Jimbaran restaurant

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
36 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Gister lekker gegeten bij restaurant Jimbaran.In centrum Den Haag,lekker eten,goede bediening en rustige zaak. Emoticon: I love it

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Haa Veer, ik lees de topic en dacht meteen aan "Jimbaran resto" hier in Yogya! Ja, dom van me, te denken dat er alleen hier een resto is met die naam Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush

In ieder geval, hier in Yogya is het een visresto. Erg bekent bij velen, echter, en daarom wilde ik reageren, om de hoek bij Jimbaran zit een ander visresto. dat heet "Pari Pari", veeeel lekkerder en ook nogeens een stukje goedkoper. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Maar goed das niet in Den-Haag......

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

...en ik dacht weer meteen aan het restaurantje in Jimbaran waar wij zaten aan het water.....precies 1 week voordat op die plek de bom ontplofte een paar jaar geleden...Op de dag van de aanslag zouden we daar ook naartoe gaan, maar kwam er (gelukkig!) iets tussen...

mmeeuwesennl
Gebruiker
spacer line

Waar zitten die beide restaurants in Yogja?
Bedankt en groeten,
Michael

Op 01-09-2008 07:32 schreef siebjans:
Haa Veer, ik lees de topic en dacht meteen aan "Jimbaran resto" hier in Yogya! Ja, dom van me, te denken dat er alleen hier een resto is met die naam Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush

In ieder geval, hier in Yogya is het een visresto. Erg bekent bij velen, echter, en daarom wilde ik reageren, om de hoek bij Jimbaran zit een ander visresto. dat heet "Pari Pari", veeeel lekkerder en ook nogeens een stukje goedkoper. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

dutchbird
Gebruiker
spacer line

Gisteren bij Sharkey's gegeten in Jimbaran Emoticon: Bye bye

NGS stock photos

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,701,634 pageviews Een website van indahnesia.com