ticket november

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jacintha
Gebruiker
spacer line

Salam!!! Emoticon: Wink
zo tegen het einde van november wil ik naar jakarta vliegen en na een maand een binnenlandse vlucht naar Bali. wat raden jullie aan zo snel mogelijk boeken of op het laatste moment voor mooie prijzen. Het loopt natuurlijk tegen feest maand aan. ik ben bang als ik te lang wacht dat er geen stoelen meer vrij zijn. hoe zit dat met de binnenlandse vlucht van jakarta naar Bali. van te voren doen of daar als ik in jakarta ben?
groetjes Emoticon: Bye bye

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

Als je in Jakarta bent is het vroeg genoeg. Die feestmaand geldt niet zo voor moslims.
Wassalam!!
Emoticon: Worship

leomanado
Gebruiker
spacer line

Jacintha

Alleen Garuda vliegt al bijna 10 x per dag Jakarta-Bali en dan de andere maatschappijen nog. In Jakarta boeken is vroeg genoeg.
Fijne tijd in Indonesia.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Gisteren waren er bijvoorbeeld 20 vluchten/dag. Ik zou me er niet zo druk overmaken, wil je nu al vluchten vastleggen zou ik bij www.airasia.com kijken.

http://www.flightstats.com/go/(...)parture=cgk&arrival=(DPS)+Ngurah+Rai+Airport%2C+Denpasar+Bali%2C+ID&departureDate=2008-09-23&x=0&y=0

Gracias. Sama sama

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Jacintha, ik neem aan dat je vraag vooral het grote ticket Amsterdam-Jakarta betreft?
Ik zou het zeker even in de gaten houden en niet te lang meer wachten, het is inmiddels bijna oktober. Houd even goed de aanbiedingen in de gaten. Ik heb al zoveel langs zien komen waar ik bij sta te kwijlen, maar helaas ben ik straks voor ons hele gezin gebonden aan het hoogseizoen...

Heel veel plezier in Indonesie, laat je af en toe iets van je horen hier?

groeten Elsbeth

elsbeth
Gebruiker
spacer line

He Jacintha, jij ging toch voor langere tijd (een jaar of zo??) naar Indonesie, of haal ik nu twee mensen door elkaar. Ik ben niet zo in de tickets thuis, hoor (in tegenstelling tot een hoop anderen hier) maar volgens mij maakt dat wel uit voor je ticketmogelijkheden en prijzen. Ik herinner mij althans die verhalen van Malam. Heb je je visa rond?

Groetjes Elsbeth

jacintha
Gebruiker
spacer line

Hallo Elsbeth,
ja mijn eerste wens was inderdaad om voor ongeveer een jaar te gaan. Maar hoe meer ik mijn plan concreet maak hoe duidelijker het wordt dat het combineren van bikram yoga en werken in een land waar ik nog niet eerder ben geweest zeer moeilijk misschien wel niet haalbaar is. Ik ga dus eerst twee maanden op een toeristen visum en daar ter plaatsen onderzoeken en ondervinden wat mijn mogelijkheden zijn.
groetjes en ik zal blijven schrijven Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Düsseldorf - Jakarta € 589
Da's niet duur... Zie de Emirates website www.emirates.com
Ik heb nog niet precies de voorwaarden kunnen ontdekken, maar vertrek vanaf ca 27 oktober tot 8 december vanaf Düsseldorf geeft dit tarief.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 02-10-2008 00:58 flipse wrote:
Düsseldorf - Jakarta € 589
Da's niet duur... Zie de Emirates website www.emirates.com
Ik heb nog niet precies de voorwaarden kunnen ontdekken, maar vertrek vanaf ca 27 oktober tot 8 december vanaf Düsseldorf geeft dit tarief.

Salam dari Flip

Dat is zeker interessant!

Ik heb even gekeken. Volop datums beschikbaar voor € 589,-
Je betaald daar slecht € 19,- aan belastingen en die zitten al bij die prijs in!

asepers
Gebruiker
spacer line

helaas ,andersom jakarta - dusseldorf ongeveer 1360 dollar

jacintha
Gebruiker
spacer line

Hallo Dames en Heren,
Ticket 21-nov 2008- terug keer 18 jan 2009 1066 D-Reizen! goedkoopste wat ik heb kunnen vinden op deze datum vanaf Ned-jakarta. Nog even wachten op een aanbieding of zeggen jullie Emoticon: Nooo en nu BOEKEN Emoticon: Yes!

Nog een vraag waarom wordt er nauwelijks gevlogen op Halim Perdana Kusuma airport?

groetjes jacintha Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Hallo Jacintha,

Ticket via www.ebookers.de met vertrek 21 november en terug 18 januari vanaf Frankfurt tot Jakarta kost met Emirates € 534 inclusief treinreis met vertrek vanaf elk duits treinstation.
Vanaf Hamburg is ook mogelijk, kost zo'n € 35 meer.
Dus retourtje met de trein vanaf Nederland tot betreffend duits treinstation zelf regelen.

Groeten

FAR FROM THE MADDING CROWD

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Dusseldorf kan eventueel ook, maar alleen met terugkomst b.v. 15, 19,20,21 januari (18 januari is aanzienlijk duurder), en kost € 577. Heeft een kortere treinverbinding met Nederland, het reisschema is vergelijkbaar.
Zo'n 4 uur oponthoud in Dubai (is geen straf), gunstige vertrektijd in de vroege voormiddag, en gunstige aankomsttijd in Jakarta rond 4 uur 's middags, met nog volop mogelijkheden om op de zelfde dag door te vliegen naar andere lokale bestemmingsplaatsen.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Bij D-reizen kan men ook boeken via de site met vertrek vanaf Dusseldorf naar Jakarta, scheelt aanzienlijk met vertek vanaf Amsterdam.
Toch even navragen naar de mogelijkheid voor Rail & Fly.

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 02-10-2008 18:40 jupje wrote: [BR
Zo'n 4 uur oponthoud in Dubai (is geen straf),

Ik vind het vreselijk, ieder uur in die smerige airport rondhangen is een hel, Indiers en Pakistani die op/onder/voor/half achter banken liggen alsof het perron 0 is. Onaardige Arabieren en tenten die langslopen...nee geef mij dan maar SIN, KUL of zelfs BKK tegenwoordig.

Gracias. Sama sama

jacintha
Gebruiker
spacer line

Beste Reizigers,
Zo dat is nog al een verschil in prijs!!!!! dit gaat niet zomaar om een paar euro's.
Amsterdam- Hamburg
Amsterdam- Frankfurt
Amsterdam- Dusseldorf
Ik ben zeer benieuwd wat de richtlijnen zijn van de reisduur. En dan bedoel ik tot het vliegveld.
iemand enig idee? of een goede link om te checken.
groetjes jacintha Emoticon: Bye bye

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Met de site www.bahn.de kan men uitstekend alle treinverbindingen opzoeken, ook vanaf nederlandse stations, eventueel ook in de nederlanse taal.
Ook overstaptijden en perronnummers worden aangegeven, eventueel zelfs alle tussenstations.
Met rail Rail & Fly mag men zelfs reizen met de snelle ICE-treinen, deze gaat op sommige stukken tot wel 300 km/uur, b.v. tussen Keulen en Frankfurt-luchthaven.
Vertragingen komen echter, net als bij de NS, regelmatig voor.

groeten

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 03-10-2008 17:19 jupje wrote:
Met de site www.bahn.de kan men uitstekend alle treinverbindingen opzoeken, ook vanaf nederlandse stations, eventueel ook in de nederlanse taal.
Ook overstaptijden en perronnummers worden aangegeven, eventueel zelfs alle tussenstations.
Met rail Rail & Fly mag men zelfs reizen met de snelle ICE-treinen, deze gaat op sommige stukken tot wel 300 km/uur, b.v. tussen Keulen en Frankfurt-luchthaven.
Vertragingen komen echter, net als bij de NS, regelmatig voor.

groeten

Valt wel mee, reis regelmatig met de trein naar Frankfurt, bijna nooit vertraging. Tussen Keulen en Frankfurt inderdaad max 305km/u, fantastisch gewoon, je zoeft alle dikke Mercedessen op de Autobahn vororbij. Het is misschien het meest technische hogesnelheidstraject van Europa gezien de vele hoogteverschillen, maar dat terzijde. Duitse degelijkheid zullen we maar zeggen. Ik vlieg al jaren niet meer vanaf Amsterdam maar bijna alleen nog maar vanaf FRA. ICE is overigens veel luxer dan de TGV, uitstekende stoelen, niet te vergelijken met dat veevervoer in de vliegtuigen. En ook niet te vergelijken met een halve gare gele dubbeldekker vol met aggressieve Marrokanen zoals het traject Schiphol -- AMS centraal. Emoticon: Nooo

Nogmaals als je Rail & Fly wil boeken (oftewel treinkaartje vanaf Aachen/Emmerich naar Frankfurt vv) moet je NIET op de site van emirates boeken (kan namelijk niet) maar op bijvoorbeeld http://www.ebookers.de en dan von "rail und fly, alle dt bahnhofe" kiezen. Klik dan gelijk ff de optie "+- 3 Tage suchen". Succes

Gracias. Sama sama

jacintha
Gebruiker
spacer line

Ah ah ah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik vroeg mij al af waarom de tickets vanuit Duitsland zoveel goedkoper zijn dan vanuit Ned.
Je vliegt namelijk in de nacht. Je stapt ook over in de nacht(wachten op een air port in de nacht tot de volgende vlucht...als een zombies loop je slaapdronken rond) En je vertrekt in de nacht uit Jakarta. Tja je moet er een prijs voor over hebben (langer reizen- nachtdwalen)voor een goedkoop ticket. eerlijk is eerlijk.
tjeeee hoe is het in de nacht in Dubai??? druk met slaapdronken mensen die hieper zijn van de Coffee

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Vanaf Amsterdam vlieg je òòk 's nachts, het is wèl minimaal 14 uur dat je in het vliegtuig zit, de overstap en/of tussenstops niet meegerekend. Non-stopvluchten zijn er volgens mij ook niet.
Duitse vluchten zijn praktisch altijd goedkoper, zelf als je met KLM vliegt, b.v. vanaf Dusseldorf, en vandaar via Amsterdam naar Jakarta. Het heeft m.i. alleen met belasting te maken.
Naar mijn mening valt de iets langere aanreis- en vliegtijd ook in het niet, zeker als je langere tijd in Indonesie verblijft. En bij een tussenstop je benen even kunnen strekken lijkt me wel zo gezond.
Tussenlanding 's nacht in Dubai: lijk me redelijk veilig, en er zijn volop winkeltjes, restaurantjes e.d. om die 4 uur door te komen, en je verder moet ook weer inchekken voor de doorvlucht.
`s Middags landen in Jakarta heeft ook zo z`n voordelen, je kunt op je gemak je visa en douanefaciliteiten regelen, geld pinnen, en nog voor het donker is een hotel in Jakarta zoeken.
Of nog een binnenlandse vlucht nemen. Dat lukt vaak niet meer als je pas `s avonds aankomt.
Vertrek terug midden in de nacht vanuit Jakarta is minder leuk. Maar als je b.v. vanaf Bali een late avondvlucht neemt naar Jakarta valt ook die wachttijd wel mee. Garuda b.v heeft nog vluchten vanaf Denpasar welke nog tot in de late avond aankomen.
De vertekhal in Jakarta lijkt me in elk geval voldoende veilig, omdat je al bij binnenkomst direkt je ticket moet tonen, zodat niet allerlei gespuis met slechte bedoelingen daar rond kan dwalen, wat op bijna alle europese luchthavens wel het geval kan zijn, daar kan iedereen zo maar naar binnen en buiten lopen (slechte ervaring b.v. opgedaan in vertrekhallen Tessaloniki en Luik)

jacintha
Gebruiker
spacer line

Hallo Jupje,
yess ik heb een pracht van ticket geboekt. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emirates. ik vlieg via Frankfurt.
Nu probeer ik een treinticket te boeken, maar een retourtje lukt nog niet om dat de boekingen tot 5 januari gaan. Ik kom 19 januari terug uit Indonesie. Als ik twee weken wacht dan lukt het waarschijnlijk wel. Maar ja misschien zijn dan de tickets voor 21 november, mijn vertrek datum al weg. De vriendelijke vrouw aan de telefoon kon geen uitspraken doen over hoeveel stoelen er nog zijn en of ze snel als warme broodjes over de toonbank gaan.
Een enkeltje is nu 69 euro. als ik voor safe wil gaan dan boek ik nu een enkeltje en over 2 weken mijn enkeltje voor mijn terugkeer. wat is jouw ervaring/ advies hierin?
Emoticon: Confused ik fiets morgen langs zo'n kantoortje van de NS misschien kunnen ze nog wat wijze uitspraken doen Emoticon: I love it
groetjes nog bedankt voor de tips!

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Ik woon zelf in Heerlen, dus direkt aan de duitse grens.
Als ik een rail & fly-ticket voor Dusseldorf of Frankfurtheb, koop ik voor een paar euro een kaartje tot het eerste station in Duitsland, in dit geval Hezogenrath, of laat me tot daar brengen door een familielid. Terug zelfde procedure. Voor mij betekent het verschil tussen vertek vanaf Dusseldorf of Frankfurt hooguit èèn uur reizen met de trein, en dat valt uiteraard in het niet bij èèn of meer weken vakantie. Frankfurt bied veel meer mogelijkheden, en is vaak iets goedkoper.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Hoewel pas terug van een 4-weekse zomervakantie (met Kuwait Airlines vanaf Frankfurt) in Indonesie zit ik weer te denken om in maart nog een keer voor 3 of 4 weken naar Jakarta te reizen met Emirates vanaf Frankfurt voor het aktietarief van € 534 (Rail & Fly) via e-bookers.de.
Met e-bookers.nl , d-reizen.nl of rechtstreeks via emirates.com kun je geen rail & fly ticket boeken, en ben je bovendien zelfs iets duurder uit.
In het verleden boekte ik ook wel via skyways.de of via traveljungle.de

jacintha
Gebruiker
spacer line

Hallo Jupje,
Ik ben net bij de NS geweest deze kan wel een ticket voor mij boeken voor 209 euro een retourtje.
Ik wacht twee weken en probeer dan via www.bahne.de een retourtje te boeken.
groetjes jacintha

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Mijn schoonouders hebben vorige week in Dordrecht bij D-reizen geboekt.
Vanaf Dusseldorf naar Jakarta, met Emirates, vertrek 7 februari 2009, voor 630 eurie incl. alle taxen, p.p.
Overstaptijd in Dubai, 2 uur, terug is het 3 uur.
Groet, Wim.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,985,782 pageviews Een website van indahnesia.com