|
|
|
Je bent nu in > Forum
> Java
> Bekijk onderwerp
|
|
|
|
Maar vanavond eerst nog even hier wat bier op maken denk ik. Aangezien de rest van het eiland in een Ramadan-coma geschoten is, moet er nog genoeg zijn.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Wat bedoel je met eindelijk terug in de normale wereld Yerun?
|
|
|
|
Ik vond Batam een stuk vrijer als Java
|
|
|
|
On 04-09-2008 13:58 Malam wrote: Wat bedoel je met eindelijk terug in de normale wereld Yerun?
|
On 04-09-2008 13:59 Malam wrote: Ik vond Batam een stuk vrijer als Java
|
Java is mijn 'normaal' omdat ik er al twee jaar zit eigenlijk, relatief dus... En of Batam vrijer is dan Java? Sommige plekken van Java zullen best minder zijn dan Batam, maar ik ga naar Jakarta, waar Batam lijkt op de zogenaamde zwartenkousen gebieden in Nederland.. haha.. niet zo stellig hoor, maar wellicht scheelt het ook dat ik pas twee keer op Batam ben geweest en al tig keer in Jakarta. Gedurende de tijd kun je veel leren.
Ben trouwens goed door de simulator van de Airbus gekomen, net als jij hoorde ik wel.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Mooi he, een ervaring apart.
|
|
|
|
On 04-09-2008 14:11 Malam wrote: Mooi he, een ervaring apart.
|
Jah, dat hebben we 'thuis' in Yogya niet inderdaad.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Ja in vergelijking met Jakarta wel, ik ervoer het als een stuk vrijer.
Ik heb het trouwens niet zo op grote steden, ik heb een week of 6 geleden nog een bezoekje aan Bandung gebracht, nou was het ook niet mijn slimste zet om op mijn motorretje te gaan, maar ik was blij dat ik weg was, mens, mens je kan er je kont niet keren op de weg, levensgevaarlijk en veels te druk.
|
|
|
|
Haha, ja, het is er zeker stampdruk. Ik blijf er ook maar een paar dagen aan 1 stuk hoor, anders krijg ik echt het gevoel dat ik er voor de kat z'n kut zit, omdat je op 1 dag vrijwel niets kunt doen. En als ik dan weer in Yogya ben... aah.. zalig dat kleine stadje en de relatieve rust...
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
On 04-09-2008 14:16 Malam wrote:
..... ik heb een week of 6 geleden nog een bezoekje aan Bandung gebracht, nou was het ook niet mijn slimste zet om op mijn motorretje te gaan, maar ik was blij dat ik weg was, mens, mens je kan er je kont niet keren op de weg, levensgevaarlijk en veels te druk.
|
Nah, volgens mij is hier al iedereen naar huis of is de kroeg eerder dicht vanwege puasa?
Maar nou je het zeg Malam, volgens mij is het tegenwoordig in Bandung drukker op de weg dan in Jakarta...
|
|
|
|
|
Hier is genoeg nachtleven, zelfs tijdens de Ramadan.
Dat weet Yerun nu ook
En daar hebben we volop gebruik van gemaakt
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Bandung is erugg sucks kwa verkeer, veel te bomvol, als ik daar heen ga altijd met een chauffeur
En de kroeg was om 23.00u tutup, dus Sieb was netjes voor twaalve thuis
Ja ja zo hoort het.
|
|
|
|
|
Oke Yerun, veel plezier en genot in Jakarta, en tot volgende week
|
|
|
|
|
On 05-09-2008 04:15 oyibo wrote: Hier is genoeg nachtleven, zelfs tijdens de Ramadan.
Dat weet Yerun nu ook
En daar hebben we volop gebruik van gemaakt
|
Nou ik heb her niks van gemerkt. Ik zat mooi alleen in deze kroeg, kon zelfs de arak nit vinden die me beloofd was.......
|
|
|
|
|
On 04-09-2008 18:19 Anne Mieke wrote: ...
Maar nou je het zeg Malam, volgens mij is het tegenwoordig in Bandung drukker op de weg dan in Jakarta...
|
Bandung is door de omvang en ligging (in een dal) geef gevoel dat het drukker is dan Jakarta.
Ook omdat sommige grote straten veranderd worden in een 1 richtingsverkeer.
De aanwezigheid van outlet winkels , restaurants geeft ook verkeersproblemen.
Bandung kan ook alleen maar uitbreiden richting Jatinangor (Bandung Zuid) , en omhoog richting Lembang en Dago (Bandung Noord.
|
|
|
|
|
Goh ja, geen koffie wezen nuttigen gister avond Yerun.
Zoals je weet moet ik Vrijdags al om 6.30u opstaan omdat die kleine meid naar school moet, dus ben meteen m'n bedje ingedoken.
|
|
|
|
|
Da's heel verantwoordelijk van je hoor
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Oh jee, daar moet ik toch ff niet aan denken zeg maar
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Goh wa bende gei vlug zegg.....
Ja ik zit nog steeds met mijn inbellijntje te kloote.
Ben 2 dagen op rij naar Indosat gereden,
dag 1, heb je ook een copy van de tel. of stroom afrekeing bij je? euhhh nee
(ja dat had je mij niet gezegd
dag 2, rond 13.05u. Oooh maaf mister, lunch tot 14.00u. G.V.D.
Dan heb ik er ff de pest in! Dus volgende week zal ik weer eens gaan kijken
|
|
|
|
|
Op 05-09-2008 11:36 schreef Yerun: Oh jee, daar moet ik toch ff niet aan denken zeg maar
|
Euhmmmm, wie zal het zeggu he? Hoeveel er al van jou rondlopen
Ha ha p.t.ge.tje... (poging tot grapje )
|
|
|
|
|
Ja, ik ben heel vlug hier in Jakarta.
Je moet je allee aanmelden met je credit card, dan heb je al die andere onzin niet nodig hoor.
Ook niet op vrijdagmiddag gaan,"Maaf, lagi sholat", zaterdag "lagi ramai" en zondag "lagi tutup"
Het is wel een staatsbedrijf he, dus verwacht vooral geen service!
|
Ho Lee Fuk
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|