Ramadan op Batam: Is alles wel dicht?

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 12-09-2008 19:31 4yoke4 wrote:

...

...

Elsbeth ik zal maar een tipje van de sluier oplichten.
In een vorig jaar of nog eerder was er een Amsterdamse Solonees die hier op het forum veel schreef, tot er "ïets" fout ging tussen de moderator en hem, waarop hij zeide:''ban me maar" en de mod daar aan toe gaf. De beste man begon een eigen forum en later een weblog,
Helemaal juist Yoke, zo is het gegaan en als het daarbij gebleven was dan had het een mooi einde geweest met het forum Indah en het forum/weblog van die beste man, het ene zou het andere kunnen aanvullen, mensen die informatie over Indonesië zoeken zouden dan kunnen shoppen op internet en van beide kanten het beste er uit pikken, eind goed al goed zou je zeggen
waar ik overigens soms te gast ben, toen begon het dus en kreeg je hiero en daaro en vanaf nu hiero genoemd "de overkant".

Ze vechten het maar uit maar dat jij er niets van snapt begrijp ik best want dan zou je de voorgeschiedenis moeten kennen en aangezien er een soort code bestaat dat daaro hiero niet genoemd mag worden en andersom krijg je geen duidelijkheid.
Snap je het nog een beetje ?
Mannen onder elkaar.........................................grrrrr Emoticon: Stupid

Mannen onder elkaar...........grrrrrr.
Ik zal je verhaal een beetje aanvullen ter verduidelijking.
Beste man zoals jij hem noemt, begon zijn forum/weblog en ook Indah gebruikers brachten daar regelmatig een bezoekje, ik mocht mij zelfs een blauwe maandag lid noemen, ik werd helaas te licht bevonden, ik voegde niets toe, aan dit forum/weblog voor de echte Indonesiëkenners waar de beste man opperhoofd van was/is.
Daar valt iets voor te zeggen, mijn kennis t.o.v. beste man als het over Indonesië gaat is inderdaad minimaal en hij is nu éénmaal het opperhoofd van zijn weblog.
In zoverre was er dus nog niets aan de hand.

Ik bleef een regelmatige bezoeker net als Yoke en nog enkele Indahforumgebruikers, want de man kan hele goede stukjes schrijven en zijn humor staat mij ook wel aan.
Wat er tussen de moderator van Indah en beste man zich achter de schermen heeft afgespeeld heb ik geen weet van.
Één ding weet ik wel, de stukje van beste man werden steeds grimmiger, hele topics werden aan Indahgebruikers gewijd.
En beste man ging steeds verder, hoerenlopers, platjespooiers en kwartjeshoeren zo werden de Indahgebruikers door beste vriend bestempeld.

Nou ben ik als Rotterdamse straatjongen wel het één en ander gewend, komt nog bij dat ik de huid van een olifant heb, maar beste man ging keer op keer te ver.
Ook Yoke heeft ongetwijfeld gezien dat beste man een naaktfoto van een Indonesische dame op zijn weblog had staan met het onderschrift dat dit de vrouw van ........ was, ook een Indahbezoeker die in Indonesië woont.
Dat Malam een platjespooier was en Jeroen een hoerenloper, ach ik haal daar mijn schouders over op, dan denk ik alleen maar, man man man wat verlaag je je zelf.

Nou wil het toeval dat ik met een Indonesische vrouw getrouwd ben die enkele jaren ouder is als ik, beste man kon daar dus niet zoveel mee, het ouwe wijf waar ik mee getrouwd was, potverdrie wat nu.
Welnu er zit volgens beste man een steekje aan mij los, immers als bule ben je zo gek als een deur als je een oud Indonesisch wijf uitkiest.
Dat beste man schizofreen is werd mij pas duidelijk toen hij alle Indahgebruikers die een jongere vrouw hadden getrouwd bestempelde als hoerenlopers en deze vrouwen voor hoeren uit ging maken, het één is niet goed, maar het ander ook niet Emoticon: Nooo

Als je maar een beetje fatsoen in je donder hebt en je bent het niet met iemand eens, dan ga je de discussie aan, maar echtgenote's hoeren noemen is niet alleen zwak, maar het kan gewoon niet.
Yoke ook jij weet dat, na de aanloopperiode heb ik ook steeds minder postings van je gezien, ook jij weet dat dit niet kan.
Grrrrrrr......... mannen onder elkaar, krijgt in het licht van deze verduidelijking een hele andere betekenis. Emoticon: Wink

Ik ben er haast wel van overtuigt dat de echtgenoot van Yoke met een fileermes naar Hugo de Groot(sorry beste man) op zoek zou gaan als hij Yoke een hoer zou noemen.
Dus Yoke jouw zogenaamde onwetendheid komt een beetje naief bij mij over Emoticon: Yes!

In iedergeval is het een opluchting voor mij dat beste man(stuk schorem voor mij) nu tegen de verkeerde is aangelopen en met samengeknepen billetjes in zijn Amsterdamse appartementje zit.

Ik heb niets te verbergern, ben ook niet bang, achter de deur staat altijd een stuk ijzer, voor het geval dat.

Dit is een zin uit een email van twee weken terug, hij benaderde mij, immers mijn emailadres staat op Indah en heb meer met hem gemaild en de labberkak zocht me op.
En ik ben inmiddels niet de enige die hij benaderd heeft, hij voelt nattigheid.
Het internet mag dan voor de wet in een grijs gebied zitten, maar mensen moeten begrijpen dat je niet ongestraft vrouwen/echtgenote's hoeren kan en mag noemen.
Hele vredelievende mannen accepteren zelfs dat niet.
Dus Yoke, mannen onder elkaar........... grrr, krijgt na deze verduidelijking een hele andere betekenis.

Ik ben geen vechtersbaas, ik heb ook geen muntjes om deze schizofrene man aan te pakken, maar degene die wel de mogelijk heeft en daadwerkelijk iets wil doen krijgt van mij alle medewerking Emoticon: Yes!
Hij is veels te ver gegaan, hij heeft dat nu door, helaas te laat denk ik en nu maar kijken wat er van zijn bravour overblijft, misschien kan hij het nog redden met een welgemeend excuus en de legendarische opmerking van onze kroonprinses, "Ja ik was een beetje dom" anders zie ik het somber voor hem in Emoticon: Blush

En Yoke, het zou best leuk zijn als je een tipje van de sluier oplicht, om de hele sluier op te slaan, zodat alle stank eruit komt.
Mannen onder elkaar......... grrrrr is te gemakkelijk.

Groet Malam

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Malam, prettig dat je een en ander even verduidelijkt. Een hele vervelende zaak, daar kan ik mij alles bij voorstellen. Weet je, ik begreep wel dat er ergens een persoon in het spel zat, maar aangezien de meesten hier onder een schuilnaam psten, heb ik geen idee om wie het nou gaat.
Ach, laat ik maar ophouden dingen uit jullie forumverleden te willen begrijpen. Maar ik begrijp je reactie, Malam.

Groetjes Elsbeth

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Lijkt me beter Eslbeth, om alles terug te lezen zou te veel zijn, maar een ieder die mijn woorden in twijfel trekt, kan zonder twijfel een bloemlezing van wat er gebeurd en geschreven is verwachten.
90 % is nog terug te vinden en jokken heb ik een pleuris hekel aan.
Ik denk ook dat Yoke mijn verhaal kan bevestigen Emoticon: Wink

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam, ik heb gezegd dat ik een tipje van de sluier wilde oplichten omdat Elsbeth en waarschijnlijk meerderen van sommige dingen niets begrijpen.
Ik had Elsbeth wel door kunnen geven waar ze "zoeken" kon naar alles wat jij hierboven geschreven hebt maar ik had begrepen dat er een soort code is waar wij ons aan moeten houden en dat de naam L....h hier niet meer genoemd mag worden.

Ben je nou kwaad dat ik "hem" beste man noem ?

En Yoke, het zou best leuk zijn als je een tipje van de sluier oplicht, om de hele sluier op te slaan, zodat alle stank eruit komt.
Mannen onder elkaar......... grrrrr is te gemakkelijk.

Mijn beste Malam, ik ken het hele verhaal en het is niet gelogen maar ik kom er zelf niet in voor dus hoef ook geen verantwoording af te leggen. Ik heb alleen summier aangegeven dat er sinds tijden een soort vete is en jij hebt het verhaal afgemaakt in jouw eigen woorden en het klopt het is ronduit ordinair, schandalig en niet netjes zoals er met stront gegooid wordt, over en weer, daar momenteel meer openlijk maar wat er aan emailverkeer tussen jullie is daar weet ik niets van. Ik heb de sluier een tipje opgelicht en jij nu helemaal de stank is er uit gekomen en vervolgens zullen ze daaro misschien weer reageren en zo gaat het maar door.

Waarom ik schrijf mannen onder elkaar.................grrrrrrrr komt omdat ik vind dat het niet leuk meer is en eigenlijk zou er een einde moeten komen aan deze polemiek, om met dr.kiwi te spreken, het is genoeg geweest.
Men zegt altijd vrouwen onder elkaar..........grr, gemeen, roddelen, kattig en nog veel meer lelijke woorden maar jullie mannen kunnen er ook wat van en dat heb ik er mee bedoeld, niet meer en niet minder.

en voor degene die niet weten wat polemiek is, dat is iets uitvechten via bijv. de krant of zoals hier op het forum.
Malam beste man, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben en als jij gelukkig bent met jouw Poppy dan kan geen ander dat van jouw afnemen en leeftijd speelt toch geen rol. ( dan zou ik een ouwe kerel hebben, is 6 j. ouder dan ik )

Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

p.s. met dat mannen onder elkaar.................grrrr, heb ik jou wel uit je tentje gelokt, maak er geen drama van laat het hierbij en ga straks fijn weer met jouw kabouter naar Sukabumi, genieten van de kleine geneugten op deze aardbol.

Ik bleef een regelmatige bezoeker net als Yoke en nog enkele Indahforumgebruikers, want de man kan hele goede stukjes schrijven en zijn humor staat mij ook wel aan.

Dat is ook de reden dat ik er nog steeds bezoekjes breng en zijn verhalen lees Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Dus Yoke jouw zogenaamde onwetendheid komt een beetje naief bij mij over

Ik schrijf nergens dat ik onwetend ben, ik heb alles hiero en daaro gelezen Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-09-2008 16:24 4yoke4 wrote:

...

1.Mijn beste Malam, ik ken het hele verhaal en het is niet gelogen maar ik kom er zelf niet in voor dus hoef ook geen verantwoording af te leggen. Ik heb alleen summier aangegeven dat er sinds tijden een soort vete is en jij hebt het verhaal afgemaakt in jouw eigen woorden en het klopt het is ronduit ordinair, schandalig en niet netjes zoals er met stront gegooid wordt, over en weer, daar momenteel meer openlijk maar wat er aan emailverkeer tussen jullie is daar weet ik niets van. Ik heb de sluier een tipje opgelicht en jij nu helemaal de stank is er uit gekomen en vervolgens zullen ze daaro misschien weer reageren en zo gaat het maar door.

2.Waarom ik schrijf mannen onder elkaar.................grrrrrrrr komt omdat ik vind dat het niet leuk meer is en eigenlijk zou er een einde moeten komen aan deze polemiek, om met dr.kiwi te spreken, het is genoeg geweest.

3.en voor degene die niet weten wat polemiek is, dat is iets uitvechten via bijv. de krant of zoals hier op het forum.

4.p.s. met dat mannen onder elkaar.................grrrr, heb ik jou wel uit je tentje gelokt,

Tante Yo,
1. dus u heb hiero bevestigd dat wat Ome Malam schreef juist is ?
Poe poe , dat is wat.
En het is ronduit ordienair , schandalig , niet netjes.
Nou , dat is een waarde oordeel .
Zo zo dan wordt het dubbel poe poe

2, Een polemiek ??
Zonder naar de Dikke van Dale te grijpen denkt ik dat een polemiek plaatsvindt als 2 mensen met elkaar discusieert , volgens bepaalde regels.En inhoudelijk.
Op dezelfde niveau , met respect van de andere kant.
Ik weet niet of in dit geval sprake is van een poliomiek .

3Dus in punt is het niet van toepassing , en zeker als er alleen maar op 1 richting door bepaalde persoon(of personen) met stront wordt gegooid.
(zie punt 1.).
Dat is lasteren , iemand stalken .

4.Tya , het moet moet maar bij jezelf gebeuren dat iemand lelijke dingen over je partner zegt.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hé Om Sid, ben ik nou de zondebok ?

Tante Yo,
1. dus u heb hiero bevestigd dat wat Ome Malam schreef juist is ?
Poe poe , dat is wat.
En het is ronduit ordienair , schandalig , niet netjes.
Nou , dat is een waarde oordeel .
Zo zo dan wordt het dubbel poe poe

Mag ik mijn eigen mening geven Om Sid. ?

2, Een polemiek ??
Zonder naar de Dikke van Dale te grijpen denkt ik dat een polemiek plaatsvindt als 2 mensen met elkaar discusieert , volgens bepaalde regels.En inhoudelijk.
Op dezelfde niveau , met respect van de andere kant.
Ik weet niet of in dit geval sprake is van een poliomiek .

Heb het even opgezoch in de door U genoemde Dikke v. Dale

U hebt gezocht op het woord: polemiek.
RESULTAAT (max 20 woorden)
 po·le·miek de; v -en schriftelijke strijd, bv. in een krant

Heb ook nog even in mijn vreemde woordenboek gekeken en daar staat pennestrijd, twistgeschrijf, twistgesprek.
Ik zie nergens dat het een strijd tussen 2 personen is volgens de door U gestelde regels.

Weet niet wat poliomiek is, zal ff zoeken, krijg als antwoord geen resultaat maar misschien was het een slippertje van Uw pen.

3Dus in punt is het niet van toepassing , en zeker als er alleen maar op 1 richting door bepaalde persoon(of personen) met stront wordt gegooid.
(zie punt 1.).
Dat is lasteren , iemand stalken .

Dat zegt U, hier konden ze er ook wat van.
Over stalken kan ik niets zeggen ik ben niet gestalkt en ik weet ook niet wie van U wel.

4.Tya , het moet moet maar bij jezelf gebeuren dat iemand lelijke dingen over je partner zegt.

Dat is niet leuk en dat heb ik dacht ik ook wel laten blijken, hoop niet dat het bij mij gebeurd want dan moet die klewang weer tevoorschijn gehaald worden.

Om Sid, begin nou niet weer dit vuurtje aan te wakkeren, ik weet dat U daar ook niet welkom bent maar ga gewoon verder met Uw leven en laten we het hier leuk houden.
Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

We hoeven geen zondebok te zoeken Yoke.
Die kwam zich al geheel vrijwillig aanmelden.
Ohjee, dat klopt niet, dit moet zijn "had" een aanmelding gedaan, en een afmelding. Emoticon: Clown
Geheel vrijwillig begreep ik. Ik kwam op het forum nadat dit alles plaats had.
Kennelijk als je op het forum gevraagd wordt als schoonmaker is dat aanstootgevend.
Ik begrijp niet helemaal waarom overigens. Dan heb je out of the blue plotseling kennelijk opeens punten genoeg voor beledigingen en andere laten we ze noemen minder fraaie zaken. Maar het kan ook te ver gaan. Dat is kennelijk altijd zonder gevolgen gebleven. En dat ligt deze keer nou net iets anders. Mensen worden nu benadert, per email en zelfs per telefoon. Dat gaat wat makkelijker na een fles Ketel 1 en dat maakt het minder fraai. Overigens Yoke zal ook aan dit gedrag een einde komen. En gaan we weer over tot de orde van de dag. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-09-2008 16:24 4yoke4 wrote:
Malam, ik heb gezegd dat ik een tipje van de sluier wilde oplichten omdat Elsbeth en waarschijnlijk meerderen van sommige dingen niets begrijpen.
Ik had Elsbeth wel door kunnen geven waar ze "zoeken" kon naar alles wat jij hierboven geschreven hebt maar ik had begrepen dat er een soort code is waar wij ons aan moeten houden en dat de naam L....h hier niet meer genoemd mag worden.

Ben je nou kwaad dat ik "hem" beste man noem ?
NATUURLIJK NIET YOKE, IK NEEM VOOR HET GEMAK DEZE NAAM OVER Emoticon: Nice

...

Mijn beste Malam, ik ken het hele verhaal en het is niet gelogen maar ik kom er zelf niet in voor dus hoef ook geen verantwoording af te leggen.
ZO HEB IK ER NOG WEL EEN PAAR, ONGEVEER IN DE ORDE VAN HET RAAKT MIJ NIET, DUS IK SLUIT MIJN OGEN MAAR Emoticon: Angry
JE BUURVROUW WORDT VOOR HOER UITGEMAAKT, HET RAAKT JE NIET EN JE SLUIT JE OGEN DAN MAAR?????????? Emoticon: Shut up!

Ik heb alleen summier aangegeven dat er sinds tijden een soort vete is en jij hebt het verhaal afgemaakt in jouw eigen woorden en het klopt het is ronduit ordinair, schandalig en niet netjes zoals er met stront gegooid wordt, over en weer, daar momenteel meer openlijk maar wat er aan emailverkeer tussen jullie is daar weet ik niets van. Ik heb de sluier een tipje opgelicht en jij nu helemaal de stank is er uit gekomen en vervolgens zullen ze daaro misschien weer reageren en zo gaat het maar door.

Waarom ik schrijf mannen onder elkaar.................grrrrrrrr komt omdat ik vind dat het niet leuk meer is en eigenlijk zou er een einde moeten komen aan deze polemiek, om met dr.kiwi te spreken, het is genoeg geweest.
Men zegt altijd vrouwen onder elkaar..........grr, gemeen, roddelen, kattig en nog veel meer lelijke woorden maar jullie mannen kunnen er ook wat van en dat heb ik er mee bedoeld, niet meer en niet minder.

en voor degene die niet weten wat polemiek is, dat is iets uitvechten via bijv. de krant of zoals hier op het forum.
Malam beste man, ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben en als jij gelukkig bent met jouw Poppy dan kan geen ander dat van jouw afnemen en leeftijd speelt toch geen rol. ( dan zou ik een ouwe kerel hebben, is 6 j. ouder dan ik )

Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

p.s. met dat mannen onder elkaar.................grrrr, heb ik jou wel uit je tentje gelokt, maak er geen drama van laat het hierbij en ga straks fijn weer met jouw kabouter naar Sukabumi, genieten van de kleine geneugten op deze aardbol.

...

Dat is ook de reden dat ik er nog steeds bezoekjes breng en zijn verhalen lees Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

...

Ik schrijf nergens dat ik onwetend ben, ik heb alles hiero en daaro gelezen Emoticon: Yes! INDERDAAD YOKE, IK OOK, ALLEEN HEB IK STELLING GENOMEN EN JIJ NIET.

Bovendien geef je een voorstelling van zaken die buiten de werkelijkheid staat, Malam moet een aanvulling geven en dat vind ik zwak van jou.
Taalproblemen is één, maar schizofrenen die vrouwen te pas en te onpas hoeren vinden en waar je zo voorzichtig mee omgaat is twee Emoticon: Yes!
Nu zullen wij het nooit met elkaar eens worden Yoke, daar leg ik mij bij neer, ik vind het zelfs leuk, we hebben leuke discussies, maar met alle respect, als we het over onze beste man hebben dan zit je zo fout als de pest, dat zal je nooit toegeven Emoticon: Wink

Mensen moeten nu éénmaal stelling nemen, als iemand Yoke een pleuris hoer noemt, dan zal ik dat met alles wat in mij zit bestrijden, al is het mijn beste vriend en zelfs als hij gelijk zou hebben, dan zou ik niets meer met hem te maken willen hebben, er zijn nu éénmaal dingen die je niet kan en mag zeggen.
Mensen die op deze reageren met, "het raakte mij niet", vind(t) ik een beetje laf.
Begrijp je dat ik nu verdomd nieuwsgierig ben naar je antwoord!!!!!!!!!

En voor de rest is het voor mij een afgesloten zaak Emoticon: Yes!
Ik heb met mijn grote muil namelijk wel respect voor mensen, zelfs voor mensen waar ik het totaal niet mee eens ben, ook voor Yoke, ik zou je met alles wat in mij zit verdedigen, want je mag me dan wel eens op mijn nek zitten, maar je bent een goed wijf, waar ik waardering voor heb, zo zijn mannen ook ......... grrrrr
Groetjes Malam Emoticon: Bye bye

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Post moderated Emoticon: Party!
De letter "o" gepromoveerd tot "i".

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-09-2008 18:26 oyibo wrote:
Post moderated Emoticon: Party!
De letter "o" gepromoveerd tot "i".

Ik ben niet zo heel erg slim, maar dit ontgaat mij Emoticon: Angry
Wel even duidelijkheid meneer de herdershond Emoticon: Wink

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Njaaahh, van schozofrenen naar schizofrenen Emoticon: Party!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik pas normaal geen letters aan in een tiep vaut.
Maar ik zag laatst een foto van de schozofreen. En dat is te erg Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

OOOOOH nou begreip ik het voordaan wel duideleik zein ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hotperdom, nou krijg ik mijn twee tantes weer op mijn nek. Emoticon: Blush

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 13-09-2008 18:10 oyibo wrote:
We hoeven geen zondebok te zoeken Yoke.
Die kwam zich al geheel vrijwillig aanmelden.
Ohjee, dat klopt niet, dit moet zijn "had" een aanmelding gedaan, en een afmelding. Emoticon: Clown
Geheel vrijwillig begreep ik. Ik kwam op het forum nadat dit alles plaats had.
Kennelijk als je op het forum gevraagd wordt als schoonmaker is dat aanstootgevend.
Ik begrijp niet helemaal waarom overigens. Dan heb je out of the blue plotseling kennelijk opeens punten genoeg voor beledigingen en andere laten we ze noemen minder fraaie zaken. Maar het kan ook te ver gaan. Dat is kennelijk altijd zonder gevolgen gebleven. En dat ligt deze keer nou net iets anders. Mensen worden nu benadert, per email en zelfs per telefoon. Dat gaat wat makkelijker na een fles Ketel 1 en dat maakt het minder fraai. Overigens Yoke zal ook aan dit gedrag een einde komen. En gaan we weer over tot de orde van de dag. Emoticon: Party!

Overigens Yoke zal ook aan dit gedrag een einde komen. En gaan we weer over tot de orde van de dag. Emoticon: Party!

OK Oyibo, vind ik een goed idee. Emoticon: Yes!

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam wat wil je nou van mij horen, moet ik partij kiezen ?

Ik kan wel mijn mening geven en dat is dat een meningsverschil wat begon tussen de mod en de heer L.... uitgelopen is tot een ordinaire vuilspuiterij, die tot op heden nog voortduurt.

Ik ben hier slechts zijdelings bij betrokken, nl. door het lezen hiervan.
Ik wil mij hier ook niet in mengen, aan beide zijden niet, maar je wilt mijn mening, nou dat heb ik al eerder aangegeven, dat jouw verhaal klopt op de punten die jij aangeeft, dat er een aanstootgevende foto is geplaatst, dat jouw Poppy een oud wijf genoemd werd en alle jongere vrouwen hoeren en zo kan ik nog wel even doorgaan maar je kent het hele verhaal zelf wel. Het is niet netjes en ook niet mijn stijl, heb mer er wel aan geergerd dat het zo moest en uiteindelijk is de hele zaak uit de hand gelopen en het gaat maar door, als ze aan de "overkant" niks zeggen dan noemen ze het hier stil bij de buren, daar lees je weer andere verhalen van bestoken worden met emails van deze zijde, wat moet ik daar mee, ik kan dat niet oplossen moet ik L........ nu aanschrijven dat het gemeen is wat hij en zijn vrienden doen Emoticon: Confused

Als ik niks doe ben ik sociaal onbewogen en heb geen mening volgens jou, wat verwacht je dan van mij.

Mijn beste Malam, ik ken het hele verhaal en het is niet gelogen maar ik kom er zelf niet in voor dus hoef ook geen verantwoording af te leggen.
ZO HEB IK ER NOG WEL EEN PAAR, ONGEVEER IN DE ORDE VAN HET RAAKT MIJ NIET, DUS IK SLUIT MIJN OGEN MAAR
JE BUURVROUW WORDT VOOR HOER UITGEMAAKT, HET RAAKT JE NIET EN JE SLUIT JE OGEN DAN MAAR??????????

Het raakt mij wel en ik sluit mijn ogen niet maar mag ik er zelf voor kiezen om hier niet in mee te gaan ?

Ik zal je vertellen dat als ik er in mee zou gaan en mij alles zou moeten aantrekken wat er zo al heen en weer is geschreven, dan heb ik het over de eerste periode van de vete,
dat ik daar zo van kapot ga dat ik slapeloze nachten zou hebben en dat heb ik er niet voor over. Het zou teveel van mij vergen. Als het mijn naasten zou betreffen dan zou ik waarschijnlijk anders reageren, nl. furieus !!!
Ik heb geen problemen met L......., ik kan niet achter zijn taalgebruik en handelswijze staan maar ik weet ook niet wat jullie allemaal onderling via mail en telefoon besproken hebben met hem. Ik kan en wil geen partij trekken en er ook niet in meegetrokken worden maar als dat zou betekenen Malam dat ik een sociaal onbewogen mens ben dan heb jij het hartstikke mis Emoticon: Cry

Bovendien geef je een voorstelling van zaken die buiten de werkelijkheid staat, Malam moet een aanvulling geven en dat vind ik zwak van jou.

Nee Malam ik heb alleen even aangegeven aan Elsbeth dat er hier en daar iets speelt, dat jij het aanvult dat heb jezelf gedaan en daar heb ik jou niet om gevraagd.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-09-2008 17:48 4yoke4 wrote:
Hé Om Sid, ben ik nou de zondebok ?

...

Mag ik mijn eigen mening geven Om Sid. ?

*nog even in mijn vreemde woordenboek gekeken en daar staat pennestrijd, twistgeschrijf, twistgesprek.
Ik zie nergens dat het een strijd tussen 2 personen is volgens de door U gestelde regels.

...

Dat zegt U, hier konden ze er ook wat van.
Over stalken kan ik niets zeggen ik ben niet gestalkt en ik weet ook niet wie van U wel.

...

Dat is niet leuk en dat heb ik dacht ik ook wel laten blijken, hoop niet dat het bij mij gebeurd want dan moet die klewang weer tevoorschijn gehaald worden.

Om Sid, begin nou niet weer dit vuurtje aan te wakkeren, ik weet dat U daar ook niet welkom bent maar ga gewoon verder met Uw leven en laten we het hier leuk houden.

Tante Yo , ik heb de smeulende vuurtje niet aangewakkerd .
Ik ben discussietechnisch gezien betrokken geraakt ( "zelf door jullie meegesleurd Emoticon: Smile ).Heb ik bover geschreven. Emoticon: Yes!

* De "twist gesprek" van 2 partijen heb ik afgeleid van het feit dat de ene persoon j (Malam) iets schrijft over een andere ( "beste man "= jou benaming) .

Daarnaast heeft die "beste man" ook dicussie (polemiek, dispuut) met andere(n) .
Het is altijd tussen 2 partijen (deelnemers).

* Natuurlijk mag je je mening geve , het is tenslotte een open forum.
*Klewang ?
Oeps , volgens mij is de kracht van worden nog sterker dan klewang.

PS Je ben niet de zonde bok
Dat poe poe en dubbel poe poe opmerking van mij werd geplaats omdat de ervaring leert dat je zonder het wil mede betrokken kan worden .
Al is het alleen maar omdat je hier iets schrijft.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-09-2008 20:39 4yoke4 wrote:
Malam wat wil je nou van mij horen, moet ik partij kiezen ?

Ik kan wel mijn mening geven en dat is dat een meningsverschil wat begon tussen de mod en de heer L.... uitgelopen is tot een ordinaire vuilspuiterij, die tot op heden nog voortduurt.

Dit bedoelde ik dat veel mensen die hier schrijven of geschreven heben ook betrokken raken , en ergens anders worden neergesabeld , en dan zonder de kans van wederwoord.
En omdat alleen maar van 1 kant geschreven wordt , zonder dat de aangesprokene(n) een weerwoord te geven , noem ik het stalken .

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Sidia schreef

PS Je ben niet de zonde bok
Dat poe poe en dubbel poe poe opmerking van mij werd geplaats omdat de ervaring leert dat je zonder het wil mede betrokken kan worden .
Al is het alleen maar omdat je hier iets schrijft.

Om Sid, dat ben ik met U eens, achteraf gezien had ik beter Elsbeth in het ongewisse kunnen laten.

Eigenlijk ben ik dus een beetje dom geweest Emoticon: Frustrated

Het is altijd tussen 2 partijen (deelnemers).

dat bent U dus wel met mij eens Om Sid ?

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-09-2008 17:48 4yoke4 wrote:

ik weet dat U daar ook niet welkom bent maar ga gewoon verder met Uw leven en laten we het hier leuk houden.

Even terugkomen op dit deel.

Zoals bekend zal zijn ben ik lid in verschillende forum , en voorzover ik weet kan ik overal ( en echt overal ) mijn vaak aparte mening altijd verkondigen.
Heb vaak leuke reacties gekregen , heb "internet vrienden "gekregen.
Wordt ook persoonlijk uitgenodigd om bij sommige clubs te schrijven .

Ben zelfs echte lid geworden bij een "speciale forum" , ben min of meer uitgenodigd (Bisa di Cek) .Formeel moet je gaan aanvragen.
Het is de grootste fout geweest , na 2-3 maanden krijg ik aan de stok met een lid , moderator en eigenaar van die club.
Ben eventjes gestopt ,met schrijven .Heb toen mijn lidmaatschap opgezegd . Er zijn bepaalde afspraken gemaakt .Heb de persoon tot 2x toe in Indonesia gebeld , met het verzoek om mij met rust te laten .
En toen breek de hel los . De rest weet je zelf wel , er zijn zelfs speciale topic gemaakt over ene Sidia , Om Shit etc .

Ben stomverbaasd dat die persoon ongeveer 2 weken geleden mij thuis belde , met de mededeling dat hij een nwe weblog heeft .Het werd een bijna 2 (twee) uur lange gesprek geweest.

In zijn weblog staat dat men vond dat die Sidia zijn tijd niet moet verdoen in een toeristenforum.(Bisa diCek).
Inhoud van het gesprek is geheim (prive) , heb hem bedankt , en gezegd dat ik niks te maken wil hebben met zijn weblog.En dat hij mij niet meer thuis moet bellen.
Daarna is het stil geweest , totdat hij weer geintjes uithaalt. (ook bisa dicek).
Lees maar zijn weblog.

Raar maar waar. (berani sumpah)

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Om Sid, inderdaad ben ik van veel op de hoogte, ook over Uw bijnamen enz. daaro
Wat er tussen U en de hr. L......... gebeurd en besproken is daar ben ik niet bij geweest.
Alles wat ik weet is voor iedereen leesbaar op zijn "forum en weblog "geschreven en dat heb ik ook gelezen, het was niet al te fraai, dat weet ik wel.
Ik heb daarover ook niet met U of de hr. L.... gediscussieerd, dus kan en wil ik me er niet mee bemoeien, ik ben geen partij. Emoticon: Shut up!

Het vervelende is dat als er niemand stopt het steeds weer opnieuw opgerakeld zal worden en geloof me er zijn hier ook mensen op het forum die er onderhand genoeg van hebben.
Ter Uwer informatie, ook op het bijzonder forum of weblog wil ik er niet aan mee doen, ook daar ben ik geen partij.
Emoticon: Shut up!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-09-2008 22:15 4yoke4 wrote:
Ik heb daarover ook niet met U of de hr. L.... gediscussieerd, dus kan en wil ik me er niet mee bemoeien, ik ben geen partij. Emoticon: Shut up!

Emoticon: Shut up!

Juist , je moet ook niet betrokken raken .

En het gekke is , ik heb redelijk goede kontakt met die man , als hij in zijn kampung en mijn kampung terug komt , belde hij mij vaak .
Uren lang kwekken , en ik zweer het , hij is een leuke man , echt amsterdams (ikke ook Emoticon: Wink ) , vol met geintjes .
En ik heb die meneer ook persoonlijk ontmoet , bij mij thuis .

Yaa , dat zou je niet geloven .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-09-2008 21:31 sidia wrote:

...

Dit bedoelde ik dat veel mensen die hier schrijven of geschreven heben ook betrokken raken , en ergens anders worden neergesabeld , en dan zonder de kans van wederwoord.
En omdat alleen maar van 1 kant geschreven wordt , zonder dat de aangesprokene(n) een weerwoord te geven , noem ik het stalken .

Om Sid,
Yoke heeft voldoende aangegeven hoe ze over de dingen denkt, het feit dat ze ergens zegt, "het raakte mij niet", vind ik niet echt getuigen van een sterke persoonlijkheid.
Maar het zij zo, ook Yoke heeft niet aan zien komen wat er zich op een gegeven moment ging ontwikkelen op de weblog van beste man.

De klewang van Yoke zegt mij genoeg, en ze ze heeft voldoende aangegeven afstand te nemen van de uitspraken van beste man.
Waar ik in het verleden na zijn uitspraken en plaatsen van foto's even twijfel over had.
Natuurlijk maakt ieder zijn eigen keuze en natuurlijk is niemand verplicht een keuze te maken.

Maar er blijven momenten, dat er een keuze gemaakt moet worden, of we het leuk vinden of niet, daar heeft iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid in.
Na het verschijnen van de bovengenoemde foto en de wel heel smerige uitspraken over de jongere vrouwen van gebruikers van Indah, nam Yoke er ondanks dat dit vreselijk tegen haar gedachten in ging, geen actie.
Het bijvoorbeeld niet meer een posting plaatsen had iets kunnen zijn, niet iedereen heeft zo'n grote muil als die platjespooier uit Rotterdam, ieder kan zijn protest op zijn eigen manier kenbaar maken Emoticon: Yes!

Ik heb helaas moeten constateren dat Yoke nu pas de ernst van de zaak inziet, pas nu ziet mijn lievelingstante in dat het te ver is gegaan, pas nu staat ze langs de zijlijn.
Ja lieve Yoke, we zijn toch bezig, als je maar enig idee zou hebben hoeveel respect Malam voor je hebt(of is het heeft?) mijn discussies met jou zijn mij goud waard, zelfs als je mijn oren wast nadat ik de fout in ga(ook ik ben maar een mens)
Ik heb alleen nooit kunnen begrijpen dat je bleef schrijven op de weblog van beste man na de uiterst gemene foto en buitengewone gemene uitspraken van beste man.

Mag ik dat zeggen zonder dat je boos wordt?

Als Malam uit zijn bol gaat, dan zit je als een bok op een haverkist, maar beste man heeft dingen geschreven wat bij de eerste de beste zwerver niet in zijn kop op zou komen en Yoke dacht, "het raakt mij niet".
Niet boos worden hé.
Even goede vrienden, ik moest het alleen even kwijt Emoticon: Wink

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Gaan we niet te veel afdwalen.??

De topic heet Ramadan op Batam.

"Beste Man" , het is je getuige als je gaat trouwen ? Emoticon: Smile

bisa dicek of makemyday .

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Malam kan je mij aangeven waar ik onderstaande geschreven heb,.

"het raakte mij niet",

Na het verschijnen van de bovengenoemde foto en de wel heel smerige uitspraken over de jongere vrouwen van gebruikers van Indah, nam Yoke er ondanks dat dit vreselijk tegen haar gedachten in ging, geen actie.

En heb je ook gezien dat die foto later weg was ?

Oh ja, nou trek dan maar je conclusie, maar niet de verkeerde en verder wil ik het er niet over hebben.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,523,456 pageviews Een website van indahnesia.com