Internet Check-in

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Wij vlogen altijd met Singapore Airlines, maar doordat wij in eerste instantie een stop-over in MaleisiŽ zouden hebben, hebben wij nu natuurlijk voor Malaysia Airlines gekozen.
Met Singapore was het nooit een probleem om via internet in te checken. Echter hoorden wij dat dit met Malaysia Airlines niet mogelijk is. Wie heeft daar ervaring mee?
Graag horen wij natuurlijk ook andere ervaringen met Malaysia Airlines.

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Wij vlogen 2007 en 2008 met MAL. Het is een van de weinige maatschappijen waarbij je nog niet electronisch kan inchecken. T.z.t. gaat het wel gebeuren, ik weet niet wanneer.
Voor de rest is het net zo'n fijne maatschappij als S'pore met dezelfde ruime beenruimte.
Kuala Lumpur is ook te gek. Moet je zeker bezoeken als het kan.
Groet,
Wim.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Singapore Airlines een stop over in Malysie??? HE? vanuit europa eerst naar daar?
Raar. Is dat dan al heel lang geleden? Emoticon: Confused

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Siebjans, lees nou eens goed wat Albert H. schrijft!!!
Groet,
Wim.

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Dank je wel Wim.
En natuurlijk ook bedankt voor de uitleg. Zoals ik al vermelde zouden wij 10 dagen in de omgeving van KL verblijven, maar omdat wij tweetjes het het afgelopen halfjaar zo onwijs druk hebben gehad hebben wij besloten om alleen Bali te doen. Misschien de volgende maal.
Dus wij kunnen met een gerust hart met Malaysia Airlines gaan vliegen? Alleen jammer dat je niet electronisch kunt inchecken. Hoe zit dat in Bali? Kun je daar wel electronisch of telefonisch inchecken? Ik heb namelijk gehoord dat je wel electronisch kunt inchecken in MaleisiŽ.
Groet Albert & Brigitta

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 19-09-2008 11:51 schreef Wimroma:
Siebjans, lees nou eens goed wat Albert H. schrijft!!!
Groet,
Wim.

Oeps waarrempel, dank voor de tip Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush
Ik vond het al zo raar, zal er zeker aan gelegen hebben dat ik erugg vroeg was opgestaan Emoticon: Nice Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

Albert en Brigitta, electronisch of telefonisch inchecken op Bali, dat is mij onbekend. Sommige hotels hebben een airliner-desk/kantoor in de ontvangsthal waar je inderdaad kunt inchecken, maar Malaysia Airlines zal daar zeker niet bij zitten. Ik vlieg altijd domestic en kan soms inchecken bij Garuda in het hotel, maar kan dat niet dan adviseer ik je om ruim op tijd voor vertrek aanwezig te zijn op het vliegveld om de beste plaatsen te bemachtigen.
Ik wens je een prettige vakantie toe.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,689 pageviews Een website van indahnesia.com