Record aantal berichten in augustus 2008

Subforum Website & forum informatie 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Website & forum informatie > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Met dank aan eenieder die hier op het forum actief is hebben we met zijn allen vorige maand dik 2.800 berichten geplaatst, een absoluut record voor deze website. Al mag het getal niet al te groot lijken, wel is duidelijk dat de website ook hier gewoon verder groeit en het dus steeds leuker, gezelliger en boeiender wordt hier af en toe eens een kijkje te nemen, zelfs voor mij.. haha..

Bedankt allemaal, en dat de komende maanden maar weer records mogen opleveren uiteraard!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Goh Jeroen, ik las deze topic al op het engelstalige forum! Ik met woordenboek in de hand wat neergetypt, verhip staat het ook gewoon in het NL forum Emoticon: Blush

Ga zo door, ik ben in ieder geval van de partij Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

haha.. grapjuh! Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

EN? De maand September...................... Emoticon: Yummie! Emoticon: Nice Emoticon: Cooool Emoticon: I love it

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,807,659 pageviews Een website van indahnesia.com