil misschien wat helpen. En....... niet meer te lang wachten.
Kijk ook eens vanaf Frankfurt. Eventueel vluchten naar Bangkok (kun je bv met Air Asia verder, MAAR ook die vluchten zijn rond die tijd een stuk duurder)
Terug in november 2009? Veel maatschappijen hebben die prijzen nog niet eens goed op de kaart. Ik zou even rechtstreeks met wat maatschappijen bellen, deat wil ook nog wel eens helpen.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

donnovan
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Anne Mieke: Bedankt voor je reactie! Ik ga maandag bellen. Het is idd heel erg lastig om een indicatie te hebben voor november 2009. Ik heb gehoord dat het mogelijk is op basis van een 6 maanden ticket waarvan je de eindreis eenmalig kosteloos kan verzetten.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Die prijs is de huidige gemiddelde prijs van een ticket. Dus duur......???? Ja, maar geen andere keus.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Waarom een retourtje naar Nederland kopen? Koop een enkeltje tot zo dicht mogelijk bij de Indonesische grens en koop dan een ticket naar Indonesie (en er weer uit in de toekomst). Als ze geen tickets voor november 2009 hebben pak je een eerdere datum en gebruik je dat ticket niet. Kost je misschien een paar tientjes, maar moet toch zeker goedkoper en eenvoudiger zijn dan een heel retourtje nu al gaan regelen.

Just my two cents.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Goh Yerun, je brengt me nu op een idee. Je koopt een ticket (jaar ticket sia mogelijk) van Amst-Sing-Sing-Amst. En in Singapore een nieuw ticket iedere keer naar Jakarta of Bali. Dan heb je altijd een uitreisticket als ze erom vragen. Goede tip Emoticon: Shiny

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, natuurlijk! Of je koopt een bootticket van Batam naar Singapore.. die dingen zijn ook lang geldig en hebben alleen een einddatum, geen gebruiksdatum. Maar ik denk dat dit toch vrij algemeen gedaan word op deze manier.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Oke, kan wel maar ik heb dat in de afgelopen jaren niet aan de hand gehad, en vanaf volgend jaar is het dus ff nieuw voor mij, ander visum enzoo, dus word ik op deze manier (veel topics hier lezen) even wakker geschut met veelal goede tips Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, okay, als je het niet nodig hebt is het geen probleem natuurlijk. Maar er zijn genoeg mogelijkheden om je tegen een redelijke prijs te 'verzekeren' tegen bepaalde dingen. Emoticon: Wink

donnovan
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Yerun: ik weet het niet 100% zeker, maar ivm me studentenvisum is een retourticket vereist. Nou is het zo dat ik dit van mijn docent heb gehoord, maar ik ga maandag/dinsdag de ambassade even bellen.

Ik zat net op cheaptickets te kijken om een ticket te boeken met als vertrekpunt LONDEN. Dus Londen - Jakarta via Dubai voor 895 euries. Verder kan je dan Amsterdam - Londen via easyjet boeken. Maar mijn vraag is: is dit verstandig?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wat jij als 'retour-ticket' ziet, en ook steevast als 'retour-ticket' genoemd wordt, moet je eigenlijk lezen als 'het-land-uit-ticket'... dan snap je denk ik wel waarom ik bovenstaande zei. Het gaat er voor Indonesie niet om waar je naar terug gaat, zolang je maar netjes voordat je visum afgelopen is, 'oprot' uit Indonesie, al is dat Singapore bij wijze van spreken.

donnovan
Gebruiker
spacer line

Zoiets dacht ik al ja. Dus in principe is het aardig goedkoop? ik ga morgen even de ambassade bellen! Bedankt voor de tip!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Hallo , ik wil geen spelbreker zijn maar lees ik goed dat Donnovan aan een indonesische universiteit wil studeren / of stage lopen ?

Dan moet D een studie visum hebben .

Zit hij niet toevallig bij TMA ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 28-09-2008 11:59 donnovan wrote:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Yerun: ik weet het niet 100% zeker, maar ivm me studentenvisum is een retourticket vereist. Nou is het zo dat ik dit van mijn docent heb gehoord, maar ik ga maandag/dinsdag de ambassade even bellen.

Ik zat net op cheaptickets te kijken om een ticket te boeken met als vertrekpunt LONDEN. Dus Londen - Jakarta via Dubai voor 895 euries. Verder kan je dan Amsterdam - Londen via easyjet boeken. Maar mijn vraag is: is dit verstandig?

Bedoel je met Emirates? Kijk dan ook eens op vliegticketskopen.nl daar istie goedkoper....... (en je betaalt minder adminikosten)

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Emirates heeft weer een nieuwe aanbieding, voor 530 euro incl tax in feb-mrt 2009 naar
Jakarta vanaf ieder treinstation in Duitsland.
Te boeken via www.ebookers.de (vertrek QYG aankomst CGK)

Gracias. Sama sama

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Donnovan,

De Emirates vlucht vertrekt vroeg op 1e kerstdag (ik neem aan dat je deze vlucht bedoelt?) Dat betekent dat je de dag van te voren al naar London moet. Easyjet vliegt niet op Heathrow dus je moet ook nog "half" London door. Zoek goed uit hoe het zit want het zou wel eens kunnen dat er maar amper openbaar vervoer is op dit dag.

gr
AM

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En dat je uiteindelijk duurder uitkomt. Hou rekening met taxi's die je moet nemen tussen de verschillende vliegvelden, extra luchthavenbelasting die weer opnieuw moet worden betaald, de extra consumpties die je tijdens een lange wachtijd op een airport nuttigt, de ev. overnachtingskosten die je wellicht kwijt bent tussen 2 vluchten in, de treinkosten (of benzine) die je kwijt bent naar Dusseldorf/Brussel, etc.
Het zou me niet verbazen als je uiteindelijk meer tijd en geld kwijt bent, en ergernissen rijker, de manier waarop je nu je vluchten uitdoktert.

rspelmink
Gebruiker
spacer line

beste tips is je vertrekdatum veranderen, eind december is een slechte (lees dure) periode.... 2 weken eerder of later scheelt al zeker 250euro! Vooral Etihad & kuwait bieden goede tickets aan vanuit londen of dusseldorf!

donnovan
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. AM. Sorry, het is inderdaad voor de 24ste, 25ste of 26ste van december.
Op emirates.com was het al 835 euro vanuit Londen Gatwick, en 880 vanuit Londen Heathrow
Easyjet vliegt naar Gatwick vanuit Amsterdam voor 44 euro enkel reis. Daarbij vlieg je ook nog eens met de nieuwe a380 (als je vanuit Heathrow vliegt). Btw, de vlucht vanuit Gatwick naar Dubai is om 13.10

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.sidia: ja ik studeer idd TMA en heb inderdaad een studentenvisum nodig. Weet je misschien of daar bepaalde eisen aan verbonden zijn omtrent een ticket?

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rspelmink: mijn studie begint op 12 jan en helaas zijn er tot die datum geen goedkope tickets.

De 835 euro op emirates.com is tot nu toe het goedkoopste die ik heb getroffen. Ik ga deze week naar de headoffice van Emirates in Rotterdam. Ik laat jullie dan weten hoe en wat.

Vinie
Gebruiker
User icon of Vinie
spacer line

Ik vertrek in terug in Februari

Ik kan een ticket krijgen naar Auckland met stopovers in bangkok, Singapore, en tot en met Dec2008 ook denpassar. Nu vertrek ik in 2009 febr en maken ze geen stopovers meer met Qantas in denpassar. Emoticon: Angry
Prijs indien ik nu boek 1100euro en is een jaar geldig.
Singapore-Denpasar kost nog eens 735euro indien ik naar bali wil gaan.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 31-10-2008 23:41 Vinie wrote:
Ik vertrek in terug in Februari

Ik kan een ticket krijgen naar Auckland met stopovers in bangkok, Singapore, en tot en met Dec2008 ook denpassar. Nu vertrek ik in 2009 febr en maken ze geen stopovers meer met Qantas in denpassar. Emoticon: Angry
Prijs indien ik nu boek 1100euro en is een jaar geldig.
Singapore-Denpasar kost nog eens 735euro indien ik naar bali wil gaan.

Die 735 euro is wel heeeeeeeeeeeeel erg veel. Kun je beter in Bangkok overstappen en dan verder met Air Asia naar Jakarta. Heb net even gekeken kost volgens mij ongeveer 80 euro plus nog het enkeltje naar Bali.(al een stuk beter, toch?)

gr
AM

Clair
Gebruiker
spacer line

Ik kan die aanbieding van ebookers niet vinden.Wij hebben vorige week onze aanvraag voor jaarvisum ingediend en zijn nu ook op jacht naar tickets.
Wij zijn 2 volwassenen+kind van 10 jaar.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 02-11-2008 10:41 Clair wrote:
Ik kan die aanbieding van ebookers niet vinden.Wij hebben vorige week onze aanvraag voor jaarvisum ingediend en zijn nu ook op jacht naar tickets.
Wij zijn 2 volwassenen+kind van 10 jaar.

Wanneer?
Waarheen?

Clair
Gebruiker
spacer line

Jakarta in feb 2009.En volgens onze visumagent mag het enkele reis...?!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 01-11-2008 00:13 Anne Mieke wrote:

...

Die 735 euro is wel heeeeeeeeeeeeel erg veel. Kun je beter in Bangkok overstappen en dan verder met Air Asia naar Jakarta. Heb net even gekeken kost volgens mij ongeveer 80 euro plus nog het enkeltje naar Bali.(al een stuk beter, toch?)

gr
AM
Singapore - Denpasar kan tegenwoordig ook al rechtstreeks met AirAsia als ik me niet vergis.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,350 pageviews Een website van indahnesia.com