Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

voor een gezond nageslacht...

zie http://www.nu.nl/news/1730086/(...)uwen_importeren.html

Wat vinden de forumleden hiervan? Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

ServiŽrs begonnen in lezersrubrieken en internetforums een felle discussie over de oorzaken van de bevolkingsafname. Mannen en vrouwen verwijten elkaar geen belangstelling te hebben voor een "normale en eenvoudige" partner.

Voor meisjes zouden slechts grote auto's en kredietkaarten belangrijk zijn. Mannen zouden alleen een "machine voor het koken en baren" willen.

Ik heb dit maar even overgenomen uit het bericht.

De bevolkingsafname zou natuurlijk ook een gevolg kunnen zijn van de onzekere situatie in ServiŽ de afgelopen 15 jaar.

De verwijten over en weer op forums is natuurlijk niet representatief voor een land, dus eigenlijk kan je stellen dat die vent een eikel is.

Mocht de man zijn idee worden overgenomen, dan zullen de wervingsbureau's een eitje hebben, in AziŽ is niet zo bekend hoe de situatie in ServiŽ is en Europa heeft een magische aantrekkingskracht voor Aziatische mannen en vrouwen.
Ik zie de dollartekens al in hun ogen.

Mijn mening?
Uiterst degenerend voor Aziatische vrouwen, die vent leeft in een andere wereld.
Heeft nog nooit buiten zijn grenzen gekeken, hij wil Aziatische vrouwen importeren terwijl veel van die vrouwen Islamitsch of Boeddistisch zijn.
We hebben net Karaditch binnen onze landsgrenzen om door het internationale hof berecht te worden voor volkerenmoord, op ???
Juist ja, geloofsminderheden.

Importeren van vrouwen??????
Gekker moet het niet worden, alsof je het over vee hebt.
Afschieten die vent.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hiermee wordt de aziatische vrouw dus gelijkgesteld aan fokvee!
Hitler had ooit een speciall programma voor het creeren van een Arisch ras,dit riekt naar hetzelfde,althans zeer denegrerend inderdaad voor de meiden die hiervoor worden gehaald.Ronduit beschamend! Emoticon: Angry

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Helemaal mee eens:
gaat dit over fokkoeien importeren?? of over mensen?
Wat een walgelijke gedachte...

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Waarom halen ze niet uit Rusland ?
Ik dacht dat ze qua cultuur niet zo veel verschillend zijn .

Ik denk niet dat moslim vrouwen het willen , en de Serven zullen ook geen Moslima's willen en kunnen trouwen zonder Moslim te worden . Emoticon: Smile
Dat is de reden waarom Malaysia en Indonesia niet genoemd worden.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Nou Om Sid, genoeg vrouwelijke inbreng in de 4 grote steden:keus genoeg in ons polderland, alleen Den Haag heeft al 178 nationaliteiten.

Ik heb een aardige Russische vriendin, maar wat me opvalt[ze is getrouwd met een Nederlander] Russinnen zijn koel en erg afstandelijk, ook berekenend, hoe moet ik het zeggen Emoticon: Yeah right! e stralen geen liefde uit en geen warmte.
Het huwelijk is ook bijna over, ondanks de inburgerings cursussen en dat ze het Nederlands goed beheerst, blijft het een ijskast.
Nee hoor, geef mij maar een Indisch mannelijk exemplaar!, lief en warm.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Degene die zoiets raars en achterlijks uitkraamt is toch echt rijp voor opsluiting in een hutje op de noordpool of zo> wat een malloot en wat een blijk van minachting voor de Aziatische volkeren, Emoticon: Angry

hati hati, pelan pelan

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

JA wat een Kloothommel zeg Emoticon: Angry
Mijn schoonvader zij ooit, Sieb er lopen meer gekke/rare/extreme mensen buiten de inrichting als erin!!
Emoticon: Sadley Emoticon: Stupid

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

De titel op zich kan ik wel begrijpen, er is in Azie toch een overschot aan jonge vrouwen. Maar verdere programma's om meer mensen te krijgen - al dan niet van een zuiver ras - gaan natuurlijk nergens over. Emoticon: Talk to the hand

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Indonesie staat trouwens niet in het lijstje van mogelijke 'weghaal-landen'... wellicht hebben de Serviers ook door dat hier eerst een reeks ambtenaren van scharrels voorzien moet worden voordat ze door mogen naar hun nieuwe thuisland Emoticon: Laugh out loud

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 05-09-2008 11:32 Yerun wrote:
Indonesie staat trouwens niet in het lijstje van mogelijke 'weghaal-landen'... wellicht hebben de Serviers ook door dat hier eerst een reeks ambtenaren van scharrels voorzien moet worden voordat ze door mogen naar hun nieuwe thuisland Emoticon: Laugh out loud

Nee Meneer .
U heeft de posting van Sidia niet gelezen. Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 04-09-2008 23:53

Het is toch bekend dat de Serviers de Moslim niet lusten.
Zijn we dan Sarajewo en Srebrenica vergeten.
Daar wer ongeer 6000-8000 moslims vermoord , in koelen bloede.

bisa dicek of makemyday .

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Pak Surya, dat was ook meer een grapje hoor, ik had de eerdere opmerking dan ook gelezen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-09-2008 00:22 merapi wrote:

Nee hoor, geef mij maar een Indisch mannelijk exemplaar!, lief en warm.

Ik vind dat je het weer smakelijk kan vertellen Wilma Emoticon: Yes!

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

ServiŽ wil 100.000 Aziatische popjes importeren

Zo zo, 100.000 stuks, dat zijn er nogal wat. En wie gaat de kwaliteitscontrole uitvoerenÖ.en hoeveel blijven er dan over en hoeveel blijkt onverkoopbaar te zijn om dat ze niet aan onze westerse kwaliteitsnormen voldoenÖ.?

Heb zelf een order lopen van 10.000 kerstpakketten in Indo. Gelukkig ben ik van de week zelf even gaan kijken want ruim de helft blijkt weer eens VULLIS te zijnÖ.

Als ik ServiŽ was zou ik ze ergens anders bestellen, in China ofzo.

Hitami
Gebruiker
spacer line

mensen, mensen zo vreemde voorstel is dit ook weer niet. het gebeurt het al. alleen is dit in een kleine schaal en je kunt ook vanuit foto's of video kiezen welke vrouw je hebben wil.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 12-09-2008 08:58 ouwe bekende wrote:

...

Zo zo, 100.000 stuks, dat zijn er nogal wat. En wie gaat de kwaliteitscontrole uitvoerenÖ.en hoeveel blijven er dan over en hoeveel blijkt onverkoopbaar te zijn om dat ze niet aan onze westerse kwaliteitsnormen voldoenÖ.?

.

Hi O.B

Als zakenman kan je mss een postorderbruid zaak openen.Een PMA tje ?
Ben bereid als keurmeester te spelen. Emoticon: Nice

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

ouwe bekende
Gebruiker
spacer line

On 12-09-2008 12:25 sidia wrote:

...

Hi O.B

Ja, zou dat handel zijn? Maar zijn die vrouwtjes niet veels te slim voor ons...?

Nou effen serieus. Ik vind ĎPopjesí altijd zo rare naam voor vrouwen.
Ik dacht toen ik die titel zag ook in eerste instantie aan speelgoed, niet aan mensen. Vandaar de wat sarcastische toon van mij.

Aan zaken doen in IndonesiŽ moet ik nu, iig op dit moment niet, ff helemaal niet denken. Heb het weer helemaal gehad met dat 'kolere' land, of beter gezegd, met die 'kolere' mentaliteit van sommige inwoners (en eigenlijk, als je eerlijk bent, zijn dat er best wel veel) want met het land zelf is helemaal niks mis. Misschien wel het mooiste land ter wereld.

Ik moest, toen ik daar was, nog ff denken aan een uitspraak van Zieleffe hier op Indahnesia: "IndonesiŽ is een mooi land alleen jammer dat er IndonesiŽrs wonen...."
Ik vind dat helemaal niet zo'n rare uitspraak!

Nemesis
Gebruiker
User icon of Nemesis
spacer line

On 12-09-2008 12:25 sidia wrote:

...

Hi O.B

Misschien kunnen we de Bataviaboot huren om īde popjesī naar Servie te varen. Nederland heeft veel ervaring met deze handel, dus daar moet toch een boterham mee te verdienen zijn... Emoticon: Devil

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,310,325 pageviews Een website van indahnesia.com