Ramadan op Batam: 'You wanna fuck nice girl?'

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 16-09-2008 19:06 merapi wrote:
Tjone jonge, als ik allles doorlees, lijkt Indonesie een grote hoerenkast..
dit kan toch niet in een zo Islamitisch land?
Dit geloof ik maar ten dele, trouwens vlak het Christendom niet uit, een monogame godsdienst: ja, Nederland en de Antillen, heeft de meeste nazaten uit de kolonieen.

Zoals ik eerder al schreef is het gewoon een detail van het leven in Indonesie, dus dat het een grote hoerenkast is, lijkt me dan ook overtrokken gesteld. Indonesie is bovendien geen 'zo islamitisch' land ook. Daar bovenop zal overspel en prostitutie in andere geloven wel net zo 'fout' zijn als in de islam.

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

Merapi heeft kennelijk niet erg de tijd genomen om het hele verhaal begrijpend te lezen (onkunde wellicht?), anders was hij niet tot een dergelijke uiterst domme opmerking gekomen in een poging het mooie land de stront in te trappen.
Voor andere lezers die niet dergelijke beperkingen hebben: Indonesia is geen grote hoerenkast. Doordat de armoede groot is zal de prostitutie wat openlijker zijn dan wat je in Nederland zal aantreffen. Mensen die niet op zoek zijn hun sexuele lusten bij voortduring te bevredigen in dit land kunnen genieten van de tropische schoonheid en gastvrijheid van de inwoners.
De wederom gemaakte associatie met de Islam is degenererend manipulatief en beledigend te noemen, maar het lijkt erop dat meer leden van het forum zich op dezelfde negatieve wijze wensen te uiten. Ik hoop van harte dat de intelligente lezer dat doorziet.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

NKP-2005, in een ander topic laat jij Yogya -Bali weten dat hij wat meer rekening zou kunnen houden met de toonzetting in zijn betoog (c'est je ton qui fait la musique), maar ik heb de neiging jou nu hetzelfde te laten weten. In je reactie op Merapi's posting (vrouw overigens) heb je het over uiterst dom, onkunde, beperkingen etc. Waarom wil je je woorden op deze manier kracht bijzetten, je kunt toch gewoon zeggen dat ze het verkeerd ziet (wat ik dan wel weer met je eens ben). Het is bij veel prikkers hier een tendens om vooral de ander te laten weten dat JIJ gelijk hebt.
Best mogelijk dat ik me er zelf ook wel eens schuldig aan maak, dan hoor ik het graag.
Wat bedoel je trouwens met "degenererend"? Ik neem aan dat je denigrerend bedoelt??

Groetjes Elsbeth

NKP-2005
Gebruiker
User icon of NKP-2005
spacer line

Nobody is perfect!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Helemaal waar! (behalve ik dan, he Emoticon: Devil
Elsbeth

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,540 pageviews Een website van indahnesia.com